Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskuristaHakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Lähetin sille sitten tekstiviestin palvelun kautta, ja koitan vedättää miestä. En tiedä kuinka pitkälle homman veis, niin että saa "kunnolla" rysän päältä kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja pööp:no eiköhän toi ole jo kunnolla kiini jäämistä? jos mies hakee seksiseuraa eli pettää sinua niin mitä muuta tos enää vaaditaan, se haluaa toista naista nii ei siinä sun enää tarvii lisää todisteita ettiä,ja nimenomaan se voi arvata et nytkun oot tietonen kaikesta nii oot löytänyt lisää nettipaljastuksia ja voi arvata et vedätät häntä, JOLLOIN mies vastaakin sulle jotain valmiiksi sepitettyä että mukamas ei hakiskaa seksiseuraa tms. ja sä sit uskot sen. kuule se mies jäi joo kii, jätä se. menkööt nyt rauhas hakee sitä seuraa.
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskuristaHakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Lähetin sille sitten tekstiviestin palvelun kautta, ja koitan vedättää miestä. En tiedä kuinka pitkälle homman veis, niin että saa "kunnolla" rysän päältä kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marianne:Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskuristaHakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Lupaudut tapaamaan miehen ja menet tapaamiseen??
Saisi kunnolla nenilleen!!
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm...:Siis hei mammat kuulkaas nyt järkipuhetta. Ajatelkaas nyt itte tätä tilannetta.. Jos teijän miehellä olis tällasia hommia selän takana, niin miks ihmeessä te edes jaksaisitte sitä epäillä. Ja ap sano et "sais rysän päältä kii ettei jää epäselvää", no eikait oikeesti kukaan nainen ole nuin TYHMÄ että tosissaan kuvittelee miehen vielä olevan rehellinen eikä pettäis..
Ja jos mä löytäsin tollasia juttuja mun miehestä tuskin antaisin yövuoron jälkee nukkua, enköhän olis jo ollu ovella vastassa kyn töistä tulee. Ja ap koko ajan keksii lisää juttua että "ei ole kunnolla miehen kanssa keskustellu koska.....". Olen 100varma että siellä ap naureskelee ki mammat hysteerisinä "kotikyttääjinä" kyselee ja jotkut jopa yötämyöten valvoo tällasten juttujen kanssa.
Kyllähän tällasta voi sattua, ei sillä, mutta kun tuntuu koko ajan tulevan uutta juttua jne jne... Ja jos mun miehen mesekaveri ekana kirjottaa et sormetan kyllä olisin miehelle laittanu et haista...
Todella naurettava juttu koko alotus. Ettekai te tosissanne usko tätä? Ajatelkaas nyt itsekin...
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm...:Siis hei mammat kuulkaas nyt järkipuhetta. Ajatelkaas nyt itte tätä tilannetta.. Jos teijän miehellä olis tällasia hommia selän takana, niin miks ihmeessä te edes jaksaisitte sitä epäillä. Ja ap sano et "sais rysän päältä kii ettei jää epäselvää", no eikait oikeesti kukaan nainen ole nuin TYHMÄ että tosissaan kuvittelee miehen vielä olevan rehellinen eikä pettäis..
Ja jos mä löytäsin tollasia juttuja mun miehestä tuskin antaisin yövuoron jälkee nukkua, enköhän olis jo ollu ovella vastassa kyn töistä tulee. Ja ap koko ajan keksii lisää juttua että "ei ole kunnolla miehen kanssa keskustellu koska.....". Olen 100varma että siellä ap naureskelee ki mammat hysteerisinä "kotikyttääjinä" kyselee ja jotkut jopa yötämyöten valvoo tällasten juttujen kanssa.
Kyllähän tällasta voi sattua, ei sillä, mutta kun tuntuu koko ajan tulevan uutta juttua jne jne... Ja jos mun miehen mesekaveri ekana kirjottaa et sormetan kyllä olisin miehelle laittanu et haista...
Todella naurettava juttu koko alotus. Ettekai te tosissanne usko tätä? Ajatelkaas nyt itsekin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marianne:Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskuristaHakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Tota mäki aattelin. Saattaa leuka loksahtaa, kun sovitulla treffipaikalla on kohtuullisen tutun näköinen seuralainen...
Mutta uskoisiko mies, että vaimo tiesi olevansa menossa omaa miestään tapaamaan? Jos ei usko, niin mies syyttää naista samasta asiasta, mistä nainen miestä; seuranhausta netin kautta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marianne:Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskuristaHakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Tota mäki aattelin. Saattaa leuka loksahtaa, kun sovitulla treffipaikalla on kohtuullisen tutun näköinen seuralainen...
Niinpä!Ehdottomasti teet näin!!!