Nyt tulee paskaa niskaan mut satakoon sit kunnolla näin perjantain kunniaks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Silläkin uhalla et tiedän saavani paskaa niskaan niin sanon tän.MÄ VIHAAN KISSOJA!

|O

Meillä on kaksi kissaa jotka on mun mieheni.Mulla taas on kaksi sakemannia.Kumpikin halus pitää lemmikkinsä kun aikoinaan yhteen muutettiin.Mut mä en jaksa enää noita kissoja!!!! |O

Ne kusee joka paikkaan!!!Just pesin vauvan UUDEN turvakaukalon,siinä oli käsinpesu,oon sitä hinkannu ja hinkannu kun kissat kusi siihen.Mutta vieläki se tuntuu haisevan kissan kuselle.Tän tein siis eilen illalla.

Ostin myös vauvalleni Espritin hienon babysitterin.Tänään aamulla näin kun toinen kissoista istui sitterin pohjalle ja kusi siihenkin!!! |O Oon hinkannu sitä nyt sitte aamun!!

Viime viikolla toinen kissa,kävi olohuoneen nurkassa paskomassa ja kun kuulin et se raapii sielä lattiaa niin huomasin et se raapi mun hienon paneeli verhoni helman sinne paskan sekaan! |O

Joka puolelta löytyy paskaa,paskaa,paskaa ja haisee varmaan kuselta täälä!! |O Mä en jaksa noita kissoja,olisin ihan valmis viemään vaikka lopetettavaks molemmat.Ei tuntuis missään ainakaan nyt tässä mielentilassa.Mihin noita voi antaa,kuka haluaa nurkkiinsa kaks kusevaa ja paskaavaa söpöä kissaa? :snotty:

Meiltä ne lähtee! |O

Juu nurkkiin kusevat ja paskovat ei oo kivoja.
Meillä neljä mutta ei duunaile tollasia joten ne ei vituta yhtää.
Enemmän kaverin koira joka edelleen välillä kusee sisälle kotona ja sitten kylään kun tulee roikottaa kusta sohvan kulmiin jne.

itse vihaan koiria. ja miehelläni on sellainen. joka päivä imuroin sen karvoja..ja niitä on joka paikassa ja paljon. minulle on luvattu, että se poistuu meidän muonavahvuudesta, ennenkuin vauva syntyy. tuo lupaus onkin ainut asia, jonka avulla jaksan...ja odotan sen toteutumista kuin kuuta nousevaa!

Hankkiudu kissoista eroon, jos kukaan ei halua niitä niin vie lopetettavaksi. Tuntuu että ihmiset on imbesillejä eivätkä tajua että kuolemaakin pahempia kohtaloita on olemassa. Mites sun koirat ei tee kissoille mitään? Laita mies pesemään kaikki mitä kissat ovat pilanneet.

ei täälläkään kissojen ystäviä olla,inhottaa kun käyvät pissimässä hiekkalaatikolle,terassille ym ja sit haisee!!!!siis ei omia katteja vaan naapurin..... MURR!!!

milloin toi kuseminen ja paskominen on alkanu? tuntuis vähän protestoinnilta, mä tiedän sakemanni-kissa yhdistelmän eli voi vaikka ressata sun koiria ? tai vauvan tulo taloon on yks sellainen.
En vihaa kissoja mut en myöskään jaksasi tommosta paskarallia. (mulla on kissoja itellä)
Itse koittaisin löytää tuohon syyn, ja jollei auttais niin etsisin uuden koirattoman ja lapsettoman perheen jolle lahjoittaisin.

Mikähän noita kissoja vaivaa. Meillä joskus toinen kissoista protestoi ja pissi tytön huoneeseen, kun tyttö oli pois kotoa (tämä tyttö huolehtii yleensä eniten noista kavereista ). Tuo on kyllä inhottavaa. Onko kissat leikattuja ?

No en ihmettele että sulla on hermot menneet noihin kissoihin! Mä kun nään punaista jo siitä, kun naapurin kollikissat kiertää meidän nurkkia (siis talon ulkopuolella...). Mä ajan ne heti pois pihalta, jos nään ne siellä. Mitäpä se auttaa, nehän pääsee vaikka yöllä tänne kuseksimaan. Minusta jo se on niin raivostuttavaa, että ne kuseksii tuohon portaiden viereen ja kiva lähteä pihalle, kun portailla jo haisee se yököttävä kusenhaju! Se haju kun sitten tulee joskus kenkien mukana eteiseen saakka (kun lapset on leikkineet pihalla).

Siis mä olisin varmaan raivosta soikeena, jos kissat sotkisivat meidän vauvan tarvikkeita. Jaksuja sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
milloin toi kuseminen ja paskominen on alkanu? tuntuis vähän protestoinnilta, mä tiedän sakemanni-kissa yhdistelmän eli voi vaikka ressata sun koiria ? tai vauvan tulo taloon on yks sellainen.
En vihaa kissoja mut en myöskään jaksasi tommosta paskarallia. (mulla on kissoja itellä)
Itse koittaisin löytää tuohon syyn, ja jollei auttais niin etsisin uuden koirattoman ja lapsettoman perheen jolle lahjoittaisin.

Joo,siis koirista tää täysin johtuukin.Alkoi het kun yhteen muutettiin.Miehen kämpällä,sillon kun omissa asuttiin,ne ei tehny tällästä.

Mutta tälläsestä yhdistelmästä ei tuu yksinkertaisesti mitään. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä en voi sanoa täällä ääneen mottoani joka koskee kissoja, saat yv:nä jos haluat kätevän iskulauseen kissa-asiaan :kieh:

Annapas tulla! Jos se ei oo mitään hyvää kissoista. |O :snotty:

anna tulla kun kerta aloitit jo.

apeelle kommenttina että olis kyllä lähteny aikaa sitten meiltäkin tuollaset katit..

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä en voi sanoa täällä ääneen mottoani joka koskee kissoja, saat yv:nä jos haluat kätevän iskulauseen kissa-asiaan :kieh:

Annapas tulla! Jos se ei oo mitään hyvää kissoista. |O :snotty:

anna tulla kun kerta aloitit jo.

apeelle kommenttina että olis kyllä lähteny aikaa sitten meiltäkin tuollaset katit..

Tuolla on aikasemmin jo!

Mä en tykkää kissoista,vaikka niil ois miten suojattu koppi jossain kodinhoitohuoneessa ni se haju siis uloste ja virtsa lemuaa koko kämpässä. kissa kuljettaa jaloissaan sitä hiekkaa kaikkialle,kaverilla kissa nukkuu sängyssä ja siellä on hiekkaa...yök. Kissat on muutenkin omahyväsiä,tuhoo paikkoja eikä mielestäni kuulu perhelemmikeiksi.

Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.

1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.

Ne protestoi ja ne SUN koirat voi olla siihen syynä että saavat stressiä jne..
Yhtälailla ne sun haukkus saattaa ärsyyntyä vauvasta ja siitä ajasta minkä tulee viemään sulta ja seuraukset saattaa olla sillon pahemmat kun jonnekkin kuseminen.

Eli tää ei oo puolustus et on ok kusta ympäriinsä, vaan fiksu ihminen miettis syytä tuohon asiaan. ELi missä hiekkikset on ? Tuntuuko että ovat uhattuina kun menevät sinne jne.. kun kerran ovat ennen käyttäytyneet toisin ja osaavat olla sisäsiistejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta kissat ovat mukavampia kuin koirat. Mutta siitä huolimatta en sietäisi tuollaista kuseskelua. Voitte sopia että pesette pissit vuoronperään. Tai sitten teillä on kolme vaihtoehtoa.

1) Luovutte koirista, jolloin kissat lopettavat reviirinsä merkkauksen.
2) Luovutte kissoista.
3) Muutatte erilleen.

Me luovutaan kissoista.Erilleen ei muuteta,miehän en tuota herkkuani vapaille markkinoille päästä. :heart: :whistle:

Kissat lähtee,sakut on hyvin opetettuja,ei tee pahojaan.Niistä ei oo mitään haittaa.

Yhteistyössä