On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmmmmm";28617349]Mikä sai sut tekemään tällaisen aloituksen?[/QUOTE]

Lähinnä se, etten ole pitkään aikaan tehnyt aloituksia ja mietin, mistä elämäni aiheesta täällä voisi syntyä keskustelua. Halusin tuoda esille oman näkökulmani ja sen, että kaikki toiset naiset eivät ole niitä, jotka itkeä tihrustavat sen miehen perään ja miettivät, mitä sillä vaimolla on sellaista, mitä itsellä ei, kun mies ei halua toisen naisen kanssa muuta kuin seksiä... Olipa monimutkaisesti kirjoitettu, mutta siis, minusta on ihanaa, että tämä mies ei halua kanssani muuta kuin seksiä - minäkään en halua muuta häneltä.

[QUOTE="vieras";28617261]Todella pelottavan narsitinen hu..tsu. :( En haluaisi olla kyllä tuollaisen kanssa missään normaalissakaan kanssakäymisissä. Kamala ihminen. :([/QUOTE]

Elämässäsi saatat tietämättäsikin olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on seksisuhde varattuun ihmiseen, etkä näkisi näissä ihmisissä mitään epänormaalia tai vikaa. :)

[QUOTE="vieras";28617365]Minulla on paljon muutakin elämää kuin seksielämä tämän varatun miehen kanssa tai ne asiat, mistä tähän ketjuun olen kirjoittanut. :)[/QUOTE]

(Euron juusto)
VVVAAAAAUUUUUUU.
Ihaks totta?

:headwall: :headwall: :headwall:

Tää on niin provo :D joku pulska palstamamma siellä keksii juttuja, että oon kaunis, koulutettu, haluttu ym. Ja saisin kenet vaan. saapahan täältä itsetunnon kohotusta ;)

ai miten joku sellainen voi satuttaa mistä ei ole tietoinen.. tota luuletko että se mies käyttäytyy vaimoaan kohtaan yhtä hellästi,rakastavasti ja intohimoisesti kuin ennen sun tuloa kuvioihin? TUSKIN! eli vaikutat heidän suhteeseen kielteisesti...vaimo saattaa itkeä sitä kun mies ei halua häntä...

Ap:n moraali on samaa luokkaa kuin "haisevaa" rahaa eteenpäin välittävällä ihmisellä, joka tietää olevansa tekemisissä rikollisten kanssa ja avittavan heitä, mutta sysää kaiken moraalisen vastuun varsinaisen rikoksen tehneille.

Ymmärrän paremmin toista naista, joka on rakastunut varattuun mieheen ja menee tunteensa mukana. Mutta tuollaista minun on vaikea ymmärtää : /

[QUOTE="vieras";28617377]Lähinnä se, etten ole pitkään aikaan tehnyt aloituksia ja mietin, mistä elämäni aiheesta täällä voisi syntyä keskustelua. Halusin tuoda esille oman näkökulmani ja sen, että kaikki toiset naiset eivät ole niitä, jotka itkeä tihrustavat sen miehen perään ja miettivät, mitä sillä vaimolla on sellaista, mitä itsellä ei, kun mies ei halua toisen naisen kanssa muuta kuin seksiä... Olipa monimutkaisesti kirjoitettu, mutta siis, minusta on ihanaa, että tämä mies ei halua kanssani muuta kuin seksiä - minäkään en halua muuta häneltä.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä miksi tehdä tällainen aloitus. Eihän tämä kuitenkaan ole ensimmäinen laatuaan vaan ehkä 5000. tällä palstalla.
Yhtä erikoisena pitäisin aloituksia 'on ihanaa olla väkivaltaisessa suhteessa! Mä en oo niinku ne vikisevät ovimatot vaan nautin lyömisestä' tai 'ihanaa olla 200-kiloinen! En ole stereotyyppinen läski, mä nautin hyllyvästä lihasta!'

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28617459:
Paitsi täällä palstalla tuntuu olevan yllättävän monta, jotka saisi :D

Nyt kun muistelee, niin niitä on ollut täällä useampikin jotka on ilmoittaneet saavansa kenet tahansa miehen. Huhhuh, hurja väite. En ole tiennytkään että täällä palstailee niin hehkeää ja vetävää muijaa, joka toinen vähintään miss universumi. Eihän tämmöinen rupukka kehtaa edes palstailla täällä semmoisten misujen seassa...:laugh:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28617387]Elämässäsi saatat tietämättäsikin olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on seksisuhde varattuun ihmiseen, etkä näkisi näissä ihmisissä mitään epänormaalia tai vikaa. :)[/QUOTE]

Tarkoitin kyllä, että en haluaisi olla narsitin kanssa tekemisissä. Ja kyllä, olen heitä elämäni aikana tavannut, joten ole huoleti siitä tunnistamisesta... Siksi kai et kaveripiiriini kuulukkaan.

Ajattelenko mä sitten eri tavalla kuin suurin osa. Jos minun mieheni pettäisi minua syyllistäisin vain ja ainoastaan miestäni.

En sitä naista.

Olen samoilla linjoilla. En kuitenkaan jaksaisi antaa tyylipisteitä ihmiselle, joka on mieheni perheellisyydestä tietäen ollut suhteessa hänen kanssaan. En syyttäisi häntä tapahtuneesta, mutten arvostaisikaan erityisesti.

[QUOTE="vieras";28617377]Lähinnä se, etten ole pitkään aikaan tehnyt aloituksia ja mietin, mistä elämäni aiheesta täällä voisi syntyä keskustelua. Halusin tuoda esille oman näkökulmani ja sen, että kaikki toiset naiset eivät ole niitä, jotka itkeä tihrustavat sen miehen perään ja miettivät, mitä sillä vaimolla on sellaista, mitä itsellä ei, kun mies ei halua toisen naisen kanssa muuta kuin seksiä... Olipa monimutkaisesti kirjoitettu, mutta siis, minusta on ihanaa, että tämä mies ei halua kanssani muuta kuin seksiä - minäkään en halua muuta häneltä.[/QUOTE]

Uijuijui :) toihan on sun defenssimekanismisi! Taitaa olla sydämessä pieni kolonen. Sinähän olet koko ajan kakkonen, hopeasijalla, tiedät sen itsekkin. Tiedät, ettet saisi tuota miestä itsellesi ja vain luulet olevasi se joka määrää. Mutta sinä olet vain kakkonen.

Ja voin kertoa sinulle kohtalosi. Sinä et koskaan tule saamaa hyvää, tasapainoista suhdetta itsellesi. Et vaikka kuinka ihastuisit, rakastuisit, "saisit kenet vain" ja todella lopulta haluaisit sen yhden ja ainoan itsellesi. Sinun tekosi tulee piinaamaan sinua siinä suhteessa. Sinä tiedät kuinka helposti ihminen pettää, mitä se toinen nainen käy mielessään, miten pettäjä pettää. Sinä tiedät ja se myrkky on saastuttanut sinut ja vienyt sinun puhtauden ja aitouden, sen viattoman luottamuksen aitoon rakkauteen, millä ihmiset ovat oikeassa rakkaussuhteessa keskenään. Sinulla ei ole sitä enää.

[QUOTE="HElga";28617458]ai miten joku sellainen voi satuttaa mistä ei ole tietoinen.. tota luuletko että se mies käyttäytyy vaimoaan kohtaan yhtä hellästi,rakastavasti ja intohimoisesti kuin ennen sun tuloa kuvioihin? TUSKIN! eli vaikutat heidän suhteeseen kielteisesti...vaimo saattaa itkeä sitä kun mies ei halua häntä...[/QUOTE]

Ei tuolla minun tapaamallani tyypillä ole ollut seksiä pitkiin aikoihin kotona, eikä minkäänlaista muutakaan tunne-elämää.. Lapsen takia ovat yhdessä.

Oletko miettinyt miten toimitte siinä tilanteessa, jos tulisit raskaaksi?

Jatkaisitko suhdetta miehen kanssa, jos hänen vaimonsa saisi tietää teistä, ja jättäisi tämän?

Miten toimisit, jos mies haluaisi mahdollisen avioeron jälkeen jatkaa kanssasi kunnon parisuhteessa?

miksi te vedätte noin hirveät herneet nenään tämmöisestä aloituksesta?
Asia voi olla oikeasti näin kuin aapee kertoo, jotenkin tämmöinen iso kanalauma saa väännettyä asian niin, että aapee on paha syöjätär nainen joka on vietellyt viattoman mukavan perheen isukin, jonka herttainen vaimo on autuaan tietämätön puolisonsa touhuista...

Mit'äpä jos tilanne onkin sellainen, että on pitkä avioliitoo alla, molemmat osapuolet alkavat olemaan vähän kyllästyneitä ja intohimottomia toisiinsa, halu kokea jännitystä ja kihelmöintiä toisen naisen/miehen kanssa, silti kuitenkin rakastaen avipuolisoaan täydestä sydämestä, eiklä eroa edes ajatella, tahdotaan kokea vain se kielletty huuma..

Terveisin yksi kuvauksen kaltainen vaimo

Täällä myös toinen nainen, olen kaunis, hyvä kroppainen, koulutettu ja haluttu, kaikkea mitä salarakastajani elämänkumppani ei kuulemma ole. Nautin salaisista tapaamisistamme, nautin kun tiedän kuinka riippuvainen tämä pikku perheeniskä on tapaamisistamme. Ikinä en tuollaista petturia omaksi miehekseni haluaisi, säälin hänen elämänkumppaniaan.. Miettikää naiset minkälaisten luusereiden kanssa te elätte ja teette lapsia.
Terveisiä Keravalle ;)

terveiset tuli perille, kiitos.
mutta kannattaa aina muistaa että ennen lapsia myös minä olen ollut vaikken kaunis niin mukiinmenevännäköinen, kivakroppainen, haluttu ja koulutettu...kiitos menetettyjen yöunien, kotona vietettyjen vuosien ja hermoihini syödyn suklaan ansiosta kiloja nyt 30 liikaa, kampaajalla en ole käynyt pian puoleentoistavuoteen, en edes muista milloin olisin meikannut (puhumattakaan että ymmärtäisin miksi meikkaisin, hiekkalaatikolle??)
mutta onhan minulla kivat lapset ja hyvännäköinen, töissäkäyvä ja aikaansaapa mies!

Yhteistyössä