Oliko tämä nyt heitteillejättö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
En jumalauta jaksa enää mitään sairasteluja! |O Puoli yötä meni yskiessä ja mahan kanssa kiemurrellessa. Pari kertaa kuopuskin heräsi. Toisella kertaa otin sen viereen nukkumaan.

No nyt aamulla sitte olin niin poikki, etten saanut itseäni hereille. Yritin monta kertaa, mutta putosin aina takaisin uneen. En edes nähnyt mitään unta. Tulee lähinnä mieleen tajuttomuus...

Lapset on täällä olleet keskenään 2-3 tuntia. Esikoinen on tehny niille syötävää ja on täällä ihan sen näköstä ettei ne ole kauheasti piruutta tehneet ku ei ole sotkua tullu. Lukuunottamatta sitä että kun viimein heräsin heräsin siihen kun esikko huutaa korvan juuressa ihan täysiä, että pojat on kiipeilleet keittiössä ja kaakaot on kaadettu lattialle. Siitä kun pomppasin ylös niin tuntu että siinäki meni vielä 2min ennenku kunnolla heräsin. :whistle: Imuroin ne kaakaot ja vaihdoin pojilta kauheat pissavaipat ja suklaiset vaatteet. Nyt täällä sitte haisee nesquick aina kun imuroin...

Mullon ihan kamala olo tästä hommasta nyt. :'( Ipanat on ihan varmasti tapelleet täällä keskenään ja pojat kiipeilleet.. On ne käyny minun päälläki kiipeilemässä ja yritin silloinki aina herätä muttei onnistunu.. On sitte tuuria ettei niille käyny kuinkaan.. Mulle itelle tuli semmonen olo että kelpaako tässä äidiksi ollenkaan... :'(
 
Aika tuttua toi oli meilläkin kun kuopuksella oli korvakierre. Mies työmatkoilla paljon ja minä hoidin lapsia. Kolmessa yössä suunnilleen aina 8 tuntia unta yhteensä, olin kuin sumussa koko ajan. Nukahtelin minne sattui ja aamulla kun piti nousta sängystä, olin vahingossa nukahtanut. Onneks vanhin lapsi "jo" 7v joten osas pienempien perään kattoo, vähän kuin pieni varaäiti oli toi esikoinen aina. Onneks nyt jo kierre menny ohi, samoin univelat kuitattu. Mut tommosta toi pienten lasten kanssa arki on, aina ei voi olla 100% työkunnossa ja tehokas. Kannattaa vastaisuuden varalle katella, ettei lapset pääse käsiks vaarallisiin juttuihin, kyllä ne muuten varmasti pärjää jos äidillä vierähtää yöunet vähän pitkiks.
 

Yhteistyössä