V
vieras
Vieras
Tilanne on siis se, että siskoni miehellä on hyvin paljon narsistisia piirteitä. En tiedä, että onko narsisti vai ei, mutta paljon siis on samankaltaisuutta kun lukee esimerkiksi narsistien uhrien tuki ry:n sivuilta juttuja.
Sisko haluaisi erota, mutta ei uskalla, koska mies on uhannut jopa tappaa jonkun. Ja miehen mielestä hänessä itsessä ei ole mitään vikaa vaan kaikki johtuu siskostani. Siskoni on vuosia jatkuneeseesta tilaanteesta johtuen todella masentunut, eikä tiedä mitä tekisi. Itse olen siskon käskenyt mennä lasten kanssa ensi- ja turvakotiin, mutta sisko ei halua (ts. ei uskalla, koska ei tiedä, mitä siitä seuraisi ). Tämä on niin raskas ja raastava tilanne, kun haluaisi auttaa, mutta ei ole keinoja.
Sisko haluaisi erota, mutta ei uskalla, koska mies on uhannut jopa tappaa jonkun. Ja miehen mielestä hänessä itsessä ei ole mitään vikaa vaan kaikki johtuu siskostani. Siskoni on vuosia jatkuneeseesta tilaanteesta johtuen todella masentunut, eikä tiedä mitä tekisi. Itse olen siskon käskenyt mennä lasten kanssa ensi- ja turvakotiin, mutta sisko ei halua (ts. ei uskalla, koska ei tiedä, mitä siitä seuraisi ). Tämä on niin raskas ja raastava tilanne, kun haluaisi auttaa, mutta ei ole keinoja.