Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Niin. Kyllä itseäkin m?ietityttää että onko luottamista. Mutta jotenkin on niin rehellisen oloinen. Hän ei edes yrittänyt suudella tai mitään, halasi vaan. Ja antoi oman numeronsa, ei pyytänyt minun. Heitti siis pallon minulle.
Ei hän vaimoaan haukkunut mitenkään mutta ymmärsin kuitenkin ettei liitto ole ehkä ihan rakkaudentäyteisin tällä hetkellä.
Sydän kyllä on tämän miehen perään. Jos annan tämän jutun olla niin kadunko loppuikäni?

ja tämä analyysi yhden kerran tavattuasi ?

Kahvilla on käyty. Enkä langennut. :D

Mutta. Entistä ihastuneempi olen. Mies on kohtelias, ystävällinen eikä yhtään päälle käyvä. Kyselin vaimosta ja lapsista ja sanoi ettei ole pettäjäluonne. Hän ei siis meinaa alkaa vaimoaan pettämään vaikka sanoikin että tuntee vetoa minuun. :ashamed:

Tahtoo vielä tavata ja varmaan tapaammekin, vaikka sitten vaan ystävinä. Hän sanoi että minulle on helppo puhua ja vaikutan jotenkin saman luonteiselta ihmiseltä kuin hän. Teki vaan mieli ottaa korvista kiinni ja pussata mutta ei voi niin ei voi.

Tapasin miehen. Komea, kohtelias ja naurava mies. Hän on ulkomaalainen mutta se ei haittaa; koskaan en ole kansalaisuutta katsonut.

Tapasimme discossa. Hän tarjosi minulle muutaman drinkin, pyysi pöytäänsä istumaan. Tanssimme, juttelimme, nauroimme ja pidimme hauskaa. Jossain vaiheessa hän otti minua kädestä kiinni, vieressä istuessaan. Katsoi silmiini ja sanoi että olen kaunis. Loppuillasta hän halasi minua pitkään ja antoi puhelinnumeronsa. pyysi soittelemaan.

Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen.

Olen ihastunut. TODELLA ihastunut. Mies pyörii mielessäni. Laitoin hänelle viestin, vastasi melkein heti. Olisi innokas tapaamaan uudelleenkin.

Voi että mitä teen. Pitkään aikaan en ole hullaantunut tähän malliin. Niihin silmiin voisin upota. <3

Hohhoijaa. Vihellä peli poikki heti alkuunsa. En ymmärrä, miksi tahallasi kerjäät itsellesi ikävyyksiä tyrkyttämällä itseäsi toiseksi naiseksi? Et ole varmasti ainoa laatuaan, sinunlaisiasi toisia naisia voi tuollaisella miehellä olla useita. Arvosta itseäsi ja unohda koko häntäheikki!

Kerroppa mitä luulet että hän tahtoo?Ihan vaan juttelu seuraa vai mitä?Entä jos hänen vaimonsa tai joku heidän tuttunsa näkee sinut ja miehen kahvittelemassa...Mitä sit tapahtuu...?!Ihanaahan tuo,mutta mitä voi tapahtua kun juttu etenee...?!?=)

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Kerroppa mitä luulet että hän tahtoo?Ihan vaan juttelu seuraa vai mitä?Entä jos hänen vaimonsa tai joku heidän tuttunsa näkee sinut ja miehen kahvittelemassa...Mitä sit tapahtuu...?!Ihanaahan tuo,mutta mitä voi tapahtua kun juttu etenee...?!?=)

Nyt tiedän vaan sen verran että tällä hetkellä hän todellakin tahtoo jutteluseuraa, ystävää, ihmistä jonka kanssa jakaa ajatuksia. Meillä menee kemiat hyvin yksiin joten miksipä emme kahvittelisi?
En kyllä tiedä mitä vaimonsa sanoisi/tekisi jos näkisi meidät yhdessä. :/ Kuitenkin mies sanoi tuntevansa vetoa minuun ja minä tunnen samoin. Hän vaan sanoi että tekisi siinä väärin vaimoaan ja myös minua kohtaan jos aloittaisi kanssani jotain ystävyyttä vakavampaa. Hankala tilanne mutta pitkään aikaan en ole ollut näin ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
no onpa kyl tilanne. Miks ihmeessä sä haluat tavata ihmistä joka haluaa susta vaan ystävää jos sä oot niin kovin ihastunut?

Miksi en? Jos hyväksyn sen että ollaan ystäviä niin eihän siitä kenellekään haittaa ole (kuin pelkästään ehkä minulle)? Hänen kanssaan on vaan niin hyvä olla etten halua pistää "välejä poikki".

no et vaikuta siltä et oot sillä asenteella koska puhut koko ajan siitä miten ihastunut olet.. En myöskään kuvittelisi normaaliin kaverisuhteeseen tiedonvaihtoa siitä miten tunnetaan vetoa toisiinsa mutta ei voi mitään tehdä kun se on vaimoa kohtaan väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
no et vaikuta siltä et oot sillä asenteella koska puhut koko ajan siitä miten ihastunut olet.. En myöskään kuvittelisi normaaliin kaverisuhteeseen tiedonvaihtoa siitä miten tunnetaan vetoa toisiinsa mutta ei voi mitään tehdä kun se on vaimoa kohtaan väärin.

:ashamed: Tunteilleni en mitään voi tällä hetkellä. Ja mies on jotenkin vaan .... just sellanen jota voisin kuvitella elämääni. En tiedä sitten. Hän katsoo minua kivasti silmiin kun puhumme. On kohtelias. Halasi kun erosimme. Sanoi vielä haluavansa tavata ja tutustua vielä paremmin. Kertoi paljon vaimostaan(kin) ja sain kuvan ettei heillä oikein perhe-elämä luista. MUTTA. Naimisissahan hän edelleen on. Eikä meinaa edes vaimoaan pettää. Huoh. Ei kai tämmöiset asiat ole koskaan yksinkertaisia.

Kahvilla on käyty. Enkä langennut. :D

Mutta. Entistä ihastuneempi olen. Mies on kohtelias, ystävällinen eikä yhtään päälle käyvä. Kyselin vaimosta ja lapsista ja sanoi ettei ole pettäjäluonne. Hän ei siis meinaa alkaa vaimoaan pettämään vaikka sanoikin että tuntee vetoa minuun. :ashamed:

Tahtoo vielä tavata ja varmaan tapaammekin, vaikka sitten vaan ystävinä. Hän sanoi että minulle on helppo puhua ja vaikutan jotenkin saman luonteiselta ihmiseltä kuin hän. Teki vaan mieli ottaa korvista kiinni ja pussata mutta ei voi niin ei voi.

No tuo se vasta pelimies onkin! Noin hyvin kun pohjustaa niin nainenhan on sulaa vahaa käsissään.

Lyödäänkö vetoa että tapailette jonkin aikaa ystävinä ja pikkuhiljaa hän alkaa uskoutua sinulle yhä enemmän avioliittonsa ongelmista ja siitä kuinka ei voi jättää vaimoaan vaikka heidän suhteensa on käytännössä kuollut jo aikaa sitten. Kuinka tärkeä olet hänelle, vihdoin joku joka kuuntelee ja ymmärtää. Lopultahan sille ei voi enää mitää että luonto väkisin ajaa toisen syliin, vaikka kuinka vastustelisi.

Jos jatkatte tapailua, asia etenee pettämiseen joka tapauksessa. Entä mitä sen jälkeen? Kun vaimo aavistaa, tai saa tietää, heidän välinsä huononevat entisestään. Hän on joka tapauksessa isä ja hänen pitäisi huolehtia ensisijaisesti perheestään ja tehdä kaikkensa, että perhe ei hajoaisi. Huolitko noin vastuuttoman miehen? Tuon leikin pelinappuloina on hänen lapsensa, joiden perhe hajoaa kohta. Tietysti mies haluaa huomiota itselleen, ihailua, kuuntelua ja ystävyyttä. Mutta ota huomioon että sinun ja miehen vaimon roolit voisivat olla toisinpäin. Mitä jos itse olisit aviovaimo, joka miettii uskoakko vai eikö, kun mies keksii tekosyitä salaisille tapailuille? Jos olet todellinen ystävä miehelle ja kanssasisar hänen vaimolleen, kehoita häntä menemään pariterapiaan vaimonsa kanssa. Hän kiittää sinua myöhemmin siitä, kun selviää tästä kiusausvaiheesta. Myöhemmin voit olla onnellinen sitä, että olet tehnyt oikein ja ollut henkisesti vahva ihminen. Aikuinen, joka löytää pitkäkestoisen suhteen, kun sen aika on.

Kun nyt osaisin tehdä oikeat valinnat. Tällä hetkellä en koe että vaimo tilanteesta mitenkään joutuisi kärsimään. (eikä lapset) Mies ei petä fyysisesti eikä henkisestikään. Eikä sekään ole vaimolta pois että MINÄ olen ihastunut mieheen. En tiedä mitä mies tarkoitti kun sanoi että tuntee vetoa minuun mutta helppoa hänen kanssaan on olla. :ashamed:
Tuon kahvireissun jälkeenkin häneltä on jo tullut yksi viesti missä toivoi minulle mukavaa iltaa ja kiitteli kovasti kahvireissusta.

Kun nyt osaisin tehdä oikeat valinnat. Tällä hetkellä en koe että vaimo tilanteesta mitenkään joutuisi kärsimään. (eikä lapset) Mies ei petä fyysisesti eikä henkisestikään. Eikä sekään ole vaimolta pois että MINÄ olen ihastunut mieheen. En tiedä mitä mies tarkoitti kun sanoi että tuntee vetoa minuun mutta helppoa hänen kanssaan on olla. :ashamed:
Tuon kahvireissun jälkeenkin häneltä on jo tullut yksi viesti missä toivoi minulle mukavaa iltaa ja kiitteli kovasti kahvireissusta.

Tarkoitti tietty sillä vahvistaa tunteitasi, antaa vähän vastakaikua samalla kun näyttelee uskollista aviomiestä.

Mut jos oikeasti olette noin viattomalla ystävyyspohjalla niin mikset sano seuraavalla kerralla että haluat tutustua vaimoon ja nähdä lapsetkin. Eli jos suhteenne on ihan ok vaimolle niin tottahan mies voi kutsua sinut heille kylään, mielelläänhän sitä esittelee puolisolle mukavia uusia tuttavuuksia. Voisit saada vaimostaankin uuden ystävän. :)

Tuossa on sulla vaikeeta siinäkin tapauksessa että vain ystävyyttä tahtoisi, haikailet sitten turhaan. Kyllä kannattaa miettiä, ystävyys on tosi vaikeeta jos toisella tunteita.

voi se mies sanoa haluavansa vain ystävyyttä silkasta syyllisyyden tunnosta omaa perhettään kohtaan. en mä kannusta mihinkään salasuhteeseen enkä pettämiseen, mutta ehkä se mies kuitenkin haluaisi enemmän.. no, enhän mä voi tietää.

Hei, minä ihastuin pari viikkoa sitten täysillä, mutta päätin että hillitsen itseni ja ekat päivät tuntui ihan mahdottomilta, ajattelin vain tätä ihastusta joka hetki, mutta nyt alkaa jo hellittää ja olen tosi tyytyväinen että maltoin mieleni. Ehdottaisin siis sullekin että pidä vaikka kuukauden tauko ja mieti rauhassa asioita, ja katso sitten onko ihastus vielä yhtä vahva, Voihan olla että siinä ihmisessä itsessään ei ole niin kauheasti hohdokasta (varattu mies joka vehtaa vaimonsa selän takana), mutta olet ihastunut siihen että joku on ihastunut suhun ja huomioi sua. Näin tais käydä mulle ainakin..

Jos suhteenne on viatonta ystävyyttä niin sitten varmaan voit mennä miehen luo kyläilemään ja tavata vaimon. Jos ei ole, niin silloin ottaisin jalat alle. Kuulostaa tutulta tuollainen "en haluaisi pettää, mutta.."-juttu, kaverilla samantyylinen kokemus ja nyt lapsi miehelle, jolla on yhteensä kolme samana vuonna syntynyttä lasta eri naisille..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut jos oikeasti olette noin viattomalla ystävyyspohjalla niin mikset sano seuraavalla kerralla että haluat tutustua vaimoon ja nähdä lapsetkin. Eli jos suhteenne on ihan ok vaimolle niin tottahan mies voi kutsua sinut heille kylään, mielelläänhän sitä esittelee puolisolle mukavia uusia tuttavuuksia. Voisit saada vaimostaankin uuden ystävän. :)

Niinpä!

Yhteistyössä