Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Joo. Minulla on 3 vuorotyö ja meidän lapset on päiväkodissa todella vähän. Välillä viikonkin pois putkeen! Nyt sitten ajattelin itsekkäästi pitää yövuorojen jälkeen yhden VAPAAPÄIVÄN ja mies vei lapset hoitoon ja minä pääsin uimahalliin uimaan ja hiukan rentoutumaan päiväksi. Mies sanoi äsken, että päiväkodissa oli heti kyselty, että miten minun vuorot menee ja miten yövuoroja nyt oli ja eikö ole vapaata jne jne???? Perkeleen perkele! Nyt tuntuu siltä, että olen helvetin paha ihminen :'( Tämä on juuri tätä, että syyllistetään sitten oikein kunnolla!
Ja meillä taas päinvastoin päiväkodissa...Me maksetaan 14:sta päivästä, eikä meillä juuri koskaan päivät täyty.Tädit tietävät siellä muutenkin, ettei meilläkään hoitopaikkoja lapsille juuri ole ja tietävät, että teen kolmivuorotyötä, niin ovat ihan kehottaneet, että ihan surutta voin suunitella omalle vapaapäivälle tytölle hoitopäivän, jos haluan vaikka uimaan tai ihan vaan siivota rauhassa, kun kuitenkin maksamme sen 14 päivää.Huhtikuussakaan ei tulis kuin 5 hoitopäivää, kun on pääsiäinen ja minulla pitkiä vapaita, niin sanoivat jo heti, että pidät itsellesi muutaman vapaapäivän...Mutta meillä onkin aivan upea päiväkoti kaikin puolin ja siellä työskentelee ihmisiä, jotka tekevät työtään koko sydämellään ja ovat todella upeita tyyppejä kaikki.Olen iloinen, että lapseni saa olla siellä hoidossa :flower: