On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28617117]Miksi ihmeessä olisin kuvottava tai pitäisin itseäni kuvottavana? En ole vastuussa toisten avioliitoista. Jos seksi olisi ollut huonoa, en olisi jatkanut suhdetta - mutta siinäkään vaiheessa mua ei kiinnostaisi se, onko mies vapaa vai varattu. Jos etsisin suhdetta, tuskin sekaantuisin varattuihin miehiin. :) En myöskään ole varta vasten iskenyt varattua miestä.[/QUOTE]

OLETHAN vastuussa! Olet vastuussa toisten avioliitosta, jos menet siihen väliin, ja menet pettämään varatun miehen kanssa. HALOO JÄRKI! Olet vastuussa omista teoistasi, ihan samalla tavoin kuin rikollinen joka tekee rikoksen , on itse vastuussa siitä, ei kukaan muu! Sinä olet heidän avioliiton tulevien ongelmien syy, myönnät sen tai et. Ja sinä olet toinen nainen. Jos naimisiin mennessä sovittaisi kirkossa juhlavieraiden edessä, että ihan sama pettäisikö toinen vai ei, menisitkö itse sellaisen miehen kanssa naimisiin????Mikä sinusta on avioliiton tarkoitus?
Haloo. Mene katsomaan itseäsi peilistä ja sano itsellesi arvostatko todella itseäsi? Enpä usko!

[QUOTE="vieras";28617156]Miltä tuntuisi kuulla että et ole ainoa toinen nainen? Tai että teitä toisia on vaikka kolme ja sinä vain yksi heistä? Sehän kuitenkin on täysin mahdollista, jopa todennäköistä ettet ole ainoa. Käytättekö kumia vai luotatko sinisilmäisesti että olet vaimon lisäksi ainoa ja että vaimolla ei ole muita?[/QUOTE]

Olen jo tähänkin vastannut, että mulle olisi ok, vaikka miehellä olisi muitakin toisia naisia - käytämme kumia, joten ei tarvitse pelätä seksitauteja. Edelleenkään tässä ei ole tunteita mukana, joten kunhan en saa seksitautia, kaikki on hyvin. :D

[QUOTE="vieras";28617183]Kyllä, mutta se ei tietääkseni ole yhtä kuin että olisin iskenyt varta vasten varatun miehen. :)[/QUOTE]

Järkyttävän itsekäs asenne elämään. Nauti kaikesta, pieni rakas, niin kauan kuin voit. Sillä sun toisten kustannuksella haettu onni ei kauaa tule kestämään!

Silloin kun suostut olemaan kolmas osapuoli, vastuuta siirtyy myös sulle. Sä olet ottanut HEIDÄN avioliiton yhtä osa-aluetta (kiihko, jännitys, hyvä seksi) hoidettavaksesi. Eikö tämä mene jakeluun?

Ja mieheen pystyy vaikuttamaan, ei hän ole ainut syyllinen. Kumpaako olet tehnyt tämän miehen kohdalla?
a) suostunut lähentely-yrityksiin, kaunistautunut häntä varten ja tehnyt itseäsi houkuttelevaksi
vai
b) kieltäytynyt kohteliaasti lähentelyistä, ja OIKEASTI tukenut heidän avioliittoaan = puhunut vaimosta hyvää, kannustanut heitä viettämään keskenään aikaa, ehkä menemään pariterapiaan?

Miehet ovat vietävissä.

On olemassa monia muitakin vaihtoehtoja kuin vain a ja b. :) Ja ei helvetti, tosissaanko tuon b-kohdankin kirjoitit? :D Miten puhua vaimosta hyvää, jos ei edes tunne häntä? Mä en ole mikään terapeutti tai ystävä, mä olen panokaveri.

[QUOTE="vieras";28617183]Kyllä, mutta se ei tietääkseni ole yhtä kuin että olisin iskenyt varta vasten varatun miehen. :)[/QUOTE]

En tiedä, mutta kaikkea muuta kuin tasapainoisen ja "järkevän" kuvan annat itsestäsi, mutta minua se ei mitenkään haittaa. Onnea vain valitsemallasi tiellä.

[QUOTE="vieras";28617201]Järkyttävän itsekäs asenne elämään. Nauti kaikesta, pieni rakas, niin kauan kuin voit. Sillä sun toisten kustannuksella haettu onni ei kauaa tule kestämään![/QUOTE]

Jos etsisin onnellista parisuhdetta tai onnellisuutta ylipäätään miehistä, tuskinpa paneskelisin varattuja. ;) Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan, enkä todellakaan etsi sitä muista tai muiden kustannuksella. Pidän hauskaa, seksi on hauskuutta. Onni tulee mulle ihan muista asioista.

[QUOTE="vieras";28617208]On olemassa monia muitakin vaihtoehtoja kuin vain a ja b. :) Ja ei helvetti, tosissaanko tuon b-kohdankin kirjoitit? :D Miten puhua vaimosta hyvää, jos ei edes tunne häntä? Mä en ole mikään terapeutti tai ystävä, mä olen panokaveri.[/QUOTE]

Kyllä voi puhua hyvää, vaikkei tuntisikaan. Jos mua tulisi joku varattu mies vokottelemaan (ja on tullutkin), niin jos mulla olisi pokkaa sanoa, niin sanoisin "Sun vaimosi on todella urhea, hoitaa kodin ja lapset, ja kärsivällinen kun ylipäätään suostuu olemaan sunkaltaisesi niljakkeen kanssa."

En tiedä, mutta kaikkea muuta kuin tasapainoisen ja "järkevän" kuvan annat itsestäsi, mutta minua se ei mitenkään haittaa. Onnea vain valitsemallasi tiellä.

En tarvitse vahvistusta tasapainoisuudelleni tai tasapainottomuudelleni tai järkevyydelleni tai järjettömyydelleni. Tällä palstalla tuskin kukaan, joka rehellisesti kertoo olevansa toinen nainen ja pitävänsä siitä järjestelystä, on palstamammojen mielestä tasapainoinen tyyppi. :) En mä mitään hyväksyntää tällä aloituksella hakenutkaan, vaan kerroin oman näkökulmani asioihin. Yksikään palstamamma ei saa mua "menemään hoitoon" tai mitä hauskoja neuvoja täällä nyt sateleekaan, sillä pidän elämästäni ja itsestäni tällä hetkellä juuri näin. :)

Ja kaikille ihan vaan huomautuksena... Jos mä olisin sairas ja niin edelleen, tuskin mä olisin suoriutunut opinnoistani, päässyt johtavaan asemaan työelämässä, hyvä sosiaalinen elämä jne... Voisi olla aika paljon kurjempaakin tämä minun elämä, vaan just nyt kaikki on ihan mainiosti! :)

Siinä ap olet oikeassa, että heidän avioliittonsa ei kuulu sulle. Siispä, pysy siitä erossa! :flower:
Koska sä vaikutat heidän avioliittoonsa, vaikuttamalla miehen tekemisiin ja moraaliin.

[QUOTE="vieras";28617220]Jos etsisin onnellista parisuhdetta tai onnellisuutta ylipäätään miehistä, tuskinpa paneskelisin varattuja. ;) Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan, enkä todellakaan etsi sitä muista tai muiden kustannuksella. Pidän hauskaa, seksi on hauskuutta. Onni tulee mulle ihan muista asioista.[/QUOTE]

Älä viisastele. Sinä teoillasi viet tällä hetkellä joltain muulta sen onnen, -elämänkumppanin, jonka tämä vaimoraukka on valinnut. Sulla ei ole oikeutta pitää hauskaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka vaimo ei tiedä asiasta. Sulla ei myöskään ole oikeutta kehuskella asiasta ja nostaa itseäsi meidän kaikkien yläpuolelle, luullen että tiedät mistä puhut. Sylki tuo suuhusi mitä vain, ja meille muille tuli kyllä selväksi minkälainen nainen olet. Ja onnesta et sinä kyllä valitettavasti tiedä yhtään mitään.

Mene kehuskelemaan kavereillesi, jos sinulla on yhtään? Ja lopeta tuollainen ivallinen ja naurettava tekstien kirjoittelu tänne, tiedät itsekin varsin hyvin että teet väärin.Menisit lekuriin ja hoida tuo itsetunto-ongelmasi ja tunteettomuutesi. Jos oikeasti JOSKUS haluat toimivan parisuhteen, sulla on vielä paljon työtä itsesi kanssa, ennen kuin sulla on MITÄÄN MAHDOLLISUUKSIA rakastavaan parisuhteeseen.

[QUOTE="vieras";28617261]Todella pelottavan narsitinen hu..tsu. :( En haluaisi olla kyllä tuollaisen kanssa missään normaalissakaan kanssakäymisissä. Kamala ihminen. :([/QUOTE]

Juu, ei siinä johtava asema työelämässä ja muu menestys tms. paljoa paina jos moraali ja empaattisuus on samaa luokkaa kuin jollain selkärangattomiin kuuluvalla nilviäisrodulla...

Kerrohan ap, kuinka vanha olet? Nimittäin vuodet kuluvat, ja vähitellen vanhenet..,ja kohta huomaatkin että oletkin edelleen ihan yksin..lukuunottamatta näitä varattuja miehiä joita vokottelet. Mites suu sitten pannaan? Mistä se onni sitten löytyy? Sillä oikeaa miestä et tolla asenteella tule vielä pitkään aikaan löytämään, jos koskaan...

Juu, ei siinä johtava asema työelämässä ja muu menestys tms. paljoa paina jos moraali ja empaattisuus on samaa luokkaa kuin jollain selkärangattomiin kuuluvalla nilviäisrodulla...

Ihanan kitkeriä kommentteja teillä. :D Se, että paneskelen varatun kanssa, ei kuitenkaan poista empaattisuuttani. Moraalini voi olla hyvinkin löyhä, sitä ei käy kieltäminen.

[QUOTE="vieras";28617246]En tarvitse vahvistusta tasapainoisuudelleni tai tasapainottomuudelleni tai järkevyydelleni tai järjettömyydelleni. Tällä palstalla tuskin kukaan, joka rehellisesti kertoo olevansa toinen nainen ja pitävänsä siitä järjestelystä, on palstamammojen mielestä tasapainoinen tyyppi. :) En mä mitään hyväksyntää tällä aloituksella hakenutkaan, vaan kerroin oman näkökulmani asioihin. Yksikään palstamamma ei saa mua "menemään hoitoon" tai mitä hauskoja neuvoja täällä nyt sateleekaan, sillä pidän elämästäni ja itsestäni tällä hetkellä juuri näin. :)

Ja kaikille ihan vaan huomautuksena... Jos mä olisin sairas ja niin edelleen, tuskin mä olisin suoriutunut opinnoistani, päässyt johtavaan asemaan työelämässä, hyvä sosiaalinen elämä jne... Voisi olla aika paljon kurjempaakin tämä minun elämä, vaan just nyt kaikki on ihan mainiosti! :)[/QUOTE]

Palstailethan se sinäkin. ;)

Onko sulla muuten lapsia?

[QUOTE="vieras";28617332]Ihanan kitkeriä kommentteja teillä. :D Se, että paneskelen varatun kanssa, ei kuitenkaan poista empaattisuuttani. Moraalini voi olla hyvinkin löyhä, sitä ei käy kieltäminen.[/QUOTE]

Anteeks mikä, ja missä?

Joo, nyt lopetan. Ap ei näe omaa napaansa pitemmälle. :headwall:

[QUOTE="vieras";28617322]Kerrohan ap, kuinka vanha olet? Nimittäin vuodet kuluvat, ja vähitellen vanhenet..,ja kohta huomaatkin että oletkin edelleen ihan yksin..lukuunottamatta näitä varattuja miehiä joita vokottelet. Mites suu sitten pannaan? Mistä se onni sitten löytyy? Sillä oikeaa miestä et tolla asenteella tule vielä pitkään aikaan löytämään, jos koskaan...[/QUOTE]

Lukekaa tää ketju läpi, niin saatte vastauksen moneen kysymykseen. Edelleenkin: olen 29-vuotias. Nautin yksinolosta. En halua perhettä enkä vakituista parisuhdetta. En vokottele varattuja miehiä. Varattujen miesten kanssa vain on helpompaa. Tosin, minulla ei myöskään ole useampia suhteita useampaan varattuun mieheen, vain tämä yksi. Edelleenkään onneni ei ole riippuvainen yhdestäkään miehestä. Ja jos haluaisin onnellisen parisuhteen, en ensinnäkään sekaantuisi varattuihin miehiin.

[QUOTE="vieras";28617246]En tarvitse vahvistusta tasapainoisuudelleni tai tasapainottomuudelleni tai järkevyydelleni tai järjettömyydelleni. Tällä palstalla tuskin kukaan, joka rehellisesti kertoo olevansa toinen nainen ja pitävänsä siitä järjestelystä, on palstamammojen mielestä tasapainoinen tyyppi. :) En mä mitään hyväksyntää tällä aloituksella hakenutkaan, vaan kerroin oman näkökulmani asioihin. Yksikään palstamamma ei saa mua "menemään hoitoon" tai mitä hauskoja neuvoja täällä nyt sateleekaan, sillä pidän elämästäni ja itsestäni tällä hetkellä juuri näin. :)

Ja kaikille ihan vaan huomautuksena... Jos mä olisin sairas ja niin edelleen, tuskin mä olisin suoriutunut opinnoistani, päässyt johtavaan asemaan työelämässä, hyvä sosiaalinen elämä jne... Voisi olla aika paljon kurjempaakin tämä minun elämä, vaan just nyt kaikki on ihan mainiosti! :)[/QUOTE]

Luulen että tällä kirjoituksella haet jotain vakuutusta siihen, että et ole tai olet sairas...Jollain tasolla tiedät itsekin että sinussa on jotain vialla.

[QUOTE="vieras";28617341]Palstailethan se sinäkin. ;)

Onko sulla muuten lapsia?[/QUOTE]

Niin palstailenkin, mutta minulla ei ole lapsia. Palstamammalla tarkoitin myöskin juuri nimenomaan näitä tietyntyyppisiä henkilöitä, en yleisesti kaikkia täällä palstailevia äitejä.

Yhteistyössä