Onko paljon sellaisia, jotka nyt kotona lasten kanssa, eikä työpaikkaa odottamassa?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mikä teidän ammatti on?

Mitä tulevaisuudensuunnitelmia, kun hoitovapaa loppuu?

Mä olen koulutukseltani parturi-kampaaja, mulla ei oo työpaikkaa. Olen ollut lasten välissä tehdastyössä määräaikasena.
Pikkasen ahistaa, kun kuopus täytti just 2v. :/

Minnuu odottaa vaan kesätyö, joka alkaa maanantaina :) Sain lapsen opiskelujen aikana joten ei miulla ollu työpaikkaa edes mammalomalle lähtiessä. Valmistuin just terkkariksi.

Äippäloma alkoi ja ei ole työpaikkaa tiedossa.
Koulutus on ravitsemistyöntekijä sekä lihamyyjä.
Sijaisuuksia tehnyt lasten teon välissä.
Katson tilannetta loppu talvesta,mitä teen ku äloma päättyy.

:wave:
Mä olen ammatiltani kokki ja leipuri.

Tyttö täyttää syksyllä 2, niin ei vielä ole mahdotonta paniikkia päällä..Mutta kohta varmaan tarvis alkaa paikkoja katselemaan.
Oikein töissä töissä olen ollut viimeks vuonna 2005, sen jälkeen on ollut kaksi 3kuukauden mittaista työelämävalmennusta...

Mulla on tuollainen tilanne, olen kieltäytynyt tekemästä vielä mitään jämptejä suunnitelmia, mutta kai sitä kohta voisi alkaa jo vilkuilla työpaikkoja vähän sillä silmällä. En tiedä onko mulla edes ammattia, koulutus kylläkin.

Vielä muutama vuosi olin jumissa kotona lasten kanssa vailla työpaikkaa ja ammatikin oli sellainen, jolla ei ole töitä.
Hain työvoimapoliittiseen koulutukseen ja nyt olen töissä. Kunhan saan tutkinnon valmiiksi, niin saan vakituisen toimen. En olisi muutama vuosi sitten uskonut, että lähden päivittäin iloisena töihin sairaalaan siivoomaan.

Yhteistyössä