N
niinpä niin
Vieras
Viime uusi vuosi oli ihana, täydellinen
Lapsemme ensimmäinen uusivuosi, nyt hän on vähän reilu vuoden. Kaverit alko joskus lokakuussa järkkäillä uudeks vuodeks reissua leville. Ja sinne sit pyysivät muakin, miehen ja tytön kanssa tietty. No, melkeen heti aateltiin, että eihän siitä mitään tule. Pitäs olla oma mökki meillä, kun ei tyttö vois nukkua samassa missä kaverit ottaa alkoholia. Ja sit kun tyttö menis nukkuu klo 21 pitäs toisen, minun tai miehen aina olla siellä mökissä sit ilta. Ei päästäs rinteeseen, eikä baariin. Ei hiihtään, ei oikeestaan mihinkään. Sitten ajateltiin miehen kanssa, että pyydetään mukaan mun vanhemmat, että voisivat katsoa lasta parina päivänä (oltas siis oltu viikko) että päästään rinteeseen ja illalla vaikka käymään yksillä tms. Toki oltas heille mökki maksettu ja bensat ja ruoat. No, ei kelvannut, eivät kuulemma jaksaneet niin pitkää matkaa lähteä ajamaan, ei kiinnostanut lappi, tai ylipäänsä talviset maisemat lapissa. No, ok. Jätettiin väliin, minkäs sille voi, kun eivät halunneet lähteä...
Tänään kävin porukoillani, ja sain kuulla (lapulla luki jääkaapin ovessa) että menevät leville huhtikuussa. Kysyin, kenen kanssa, ja äiti vaan sano että perheen kesken. No, mä kysyin, että oisko meillekin tilaa. Että tottakai maksettas oma lysti, siis bensat ja mökki. Että ois niiiiiin ihana lähteä lappiin ja yleensäkkin lasketella edes yhtenä iltana pari tuntia, miehen kanssa kaksin, ku me niin tykätään siitä. No eihän tyttöä edes rinteeseen vois ottaa. No, tokas vaan että EI. Ette lähde. Kysyin miksi, ja vastaus oli, että haluavat lähteä perheen kesken. Joo, kiva, en sit ilmeisesti kuulu perheeseen, eikä meitä kaivata. Tai me, minä (niiden lapsi) mies ja meidän lapsi ei sit ilmeisesti kuuluta. Ihme kun nyt jaksavat ajaa sinne, ja kiinnostaa se luminen lappi. Hohhoijaa. Pahoitin ihan oikeasti mieleni, olenko lapsellinen?
Tänään kävin porukoillani, ja sain kuulla (lapulla luki jääkaapin ovessa) että menevät leville huhtikuussa. Kysyin, kenen kanssa, ja äiti vaan sano että perheen kesken. No, mä kysyin, että oisko meillekin tilaa. Että tottakai maksettas oma lysti, siis bensat ja mökki. Että ois niiiiiin ihana lähteä lappiin ja yleensäkkin lasketella edes yhtenä iltana pari tuntia, miehen kanssa kaksin, ku me niin tykätään siitä. No eihän tyttöä edes rinteeseen vois ottaa. No, tokas vaan että EI. Ette lähde. Kysyin miksi, ja vastaus oli, että haluavat lähteä perheen kesken. Joo, kiva, en sit ilmeisesti kuulu perheeseen, eikä meitä kaivata. Tai me, minä (niiden lapsi) mies ja meidän lapsi ei sit ilmeisesti kuuluta. Ihme kun nyt jaksavat ajaa sinne, ja kiinnostaa se luminen lappi. Hohhoijaa. Pahoitin ihan oikeasti mieleni, olenko lapsellinen?