Onko muita jotka eivät kuntoile lähes koskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskapylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskapylly

Vieras
itsellä jää todella vähäiseksi liikunta. ulkoilen kyllä lapsen kanssa päivittäin, mutta ei siinä paljon liikuntaa saa kun lapsi vasta 1,5v jos se vähän käveleskelee tuossa pihalla/kiikkuu yms. joskus käydään pieni lenkki. n. 1kilsa jos sitäkään. laiska mikä laiska. painoa silti alle 50kiloa (pituus 161cm)

Pitäis,pitäis,PITÄIS aloittaa se liikunta MUTTA, ei jaksa (yh kun oon) ei oo aikaa, mahdollisuutta jne jne.. tekosyitä löytyy. onko muita? ja paljon teillä pituus/paino?
Nyt tuntuu että energia on ihan lopussa ja pitäis saada se potku pyllylle kun tiedän että se jaksaminenki helpottas liikunnan myötä.

Täällä myös samanmoinen.Itsellä kyllä syynä sairaus mikä vie vaan voimat ettei jaksa ja pysty vaikka tarvittis surkeesti saada kiloja pois.Käy niin kateeks ihmiset jotka voivat harrastaa kaikenmaailman kiikunta lajeja.TAHTOIS KANS!!

Täällä myös yksi. Ainoa liikunta on pihalla oleminen lasten kanssa ja satunnaiset kävelylenkit heidän kanssaan. Mies tekee töissä niin pitkää päivää että jos haluaisin harrastaa aktiivisemmin jotain liikuntaa, harrastuksen pitäisi alkaa illalla aikaisintaan kahdeksan maissa. Enkä itse jaksa siinä vaiheessa iltaa kyllä enää lähteä yhtään mihinkään. Pituus 162 cm ja painoa 53 kg.

Joo minä...
Olen 52 kg / 168 cm. Voin syödä ihan mitä vaan enkä liho, eikä tarvitse harrastaa liikuntaakaan pysyäkseni hoikkana, joten en sitten paljoa liiku... vaikka toki tiedän että se olisi hyväksi. Kroppa on hoikka mutta voisi olla kiinteämpi... vihaan vaan hikoilemista ja yleensäkin melkein kaikkea liikuntaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, tuli mieleen tosta toisesta liikunta ketjusta.. mitenhän tuo zumba.. oiskohan se kokeilun arvoinen? vois kotosalla sillon ku jaksaa ni vaik muksun kanssa tanssia? :)

:wave:
Täällä kans yks laiskiainen :)

Zumbaa tekis miel kokeilla, mut en haluais maksaa kalliita levyjä jos en vaik tykkääkään.
Latauksista ym en tajua yhtään mitään, en oo ikinä mitään ladannu...:ashamed:

juu. itsekkin aina ollut hoikka eikä ole tarvinnut sen vuoksi liikuntaa aloittaa.
nyt vaan tuntuu et paikat alkaa reistailla ku lihaksisto ei oo kunnossa. esim niskat, selkä kipeenä.. ja just tuo väsymys kun ei liiku nii energiatasoki on jotenki matala.. en tiiä.. jospa sitä sitte tulee liikuttua ku muksu kasvaa ja alkaa vaikka pyöräileen :D

mulla kyllä johtuu vain laiskuudesta.. kyllä päivittäin lapsen kanssa ulkona pulkalla (1v) käydään, mut siinäpä se sit onki.. pikku kävely lenkki tai sit pihassa vaan keksitään jotain.. ei kiinnosta yksin kertasesti lähtee urheilee tai kuntoilee tai mitään. oon lohduttautunu ajatukseen ettei mun tartte, ku sisällä "viikko leskenä ollessa " kuitenkin joutuu olemaan liikkeessa koko ajan melkein.. 163/52

Alkuperäinen kirjoittaja vieras 28 v:
Joo minä...
Olen 52 kg / 168 cm. Voin syödä ihan mitä vaan enkä liho, eikä tarvitse harrastaa liikuntaakaan pysyäkseni hoikkana, joten en sitten paljoa liiku... vaikka toki tiedän että se olisi hyväksi. Kroppa on hoikka mutta voisi olla kiinteämpi... vihaan vaan hikoilemista ja yleensäkin melkein kaikkea liikuntaa :/
Olen NIIIIIN kateellinen sinulle. Vihaan myös liikuntaa ja hikoilua, mutta ikävä kyllä se myös näkyy ulkonäössäni. Kilpirauhasenvajaatoiminta ei myöskään auta asiaa.... Painoa 119 ja pituutta vain 165. Eli ei kaunis näky :-S

No on. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta en vain tahdo yhtään harrastaa sellaista mikä liikunnaksi lasketaan. Ei ole kyllä aikaakaan. Jos mulla kaiken muun tekemisen lisäksi jäisi aikaa, jolloin en kerta kaikkiaan keksisi enää muuta tekemistä, niin silloin ehkä voisin yrittää...

Toisaalta olen salaa ylpeä siitä, että en sitten edes yritä kun se ei kiinnosta, vaan olen rauhassa luuseri.

Yhteistyössä