G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis eiks ap:n pitäs sit nukkuu päivä ku on niin väsynyt eikä jaksaa lähtee uimaa jne :ashamed: :xmas:
kuule sitä ei kuitenkaan koko päivää nuku, koska yölläkin pitää taas nukkua, että saa käännettyä rytmin. Minä menen viimeisenä aamuna 7.30 nukkumaan ja herään 11.30 yleensä, joskus aikaisemminkin. sitten on ihan hyvä hiukan rentoutua ja menen sitten hakemaan lapset ja pystyn nukkumaan taas illalla normaalisti enkä kuku koko yötä.
kuule kyllä mä tiijän tuon.
mutt siis eikö sulla jää nukkumispäivistä anyway "omaa aikaa" kun lapsetkin voip hakee vasta aikasintaan 14 jos kerran heräät tuossa puolen päivän maissa ? siis mä en nyt kai tajua jotain taas :ashamed:
en minä silloin herää noin aikaisin kun on vielä valvomista vaan vasta viimeisen yön jälkeen että saan käännettyä rytmin.