Olin kaverin luona kylässä eilen illalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
ja ku salkkarit alkoi, huusi äiti xxx salkkarit alkaa.
Minun poika, eskari-ikäinen tuli myös katsoon, oletti että joku lasten ohjelma, siis tää kaveri poika ekaluokkalainen.
Ja äiti siis huolehtii että lapsi muistaa katsoa salkkarit.

No just.
Meillä ei ole koskaan kielletty lapsia sitä katsomasta, ovat ehkä katsoneet jakson, pari. Mutta koska se ei kiellettyä niin ei se ole heitä sit kiinnostanutkaan.

Ai. En kyllä ymmärrä miks ekaluokkalaisen pitää salkkareita kattoa.

Meillä 2v7kk ikäinen ilmottaa heti tunnarin alettua, että "äiti salkkarit alkaa!" vaikken enää edes kato niitä :snotty:
(Ja siis lapset ei todellakaan katso)

Meillä katsoo koko perhe...
Turhaa haloota, ettei voisi katsoa.. Ihan normaaleja elämän asioita siinä käsitellään.. Missä pussissa jotkut koittaa lapsiaan kasvattaa..???
Ja meillä lapsia taaperosta teiniin....

Tik tak viri viri tööt tööt. Joka jumalan päivä puolen tunnin annos moista sontaa lapsille. Onnea sinne vaan.
Meillä ei muistuteta mistään telkkaohjelmista. Joskus harvoin, jos oikein pitkästyttää ja kello on viisi, niin voi lastenohjelmia katsoa. 5v. ei niitä sen kummemmin kaipaile. Eikä siis kielletä, jos itse huomaa, että lastenohjelmien aika.

Alkuperäinen kirjoittaja huud:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huud:
Niin? Kyllä meilläkin saa 6- ja 8-vuotiaat katsoa salkkareita

Mutta jos lapsilla leikit kesken, niin huudatko heidät kastomaan salkkareita.

Mikä ettei. Lähes aina muistavat itse siirtyä telkkarin ääreen

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
mä ihmettelen sitä miten moneessa perheessä kielletetään lapsilta salkkarit mutta sit simpsonit on kuitenkin sallittu.

ei meillä katsota sitäkään.

onko teillä edes telkkaria :o

on tietenkin.
Teinit sitä sais katsoa mutta eivät ikinä ehdi, tule usien muuta katsottavaa joltain muulta kanavalta tai silloin justovat harkoissa. Pieenmmät nukkumassa tai harkoissa siihen aikaan.
Simpsonit vaan tulee yleensä sellaiseen aikaan että se ei meidän aikataulun sovi tai sitten tulee jsut joku muu ohjelma tosielta puolelta jota katsotaan.

Meillä on salkkareita katsottu ihan aina alusta asti ja edelleenkin katsotaan.Muut tehkööt mitä tykkää,meillä lapset tietää että se on fiktiivinen sarja joskin siinä käsitellään asioita joita voi sattua tänäpäivänä missä vaan.Ei lainkaan huono asia.
Väittäisin että sarja on jopa opettava,asioilla on aina seuraus.
Kuten esimerkiksi nyt se että Joonas joutuu itse jollain tavalla osallistumaan remppaan kun oli kämppää sotkemassakin.
Paha saa taatusti palkkansa että Isabellakin on vielä lirissä temppujensa takia.

Yhteistyössä