Voimia sinulle edelleen!Koita muistella niitä ahdistavia asioita,koska niitä eivät hyvät riitä kompensoimaan ja yritä ajatella,että uhittelu,ilkeys ja manipulointi voivat aina vain lisääntyä.
Itselläni ei juuri edes hyviä asioita ole,joita miettiä.90% miehen käytöksestä on ilkeää,julmaa ja hyväksikäyttävää.En voi käsittää,kuinka hän voi väittää välittävänsä minusta samalla satuttaen minua mielettömästi joka päivä.Viime yönä laittoi viestin luultuaan taas minulla olevan miehen täällä,kun kerrankin nukahdin ajoissa,että "nauti nyt,kun olen kaukana,eikä sun tarvitse pelätä". Sitten kuitenkin on sitä mieltä,että olen hullu,kun pelkään häntä ja hän raivoaa ja pauhaa minulle juurikin,koska pelkään häntä ja hänestä se on niin idioottimaista.
Todella vaikeaa on kaiken alistamisen ja loukkaamisen jälkeen kasata itsensä ja jaksaa lasten takia.Ja kun jaksan,saan viestejä ja puheluita,kuinka olen laskelmoinut kaiken,kuinka en oikeasit välitäkään,kun touhuan vain eteenpäin ja olen kylmä paskiainen.Sattuu niin paljon.