Nyt tuli ekaa kertaa se tunne, että mä en jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Herään aamuisin 5.45, herätän lapsen 6.20 ja lähden tarhan kautta töihin, jossa olen n. 7.15. Töistä lähden 15.15 ja haen lapsen tarhasta ja ajetaan kotiin.

Mies herää kun herää. Aloittaa työt ehkä klo 10 tai 11 ja tekee pari hommaa päivän aikana ja välissä on taukoja. Joskus lopettaa työt ajoissa, mutta välillä vika työ alkaa klo 17 ja loppuu 19-20 välillä.

Lapsi menee nukkumaan klo n.20-20.30, jonka minä hoidan useimmiten. Sitten siinä on reilu tunti-1,5 vapaata aikaa, jolloin mies usein istuu koneella hoitamassa asioita tai muuta ja sitten pitääkin minun jo lähteä nukkumaan.

Mies tulee nukkumaan kun tulee. Ei yleensäkään ennen puolta yötä kun ei väsytä.

Perjantaisin olen jo viikon jäljiltä niin väsynyt, että nukahdan sohvalle jo viimeistään 21-22 aikaan. Mies valvoo aamuyön puolelle.

Tänäänkin mies oli töissä ja asioita hoitelemassa liki koko päivän. Tuli kotiin 20.30 aikaan ja ilmoitti, että hänen pitää lähteä kylille illalla. Pakko päästä vähän tuulettumaan. Lähti tuntia myöhemmin. Huominen menee hänen nukkuessaan krapulaansa ja väsymystään.

Nyt tuntuu, että väsy painaa päälle ja itken ja itken. En jaksa. Itselläni ei ole täällä kuin yksi ystävä kenen kanssa voin viihteelle lähteä. Hänkin kolmen lapsen äiti, joista nuorin on alle vuoden. Joten ei kovin helposti hänkään pääse mihinkään. Nyt v*tuttaa, itkettää, päätä särkee. En vaan jaksa, muttei ole vaihtoehtoakaan. Kaipaan sekä välillä tuulettumista, mutta myös lepoa ja omaa miestäni.

Olen kertonut, välillä jopa itkien väsymystäni. Tällä viikolla yötkin meni perseelleen kun valvoin heräilevän lapsen kanssa. Mies nukkuu niin sikeästi, ettei herää yöllä mihinkään. Yöunet mulla oli 3-4 tuntia useampana yönä.

Mies tietää asian, mutta hänkin on kuulemma väsynyt töiden takia ja pakko tuulettua.

Välillä olen yrittänyt, että tulisi nukkumaan edes samaan aikaan. Voitaisiin köllötellä sängyssä ja puuhata muutakin. Mutta kun ei väsytä ja sitten valvoo. Jos tulisi ajoissa, niin voisi herätäkin ajoissa ja vaikka kuskata lasta tarhaan, jolloin minäkin saisin nukkua tunnin pidempääm. Mutta ei jaksa herätä aikaisin kun on käynyt nukkumaan niin myöhään.

Seksielämä on mitä on. Miehelle riittää kerta viikkoon. Minä kaipaisin useamman kerran viikossa, mutta nyt tuntuu, etten jaksa yhtään. Olen joka ilta väsynyt ja ainut milloin ehkä jaksaisin, on heti kun lapsi on saatu nukkuaan, eli ennen kuin lähden itse. Mutta mies puuhailee muuta ja tulee nukkumaan monta tuntia myöhemmin. Viikonloppuisin ehkä puuhaillaan mutta usein nukahdan sohvalle pian sen jälkeen kun lapsi on nukahtanut, Joten ei minusta mitään iloa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi mies ei vie lapsia tarhaan, kun on aikaa nukkua aamulla noin pitkään? Tulisi lyhyempi pvä lapsille..

Ei pääse hakemaan ja ei ole kuin yksi istuin, joten miehen pitäisi aina ajella minun työpaikalle se tuomaan aamulla toiselle puolelle kaupunkia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi mies ei vie lapsia tarhaan, kun on aikaa nukkua aamulla noin pitkään? Tulisi lyhyempi pvä lapsille..

Ei pääse hakemaan ja ei ole kuin yksi istuin, joten miehen pitäisi aina ajella minun työpaikalle se tuomaan aamulla toiselle puolelle kaupunkia.

Ostakaa toinen istuin. Eiköhän se olis ihan hyvä investointi jos toisi edes jotain lohtua teidän tilanteeseen ja sun itkuun?

no hankkikaa nyt ihmeessä toinen istuin

Tänäänkin olin ajatellut, että kun lapsi nukkui lyhyet päiväunet (ei enää normaalisti nuku )ja kerkisin kerrankin hetken lepäämään, niin olisin hieman pirteämpi illalla, niin mies lähteekin viettämään iltaa kaverien kanssa. No nyt olen tosiaan pirteämpi ja istun sitten iltani itkemässä tässä koneella.

Alkuperäinen kirjoittaja uudet tuulet:
Jää kotiin hoitamaan lasta. Äidin on hyvä olla kotona lasten kanssa.

Ja millähän rahalla? Työttömänäkö? Ensin tulisi mukava 3kk karenssi liitosta ja sitten työkkäri koittaisi passittaa töihin joka tapauksessa.

Eikä se tätä väsymystä poistaisi. Lapsi herää viikonloppuisinkin 6:n jälkeen joten ihan yhtä vähän nukkuisin kotona ollessanikin, ainut vaan, että minun pitäisi koko päivä touhuta lapsen kanssa, joten olisin entistä väsyneempi.

Mies vie lapset pk_hon ja sinä haet. Miksi ihmeessä lasten pitää mennä noin aikaisin? Kyllä isomies voi herätä jo 8 aikaan viimeistään arkiaamuisin! Älä päästä miestäsi liian helpolla!

Itse menen 6 töihin aamulla. Joten on itsestään selvyys että mies vie lapset hoitoon ja että minä haen heidät iltapäivällä.

Koitappas nyt ryhdistäytyä äläkä jää enää hetkeksikään tuollaiseen tilanteeseen!
Mitä sinä sillä "miehellä" teet kun ei siitä näytä mitään hyötyä olevan??
Itsekäs p*skahan se on!

Taidan kammeta itseni patjan kera lastenhuoneen lattialle nukkumaan. Kun mies joskus tulee kotiin, niin nukkukoon yksinään. (Sanoi lähtiessään tulevansa minun kainaloon tuhisemaan )

Ja huomenna illalla jutellaan.

Kaipaan miestäni ja haluan ja himoitsen. Tällä hetkellä vaan tuntuu, että väsymys vie voiton. On ihan outo olo, että en halua/jaksa seksiä kun normaalisti sitä haluan useamman kerran viikossa ja joka päivä koitan "härnätä" miestä. Nyt vain makaan ja torkun sohvalla illan enkä jaksa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Sä alottaja oot tosi tyhmä kun et laita miestäs herään aamulla ja viemään lapsen tarhaan. Et vastannut kun kysyttiin miksette osta sitä toista kaukaloo.

Juuri myytiin vanha istuin pois kun oli rahan tarvetta. Ei oikein pysty nyt uutta ostamaan.

Ilmeisesti tyhmä tosiaan olen.

Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Sä alottaja oot tosi tyhmä kun et laita miestäs herään aamulla ja viemään lapsen tarhaan. Et vastannut kun kysyttiin miksette osta sitä toista kaukaloo.

Juuri myytiin vanha istuin pois kun oli rahan tarvetta. Ei oikein pysty nyt uutta ostamaan.

Ilmeisesti tyhmä tosiaan olen.

Käytte molemmat töissä eikä varaa edes yhteen kaukaloon. Täysin epäuskottava selitys.

Yhteistyössä