M
Miami1987
Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta suhteemme ensimmäinen vuosi oli aluksi mahtava mutta sitten alkoi iso alamäki , (olen kokenut aikaisemmin 4vuotta sitten hyvin vaikean ja henkisesti väkivaltaisen parisuhteen ) mieheni alkoi kohdella minua huonosti ja olin hyvin ahdistunut ja rikki , viimeinen kamala asia tapahtui puolivuotta sitten kun hän sai hirveän raivokohtauksen ja heitti minut ulos kylmään , jätin hänet, olin Shokissa ja itkin , entinen poikaystäväni pelasti minut sattumalta ja menin hänen luokseen , itkin monta tuntia ja join väkeviä , sitten menin nukkumaan ja hän alkoi vikitellä minua ja harrastimme seksiä , se oli kamalinta seksiä ikinä , itkin koko ajan , se ei tuntunut yhtään miltään , tuli hyväksikäytetty olo.. Palasimme mieheni kanssa yhteen kahden päivän kuluttua ja aloitimme kaiken alusta, hän sai ongelmiinsa apua terapiasta ja meillä menee todella hyvin ja rakastan häntä älyttömästi , nyt on vain ruvennut vaivaamaan teinkö väärin ? Petinkö? Pitääkö kertoa ? Olenko ihan hirveä ihminen, ansaitsenko ketään ? En haluaisi satuttaa miestäni koska kaikki on nyt niin hyvin ja olen onnellinen vihdoin .. Auttakaa , älkää haukkuko tai lytätkö :,(