On se nyt kumma kun pitää yhden "vapaapäivän" niin heti olllaan päiväkodista ruikuttamassa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

No ota huomioon että kaikilla ei ole mahdollisuutta siihen toiseen hoitajaan. :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päiväkodit on olemassa, jotta lasten vanhemmat voivat käydä töissä ja viedä lapsensa siksi aikaa sinne hoitoon. Ei päiväkodin työntekijät tee työtänsä siksi, että vanhemmat pääsee lääkärissä käymään päiväsaikaan.

Entäs opiskelijat? Hoitavat lapsensa itte? :xmas:

Ja tässä armaassa maassamme on myöskin subjektiivinen päivähoito-oikeus. Ei taida näiden lapsienkaan äidit töissä päiväsaikaan olla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ei taas kuulu niille päiväkodin työntekijöille piirun vertaa, miten joku järjestää omat lääkäriaikansa.

Aivan oikein, ei kuulukaan :D, eli siellä gynelläkin saa käydä keskellä arkipäivää, ja viedä lapset siksi aikaa hoitoon :)

Miten mä arvasin, että sä väännät tän noin :D Mä puhuin lääkäriajasta ja sen järjestämisestä,en lapsen hoidosta sen ajan aikana ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päiväkodit on olemassa, jotta lasten vanhemmat voivat käydä töissä ja viedä lapsensa siksi aikaa sinne hoitoon. Ei päiväkodin työntekijät tee työtänsä siksi, että vanhemmat pääsee lääkärissä käymään päiväsaikaan.

Entäs opiskelijat? Hoitavat lapsensa itte? :xmas:

Likan hoitaja tietää mun huomisesta lääkäristä eikä hän kyllä sanonut mitään ettei saisi viedä likka hoitoon, ittekin totesi että liian pitkä matka rehata likkaa mukana. Kysyi vain sitten kellonaikaa koska likan vien hoitoon.

Esitätkö sä tyhmää vai oot sitä ihan oikeesti ? Pointin varmaan hahmotat =) Ja edelleen vie vie ihmeessä lapses hoitoon, ei se oo multa pois. En mä sua arvostele siinä asiassa, sanon vaan miten asia oikeesti on.

Sä lässytit vain työnteosta, muista että on muitakin kuin palkkatyössä oleva jotka tarvittevat lapsilleen hoitopaikan. :whistle:

Mä vain muuten kerroin likan hoitajan reagoinnin asiaan, että tajuaisit ettei kaikki hoitajat hypi seinille ja mäkise jostakin säännöistä jos vanhemmat tekevät muuta kuin ovat töissä. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!

Huomaatko miten sä edelleen selittelet ja puolustelet, vaikka mä sanoin jo ajat sitten ettei sun tartte niin tehdä. Rauhotu hyvä ihminen ja tee just niinku tykkäät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ei taas kuulu niille päiväkodin työntekijöille piirun vertaa, miten joku järjestää omat lääkäriaikansa.

Aivan oikein, ei kuulukaan :D, eli siellä gynelläkin saa käydä keskellä arkipäivää, ja viedä lapset siksi aikaa hoitoon :)

Oletetaan että gyneaika onkin keskellä päivää, vaikka klo 12.30, niin että sekä ennen että jälkeen on töitä. Pitäiskö ajaa toiseen kaupunkiin, hakee lapsi tarhasta kesken päikkyjen, ottaa se mukaan gynelle ja sitten palauttaa takasin kun menee taas itse töihin? Vai oliskohan kuitenkin parempi että se sais nukkua siellä ihan rauhassa? Mitä pk tädit siihen mahtais sanoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja no hei hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Idiootit:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyyhän sun saada nukkuakin yövuorojen jälkeen

ei niiden mielestä, koska olivat ihmetelleet minun nukkumispäiväänikin miehelle! Helvetti...ihmiset jotka eivät ole tehneet päivääkään yötyötä! Tiedän, olen ammattini valinnut, mutta yövuorojen jälkeen on kaikkien kannalta hyvä nukkua.

Nuohan voisivat ite kokeilla valvoa vaikka yön putkeen. Katotaan sitten ovatko niin iloisia ja pirteitä. Tietty sun täytyy saada nukkua, sähän olisit lapsilles vaarallinen vuorokauden tai ylikin valvoneena!

Mistä sä tiet mitä kaikkee ne lh:t on elämässään tehneet?

eivät ainakaan valvoneet, koska eivät ymmrrä yhtään.

Kyllä meillä on ihan normaalia että vanhenpi joka tekee vuorotyötä niin nukkuu yönsä jälkeen. Ei millään tavalla kyseen alaisteta sitä sillä sehän oikeus siis vanhemmalla. Ihmettelen kyllä missä päiväkodissa ap:n lapset oikeen ovat hoidossa.

Ja juu minä nukun yövuorojeni jälkeen kyllä siitä ei ole epäilystäkään ja ei lasteni päiväkodissa siitä koskaan ole napistu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

No ota huomioon että kaikilla ei ole mahdollisuutta siihen toiseen hoitajaan. :whistle: :whistle:

:D Sä kysyit mä vastasin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!

Huomaatko miten sä edelleen selittelet ja puolustelet, vaikka mä sanoin jo ajat sitten ettei sun tartte niin tehdä. Rauhotu hyvä ihminen ja tee just niinku tykkäät :D

ärsyttää vaan niin silmittömästi. teen minäkin tärkeää työtä, vaikka on se kyllä tullut selväksi että VAIN ja AINOASTAAN päiväkodissa työskentelevät saavat valittaa ja tekevät oikeasti arvokasta työtä. Olen vaan niin loppu, että itku meinaa tulla. Sitä luulee tekevänsä lastensa eteen kaiken mahdollisen ja sitten tulee paskaa niskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päiväkodit on olemassa, jotta lasten vanhemmat voivat käydä töissä ja viedä lapsensa siksi aikaa sinne hoitoon. Ei päiväkodin työntekijät tee työtänsä siksi, että vanhemmat pääsee lääkärissä käymään päiväsaikaan.

Entäs opiskelijat? Hoitavat lapsensa itte? :xmas:

Likan hoitaja tietää mun huomisesta lääkäristä eikä hän kyllä sanonut mitään ettei saisi viedä likka hoitoon, ittekin totesi että liian pitkä matka rehata likkaa mukana. Kysyi vain sitten kellonaikaa koska likan vien hoitoon.

Esitätkö sä tyhmää vai oot sitä ihan oikeesti ? Pointin varmaan hahmotat =) Ja edelleen vie vie ihmeessä lapses hoitoon, ei se oo multa pois. En mä sua arvostele siinä asiassa, sanon vaan miten asia oikeesti on.

Sä lässytit vain työnteosta, muista että on muitakin kuin palkkatyössä oleva jotka tarvittevat lapsilleen hoitopaikan. :whistle:

Mä vain muuten kerroin likan hoitajan reagoinnin asiaan, että tajuaisit ettei kaikki hoitajat hypi seinille ja mäkise jostakin säännöistä jos vanhemmat tekevät muuta kuin ovat töissä. :xmas:

Hei, sä tajusit =)
Missäs mä niin oon väittänytkään, ttä kaikki hyppii seinille :D ?? Tää on niin hauskaa, ku sanomiset väänntetään miten tykätään ja vedetään herneet nenään. Tais osua ku noin hermostut. Mua ei edelleenkään haittaa, vaikka sä ja muut veisitte lapsenne joka ikinen päivä hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!

Huomaatko miten sä edelleen selittelet ja puolustelet, vaikka mä sanoin jo ajat sitten ettei sun tartte niin tehdä. Rauhotu hyvä ihminen ja tee just niinku tykkäät :D

ärsyttää vaan niin silmittömästi. teen minäkin tärkeää työtä, vaikka on se kyllä tullut selväksi että VAIN ja AINOASTAAN päiväkodissa työskentelevät saavat valittaa ja tekevät oikeasti arvokasta työtä. Olen vaan niin loppu, että itku meinaa tulla. Sitä luulee tekevänsä lastensa eteen kaiken mahdollisen ja sitten tulee paskaa niskaan.

Sä oot vaan väsynyt. Mee nyt nukkuun, huomenna asiat näyttää taas paljon paremmilta ja mielikin on virkeempi :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

No ota huomioon että kaikilla ei ole mahdollisuutta siihen toiseen hoitajaan. :whistle: :whistle:

Peesi ja Miks hankkia toinen hoitaja, jos maksaa jo päivähoidosta???? Kyllä sille rahalle kuuluu saada vastinetta eli saa lapsen hoitoon silloin kun se lapsi sitä hoitoa tarvii. En tajuu miks pitäis hankkia toinen hoitaja, jos on jo hoitopaikka????
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.

Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)

No voi kamalaa. Sä tietenkin rehaisit lapsen sinne lääkäriin mukaan noin pitkän matkan päähän? :whistle: :saint:

Hei, ei sun tarvi ulle puolustella tekojas, mä kerron vaan, miten asia oikein on :whistle:

No en mä mitään puolustelekkaan, mutta mä en ole tuollaisesta säännöstä kuullutkaan. Ei ole mulle mitään sääntökirjaa annettu, että kuinka pitää toimia. :whistle:

Etkä muuten sitten vastannut mun kysymykseen. :p

Mä hommaan lapselleni toisen hoitajan lääkäri käynnin ajaksi. Ikinä ei oo tarvinnu ottaa lasta mukaan, kun mulla on itsellä aika vainna sit gynelle ;)

ja mummot asuu naapurissa (niin kuin meillä kaikilla täällä suomessa ) samoin kummit, enot, tädit jne,jne. asuvat 10 km säteellä...tietysti. ja MLL:n hoitajat on jonossa ovellasi kun vaan soitat ja tarjoat rahaa....voi kun olisikin noin helppoa. täällä saat tehdä töitä, että saat edes maksua vastaan hoitajan. Pitää varata suunnilleen 2kk etukäteen ja minä tiedän vuoroni 3vkoa eteen päin joten on TOSI helppoa saada hoitaja! Sukulaiset asuu 500 km päässä, niin paitsi isomummo asuu 50km päässä ja on 81v joten tottakai pistän hänet hoitamaan noita lapsia, vaikka olen päiväkotipaikankin hommannut luullen, että ne SAAVAT olla siellä kun käyn töissä!!!!

Huomaatko miten sä edelleen selittelet ja puolustelet, vaikka mä sanoin jo ajat sitten ettei sun tartte niin tehdä. Rauhotu hyvä ihminen ja tee just niinku tykkäät :D

ärsyttää vaan niin silmittömästi. teen minäkin tärkeää työtä, vaikka on se kyllä tullut selväksi että VAIN ja AINOASTAAN päiväkodissa työskentelevät saavat valittaa ja tekevät oikeasti arvokasta työtä. Olen vaan niin loppu, että itku meinaa tulla. Sitä luulee tekevänsä lastensa eteen kaiken mahdollisen ja sitten tulee paskaa niskaan.

Sä oot vaan väsynyt. Mee nyt nukkuun, huomenna asiat näyttää taas paljon paremmilta ja mielikin on virkeempi :hug:

Niin varmasti näyttääkin ja lapsemme ovat 4 päivää kotona, joten varmasti täditkin ON TYYTYVÄISIÄ. (on se ihme kun siellä on lapsia jotka on 5 päivänä viikossa siellä eikä niiden vanhempien työaikoja koskaan kyseenalaisteta )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Päiväkodit on olemassa, jotta lasten vanhemmat voivat käydä töissä ja viedä lapsensa siksi aikaa sinne hoitoon. Ei päiväkodin työntekijät tee työtänsä siksi, että vanhemmat pääsee lääkärissä käymään päiväsaikaan.

Entäs opiskelijat? Hoitavat lapsensa itte? :xmas:

Likan hoitaja tietää mun huomisesta lääkäristä eikä hän kyllä sanonut mitään ettei saisi viedä likka hoitoon, ittekin totesi että liian pitkä matka rehata likkaa mukana. Kysyi vain sitten kellonaikaa koska likan vien hoitoon.

Esitätkö sä tyhmää vai oot sitä ihan oikeesti ? Pointin varmaan hahmotat =) Ja edelleen vie vie ihmeessä lapses hoitoon, ei se oo multa pois. En mä sua arvostele siinä asiassa, sanon vaan miten asia oikeesti on.

Sä lässytit vain työnteosta, muista että on muitakin kuin palkkatyössä oleva jotka tarvittevat lapsilleen hoitopaikan. :whistle:

Mä vain muuten kerroin likan hoitajan reagoinnin asiaan, että tajuaisit ettei kaikki hoitajat hypi seinille ja mäkise jostakin säännöistä jos vanhemmat tekevät muuta kuin ovat töissä. :xmas:

Hei, sä tajusit =)
Missäs mä niin oon väittänytkään, ttä kaikki hyppii seinille :D ?? Tää on niin hauskaa, ku sanomiset väänntetään miten tykätään ja vedetään herneet nenään. Tais osua ku noin hermostut. Mua ei edelleenkään haittaa, vaikka sä ja muut veisitte lapsenne joka ikinen päivä hoitoon.

Mä en ole hermostunut pätkääkään, että ihan turhaan siellä vittuilet mun tajuamisesta. Tajusin kyllä aiemminkin vallan mainiosti mitä tarkoitit, mutta ihan piruuttansa voi kirjoitta vaikka mitä. :whistle: :p

Mua ei muuten edelleenkään kiinnosta mitä mieltä muut on mun tai muitten hoitoon viemisistä tai viemättömyydestä. Mä olen vain yksi niistä joka tajuaa mitä se vuorotyö on. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja se päiväkoti on oikeesti vain sitä varten, että lapset on siellä silloin kun vanhemmat on töissä tai nukkumispäivällä, ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.

Millos ap sitä tussuansa tutkituttais jos sen saa tehdä päiväkodin lehmien mukaan vain virka-ajan ulkopuolella, ja silloinkin on töissä?

Se ei taas kuulu niille päiväkodin työntekijöille piirun vertaa, miten joku järjestää omat lääkäriaikansa. Yksityiset iltavastaanototki on keksitty eikä ap aina siellä töissäkään ole, jos sä haluut vetää hänet mukaan tähän lääkäriaika keskusteleen ;)

Jos minulla on gynekologi, lapseni on sillä välin hoidossa. Käyn lääkärissä työpäivän aluksi tai lopuksi, yleensä työaikana.

Ymmärsinkö nyt oikein, että kunnallisen päivähoidon sääntöjen mukaan minun pitäisi ajaa aamulla lapsen kanssa lähikaupunkiin gynekologille, palata lapsen kanssa kotiin kotipaikkakunnalle viemään lapsi päiväkotiin ja ajaa sitten takaisin lähikaupunkiin työpaikalle? Ja vastaavasti jos aika on iltapäivällä, niin hakea tyttö mukaan ennen gynekologille menoa?

Siitäpä työnantajani vasta innostuisi, kun lääkärissä käyntikin veisi pitkälle kolmatta tuntia...Vai koskeeko tämä sääntö kenties vain opiskelijoita?

Luojan kiitos lapseni on yksityisessä päiväkodissa, niin ei ole tuollaisia ongelmia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kotona.nykyajan pullamössöäidit:et oisin päässy rauhas uimaan jne..voi herranen aika.olisit jättäny kakaras tekemättä jos on noin kovin raskasta.

Ja sinä olisit voinut käydä koulusi loppuun ennen niiden tekemistä. Lauseet alkaa isoilla alkukirjaimilla |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kotona.nykyajan pullamössöäidit:et oisin päässy rauhas uimaan jne..voi herranen aika.olisit jättäny kakaras tekemättä jos on noin kovin raskasta.

Ja sinä olisit voinut käydä koulusi loppuun ennen niiden tekemistä. Lauseet alkaa isoilla alkukirjaimilla |O

olen käynytkin ja teen myös 3-vuorotyötä. ja hoidan lapsiani kotona tuollaisissa tapauksissa. eli en vie hoitoon että pääsisin itse uimahalliin.piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kyllä minäkin tykkään vuorotyöstäni hirveästi, mutta kohtuus kaikessa. Valvoin kolme yötä ja heti valvomisen päälle pitäisi vaan jaksaa lasten kanssa päivä....minä en siihen pysty. Joku lh varmaan sitten pystyy.

haista säkin vittu. mikäköhän suakin oikeuttaa toisia ammattiryhmiä haukkumaan?? ai joo sä ootkin oikeen

SAIRAANHOITAJA :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kotona.nykyajan pullamössöäidit:et oisin päässy rauhas uimaan jne..voi herranen aika.olisit jättäny kakaras tekemättä jos on noin kovin raskasta.

Ja sinä olisit voinut käydä koulusi loppuun ennen niiden tekemistä. Lauseet alkaa isoilla alkukirjaimilla |O

olen käynytkin ja teen myös 3-vuorotyötä. ja hoidan lapsiani kotona tuollaisissa tapauksissa. eli en vie hoitoon että pääsisin itse uimahalliin.piste.

Ansaitset kruunun! :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kotona.nykyajan pullamössöäidit:et oisin päässy rauhas uimaan jne..voi herranen aika.olisit jättäny kakaras tekemättä jos on noin kovin raskasta.

Ja sinä olisit voinut käydä koulusi loppuun ennen niiden tekemistä. Lauseet alkaa isoilla alkukirjaimilla |O

Pilkutkin puuttuu. Ja välilyönnit ennen seuraavan lauseen alkua.
Muutenkin älytön kommentti. Mua ärsyttää suunnattomasti nämä, jotka heittää jotain älyvapaata perustelematta mitenkään.
Kannattaa koittaa joskus lasten kanssa kotona olemista ja leikkimistä kahden yövuoron välissä. Taitaisi hymy hyytyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kotona.nykyajan pullamössöäidit:et oisin päässy rauhas uimaan jne..voi herranen aika.olisit jättäny kakaras tekemättä jos on noin kovin raskasta.

Ja sinä olisit voinut käydä koulusi loppuun ennen niiden tekemistä. Lauseet alkaa isoilla alkukirjaimilla |O

olen käynytkin ja teen myös 3-vuorotyötä. ja hoidan lapsiani kotona tuollaisissa tapauksissa. eli en vie hoitoon että pääsisin itse uimahalliin.piste.

Ansaitset kruunun! :flower: :flower:

Sen takiahan noita idioottimaisia kommentteja jotkut viljelee, että kuvittelevat olevansa jotenkin parempia, ja marttyyrimäisesti tuomitsevat muita. Jätä AP nuo kommentit omaan arvoonsa - kun on lusikalla annettu, ei kauhalla voi ottaa.
 
eiku oikeesti kotiäidillä on oikeus viettää vapaa päiviä joka arkipäivä isommista lapsistaan ku vie ne hoitoon, ku on se subjektiivinen juttu, mutta annas olla ku työssäkäyvä äiti hemmottelee itseään vapaa päivänään, niin johan siitä haloo syntyy
 

Yhteistyössä