Onko olemassa "kunnon" miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Kittless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs Kittless

Vieras
Jotenkin väin ärsyttää tuo oma mies ja tuntuu, että en enää jaksa riidellä. Onko olemassa sellaista miestä joka palvoo maata jalkojesi alta vielä monen vuoden jälkeen? Ja ei ole ikinä pettänyt ja eikä kohtele kuin roskaa yms.?
Siis oma mies ei ole ikinä pettänyt eikä ole ikinä ollut väkivaltainen yms., mutta jotenkin ei jaksa vain enää. Onko oikeasti toivoa paremmasta vai onko tyydyttävä tähän? Onko edes olemassa niitä kaikin puolin kunnollisia miehiä? Kuulostaa hirveältä, mutta olen niin kyllästynyt yksin hoitamaan kodin ja lapsen, kun toinen vain on ja PELAA.

Mun mies on hyvä. Pieniä vikoja toki on hänessäkin, mutta kaikkineen on ihan älyttömän ihana puoliso ja mahtava isä. Että on niitä :)
Maata mun jalkojen alla ei kylläkään palvo, mutta en sitä haluakaan. rakastaa mua ja näyttää sen, se riittää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
minkä ikänen sun mies on? kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka vanha lapsi on? oliko lapsi molempien toive?

No mies on 27 v. ja lapsi on reilu 1v. Ja lapsi oli kyllä ihan vain minun toive, vaikka vahinko ei tosiaan ollutkaan eli kumpikin oli kuitenkin mukana. Ja yhdessä ollaan oltu 7 v.

on kunnon miehiä. mun mies on ihana aviomies ja ihana isä tytöille, vaikka vikoja löytyy hänestäkin. (esim. just nyt baarissa serkkujensa kanssa..) Mutta täytyy katsoa kokonaiskuvaa, ja mun mies huolehtii perheestään hyvin, hoitaa asiansa ja työnsä ja on luotettava kaikissa asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
Ne on niitä tylsiä tossukoita, joita ei kukaan huomaa.

Sitä minäkin vähän mietin... :|

Mun mies on roku, motoristi kirvesmies ja ei todella mikään tossukka.
Kateellisten panettelua :whistle: :kieh:

Tosin jos tossukka on mies joka pitää lupauksensa, ei ryyppää niin et siitä olis harmia, ei lyö tai hauku tai kohtele muita paskasti niin ehkä se sit on tossukka...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
Alkuperäinen kirjoittaja moona:
minkä ikänen sun mies on? kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka vanha lapsi on? oliko lapsi molempien toive?

No mies on 27 v. ja lapsi on reilu 1v. Ja lapsi oli kyllä ihan vain minun toive, vaikka vahinko ei tosiaan ollutkaan eli kumpikin oli kuitenkin mukana. Ja yhdessä ollaan oltu 7 v.

Eli siis minä ehdotin lasta ja mies oli, jos on kerran pakko niin kait sitä sitten on. Ja tiedän, että tosi huono homma, mutta vauvakuume oli kova.

On. Ainakin mun isä ja oma mieheni.
Ja voin kertoa että eivät todellakaan ole mitään tossukoita!

Se, että kohtelee naista hyvin ja osoittaa rakkautensa, ei tee miehestä automaattisesti mitään nysvöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
On. Ainakin mun isä ja oma mieheni.
Ja voin kertoa että eivät todellakaan ole mitään tossukoita!

Se, että kohtelee naista hyvin ja osoittaa rakkautensa, ei tee miehestä automaattisesti mitään nysvöä.

Niin on munkin isä hyvä mies ollu äidilleni ja ihana isä mulle :heart:

pah ne välitä vaikka mukana tekemässä on.meillä työ menee kaiken muun edelle ja olisi kiva jos oman kumppanin kanssa puhuisi välillä henkeviä,mutta vitut huutaa vaan lapsille ja kun kotona on niin on vaan poissaoleva.istuu koneella ja katselee autoja.

Kyllä kunnollisia miehiä on, sellaisia jotka ei ryyppää, pelaa tai petä. Saisitko koulutettua nykyisestäs paremman?
Noin nuortahan voi kohdella kuin teiniä ikänsä puolesta :D Rajoitettu peliaika, tietyt kotityöt tehtäviksi saadakseen jotain kivaa, otettava vastuuta lapsesta, yms. Yleensäkin kasvettava Mieheksi isolla M:llä :D :D

Yhteistyössä