On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28616895]jos pelastat miehen perhe-elämän niin toki sallit syrjähypyt myös mahdolliselle vakituiselle kumppanillesi tulevaisuudessa :D

Asiat on just niin kun ne itsensä hyväksi kääntää.[/QUOTE]

Luultavasti. Olen aika vapaamielinen ihminen. :) Tietysti on erittäin vaikea puhua mahdollisesta vakituisesta kumppanista tulevaisuudessa, kun tällä hetkellä se on viimeisintä mitä elämässäni haluaisin.

Täällä myös toinen nainen, olen kaunis, hyvä kroppainen, koulutettu ja haluttu, kaikkea mitä salarakastajani elämänkumppani ei kuulemma ole. Nautin salaisista tapaamisistamme, nautin kun tiedän kuinka riippuvainen tämä pikku perheeniskä on tapaamisistamme. Ikinä en tuollaista petturia omaksi miehekseni haluaisi, säälin hänen elämänkumppaniaan.. Miettikää naiset minkälaisten luusereiden kanssa te elätte ja teette lapsia.
Terveisiä Keravalle ;)

Itse ajattelen, että mikäli ne miehet jää seikkailustaan kiinni, niin sä tavallaan teet niille vaimoille palveluksen. Jos ne nimittäin ei pettäis sun kanssa, niin sitten jonkun toisen.

Itseäni ei aloittajan asenne ja elämäntyyli hetkauta, mieheni ei tule mua pettämään varatun eikä sinkun kanssa. Meillä on tasa-arvoinen suhde ja ollaan tässä ihan vapaasta tahdosta, ei mistään pakosta. Lapsiakin tehtiin vapaaehtoisesti ja ostettiin talo, kaikki sovittu yhdessä eikä sooloiltu. En koe olevani vankilassa, eikä miehenikään. Että siinä mielessä en aloittajaa ymmärrä, ilmeisesti ap:lla on ollut aika hullu entinen mies, äärimustasukkainen tai vastaava.

[QUOTE="vieras";28616878]Miten et kykene hyväksymään, että kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti halua elää parisuhteessa? Mulle kakkosvaihtoehtona olo sopii oikein hyvin, mutta kyse onkin siitä, tyydynkö siihen vai haluanko sitä. Ja nimenomaan haluan sitä, haluan vain ja ainoastaan satunnaisia ja salaisia tapaamisia kuten sanottu.[/QUOTE]

Sen varmasti jokainen hyväksyy että kaikki eivät halua elää parisuhteessa, mutta miksi se ihmetyttää sinua että suuri, ellei suurin osa ei pysty hyväksymään pettämistä?

[QUOTE="vieras";28616881]Ymmärrän tavallaan pointin, mutta eikös se yleensä mene niin että tavataan kun sille varatulle sopii jne.
Itselläni on pientä kokemusta ja kyllästyin siihen että homma toimi toisen ehdoilla enimmäkseen.
Jotenkin kahden vapaan ihmisen tapailu on vaan tosi paljon tasapuolisempaa yleensä.[/QUOTE]

Tapaamme aika paljon minun työkuvioitteni ja aikataulujeni ehdoilla. Varmaan yleistä varattujen kanssa säätäessä on se, että mennään heidän ehdoillaan, mutta meillä näin..

[QUOTE="vieras";28616906]Juu, olet tunnevammainen, ja varsinkin: ITSEKÄS. Suorastaan narsistinen. Ajattelet vain omaa parastasi, ja mitä SINÄ haluat. Entä se miehen vaimo, joka ei tiedä asiasta mitään? Osaatko laittaa itseäsi hänen asemaan, ja ajatella hänen tunteitaan? Niin , juu,näitä on nähty, ei kuulu sulle. Just.

Hae itsellesi sellainen mies, joka haluaa samaa kuin sinä. Silloin ette kumpikaan petä ketään, valehtele kellekään, ja saatte tehdä mitä lystää. Ilman että pitää satuttaa jotain kolmatta osapuolta. Mutta seuraavaksi sanotkin että sinua ei kiinnosta, koska tavanomainen suhde ei ole tarpeeksi jännittävää.
Läpinäkyvää, ja niin epätoivoista.Huomionhaluista. Pakko saada huomiota mieheltä, joka on varattu. Ja tietenkin sinulle on "fine, jos mies ei halua jatkaa", koska haet itsellesi uuden varatun miehen. Mitä jos hoitaisit itsetuntosi kuntoon, ja olisit miehen kanssa joka on vapaailla markkinoilla?[/QUOTE]

Miten satutamme miehen vaimoa, jos hän ei edes tiedä asiasta mitään? Miten mikään sellainen voi satuttaa, mistä ei ole tietoinen?

Itsetuntoni on oikein hyvässä kunnossa, kiitos vain analyysistäsi. ;)

Täällä myös toinen nainen, olen kaunis, hyvä kroppainen, koulutettu ja haluttu, kaikkea mitä salarakastajani elämänkumppani ei kuulemma ole. Nautin salaisista tapaamisistamme, nautin kun tiedän kuinka riippuvainen tämä pikku perheeniskä on tapaamisistamme. Ikinä en tuollaista petturia omaksi miehekseni haluaisi, säälin hänen elämänkumppaniaan.. Miettikää naiset minkälaisten luusereiden kanssa te elätte ja teette lapsia.
Terveisiä Keravalle ;)

Koulutettu nainen ei kirjoita yhdyssanoja päin persettä. Lähihoitaja taitaa siellä huudella... ;)

[QUOTE="vieras";28616908]Luultavasti. Olen aika vapaamielinen ihminen. :) Tietysti on erittäin vaikea puhua mahdollisesta vakituisesta kumppanista tulevaisuudessa, kun tällä hetkellä se on viimeisintä mitä elämässäni haluaisin.[/QUOTE]

Et sä sellaista vakituista kumppania ansaitsiskaan! Etkä todennäköisesti saisikaan.
Suurin näistä pettäjänaisista/kakkosnaisista on sellaisia, jotka ei saa muuta miestä kuin varatun. Ja selittävät asian itselleen näin päin; että tavanomainen suhde ei kiinnostaisikaan. No ei kai, kun ei sellaista saa:/

[QUOTE="vieras";28616927]Miten satutamme miehen vaimoa, jos hän ei edes tiedä asiasta mitään? Miten mikään sellainen voi satuttaa, mistä ei ole tietoinen?

Itsetuntoni on oikein hyvässä kunnossa, kiitos vain analyysistäsi. ;)[/QUOTE]

Ei ole taattua että nainen ei koskaan saa tietää miehensä pettämisistä. Ja väärin se on joka tapauksessa, kuten rikoksetkin. Jäi niistä sitten kiinni tai ei.

[QUOTE="vieras";28616927]Miten satutamme miehen vaimoa, jos hän ei edes tiedä asiasta mitään? Miten mikään sellainen voi satuttaa, mistä ei ole tietoinen?

Itsetuntoni on oikein hyvässä kunnossa, kiitos vain analyysistäsi. ;)[/QUOTE]

Oletko koskaan kuullut naisen intuitiosta? Että jos on jonkun kanssa kauan yhdessä, alkaa kyllä huomata että jotain on pielessä, jos toinen pettää. Intuitio yleensä kertoo sen. Joten jossain vaiheessa aivan takuulla tulee satuttamaan. Vaikka totuus tulisi ilmi vasta vuosien päästä, silti satuttaisi. Mutta sinähän et tällaista tajua, koska olet tunnekylmä.

Terveisiä Keravalle ;)

Jeps, itse en voisi koskaan tapailla sellaista ihmistä, jota pitäisin luuserina tai säälisin. Saati sitten harrastaa seksiä hänen kanssaan...

Tiedätkö ap mitä? Sä olet varas. Sä varastat sen miehen ja vaimon avioliitosta jotain, joskin se mies on eniten syypää.
Varastat luottamuksen ja rehellisyyden.
Varastat sen kiihkon ja jännityksen, jonka se vaimo ansaitsisi.

Aikuistu. Se että kihelmöit odottaessasi miehen vierailua on säälittävää, vastuutonta, helppoa.

Maailman helpointa on olla vastuuton minäminä-ihminen joka ottaa vaan kermat päältä. Siihen ei paljon tarvita, siihen pystyy pahinkin linnakundi tai adhd-tapaus.

• Tykkää
Reactions: nina84
[QUOTE="vieras";28616908]Luultavasti. Olen aika vapaamielinen ihminen. :) Tietysti on erittäin vaikea puhua mahdollisesta vakituisesta kumppanista tulevaisuudessa, kun tällä hetkellä se on viimeisintä mitä elämässäni haluaisin.[/QUOTE]

Et ole vapaamielinen. Vaan kylmäkiskoinen ja itsekäs.

Et sä sellaista vakituista kumppania ansaitsiskaan! Etkä todennäköisesti saisikaan.
Suurin näistä pettäjänaisista/kakkosnaisista on sellaisia, jotka ei saa muuta miestä kuin varatun. Ja selittävät asian itselleen näin päin; että tavanomainen suhde ei kiinnostaisikaan. No ei kai, kun ei sellaista saa:/

:D Saisin miehen kuin miehen, mutta tällä hetkellä en halua vakituista parisuhdetta (ansaitsemisesta en tiedä, millä mittapuulla se määritellään ja ennen kaikkea kuka sen kykenee määrittelemään) ja varatun kanssa peuhaaminen sopii minulle mainiosti.

[QUOTE="vieras";28616964]:D Saisin miehen kuin miehen, mutta tällä hetkellä en halua vakituista parisuhdetta (ansaitsemisesta en tiedä, millä mittapuulla se määritellään ja ennen kaikkea kuka sen kykenee määrittelemään) ja varatun kanssa peuhaaminen sopii minulle mainiosti.[/QUOTE]

Puhun siis vapaista miehistä. Toivottavasti suurin osa varatuista miehistä omaa sellaisen selkärangan, etteivät lähde muiden naisten mukaan.

[QUOTE="vieras";28616964]:D Saisin miehen kuin miehen, mutta tällä hetkellä en halua vakituista parisuhdetta (ansaitsemisesta en tiedä, millä mittapuulla se määritellään ja ennen kaikkea kuka sen kykenee määrittelemään) ja varatun kanssa peuhaaminen sopii minulle mainiosti.[/QUOTE]

Kukaan ei saa miestä kuin miestä. Ei edes Mädöna...

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Tuo on vertauskuvallinen sanonta. Oikeasti et saisi. Sillä kuvataan yleensä vain sitä, että ei tarvitsisi olla "yksin" jos ei halua.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tiedätkö ap mitä? Sä olet varas. Sä varastat sen miehen ja vaimon avioliitosta jotain, joskin se mies on eniten syypää.
Varastat luottamuksen ja rehellisyyden.
Varastat sen kiihkon ja jännityksen, jonka se vaimo ansaitsisi.

Aikuistu. Se että kihelmöit odottaessasi miehen vierailua on säälittävää, vastuutonta, helppoa.

Maailman helpointa on olla vastuuton minäminä-ihminen joka ottaa vaan kermat päältä. Siihen ei paljon tarvita, siihen pystyy pahinkin linnakundi tai adhd-tapaus.

Hienosti kirjoitit tuosta varastamisesta. :) Sitten mä olen varas. En myöskään kihelmöi odottaessani miehen vierailua. Yleensä mies on se, joka joutuu odottamaan minua. Se tietysti voi olla mielestäsi säälittävää, että nautin valtavasti seksistä hänen kanssaan.

Pidän helposta (seksi-)elämästä, taisin sanoa sen jo aloitusviestissäkin. Minulle tämä on kuin rentouttava harrastus, ja ymmärrän kyllä, että se aiheuttaa paheksuntaa.

Vielä parempaa on olla sekä ensimmäinen että toinen nainen. Saan nauttia mukavasta perhe-elämästä ja sen lisäksi saan nauttia rakastajani kanssa mukavia hetkiä.

[QUOTE="vieras";28616955]Et ole vapaamielinen. Vaan kylmäkiskoinen ja itsekäs.[/QUOTE]

Olen kyllä vapaamielinen. Se ei poissulje sitä, että olisin myös kylmäkiskoinen ja itsekäs.

Terveisiä Keravalle ;)

Minä olen myös kaunis, hyväkroppainen, koulutettu ja haluttu.

Yhteistyössä