[QUOTE="vieras";28617012]Mun mielestä on ahdistavaa ja hyvin lapsellista, että jotkut leikkivät toisten elämällä tällä tavoin, kuin ap tekee. Leikkii toisten tunteilla, tunkeutuu toisten pyhään avioliittoon, tekevät miehistäänkin pelkkiä pelinappuloita. Koko elämä on pelkkää peliä. Kuinka saa omat itsekkäät fyysiset ja henkiset tarpeet tyydytetyksi, kuinka saa mahdollisimman paljon huomiota muilta, koska omassa sisimmässään ammottaa iso tyhjyys, jota yrittää paikata. Muiden (ulkopuolisten, esim petetyn vaimon) tunteilla ei ole mitään väliä, eikä lopputuloskaan kiinnosta, ainoastaan oma napa kiinnostaa. Mitä minä haluan, mitä minä tarvitsen... Nämä ihmiset eivät koskaan löydä tasa-arvoista ihmissuhdetta, koska kukaan täysjärkinen ei mene suhteeseen tällaisten kanssa. Joten sitten etsitään ja vampataan se vastaantuleva varattu mies, joka on hieman puutteessa, ja leikitään toisten elämällä, toisten tunteilla. Kun moraalia ei löydy omasta takaa, ei koskaa edes tajuta että olisi tekemässä jotain väärin. Kaiken lisäksi pitää tulla kehuskelemaan tällaiselle palstalle ja saada LISÄÄ huomiota (olkoon negatiivista, kunhan on huomiota)ja paheksuntaa, sillä sekin antaa jotain tällaiselle ihmisparalle jolla ei ole sydäntä. Käy oikeasti sääliksi kaltaisiasi. Kehuskella sillä, että on toinen nainen, HYI, häpeäisit, tai tuntisit edes JOTAIN negatiivista itseäsi kohtaan![/QUOTE]
En jaksanut lukea viestiäsi loppuun, jatkossa kannattaa käyttää vaikka kappalejakoa niin juttujasi on helpompi lukea.

Mulla ei kuitenkaan ole mitään tyhjyyttä, mitä täyttämään tarvitsisin nimenomaan varatun miehen. Olemme ajatuneet seksisuhteeseen, ja kaikki toimii. Miksi siis vaihtamaan?
En halua parisuhdetta ja mies haluaa piristystä selkeästi surkeaan elämäänsä. Molemmat voittavat. Vaimosta en tiedä, mitä touhuilee, mutta häntä en tunne eikä hänen tunteensa todellakaan hetkauta. Saatte ihan vapaasti moittia minua kylmäksi ja kamalaksi ja tunteettomaksi jne., miksi ihmeessä mun pitäisi siitä vaimosta huolehtia? Mies huolehtikoon, tai mikä parempaa, toivottavasti se nainenkin harrastaa omia salaisia seikkailujaan jonkun kivan rakastajan kanssa.