G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.
Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)
No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän?:saint:
Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on![]()
No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia.![]()
Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen.![]()
Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle![]()
ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!