onko tää nyt pettämistä vai mitä mies touhuaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
Löysin sitten seuranhakuviestin vielä iskurista:( Hakee siellä SEKSISEURAA!!!!
Lähetin sille sitten tekstiviestin palvelun kautta, ja koitan vedättää miestä. En tiedä kuinka pitkälle homman veis, niin että saa "kunnolla" rysän päältä kiinni.

HYVÄ!!!

no eiköhän toi ole jo kunnolla kiini jäämistä? jos mies hakee seksiseuraa eli pettää sinua niin mitä muuta tos enää vaaditaan, se haluaa toista naista nii ei siinä sun enää tarvii lisää todisteita ettiä,ja nimenomaan se voi arvata et nytkun oot tietonen kaikesta nii oot löytänyt lisää nettipaljastuksia ja voi arvata et vedätät häntä, JOLLOIN mies vastaakin sulle jotain valmiiksi sepitettyä että mukamas ei hakiskaa seksiseuraa tms. ja sä sit uskot sen. kuule se mies jäi joo kii, jätä se. menkööt nyt rauhas hakee sitä seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja pööp:
no eiköhän toi ole jo kunnolla kiini jäämistä? jos mies hakee seksiseuraa eli pettää sinua niin mitä muuta tos enää vaaditaan, se haluaa toista naista nii ei siinä sun enää tarvii lisää todisteita ettiä,ja nimenomaan se voi arvata et nytkun oot tietonen kaikesta nii oot löytänyt lisää nettipaljastuksia ja voi arvata et vedätät häntä, JOLLOIN mies vastaakin sulle jotain valmiiksi sepitettyä että mukamas ei hakiskaa seksiseuraa tms. ja sä sit uskot sen. kuule se mies jäi joo kii, jätä se. menkööt nyt rauhas hakee sitä seuraa.

Tämäkin saattaa olla totta :( Mutta kyllä todisteita alkaa olla aika hyväsesti.. :hug:

jEP JEP, mUN KUSIPÄÄ-EX OLI JUST TOMMONEN ETTEI MITÄÄN SAANU IRTI KU YRITIN KYSELLÄ MIKSIKÖHÄN MUN YSTÄVÄTÄR SOITTAA NÄHNEENSÄ HÄNET ALLE 20V PIMUN KANSSA KÄSIÄKÄDESSÄ fudismatsissa-puuh!!!! Ei siis vaivaantunu juurikaan ees selittää ja väitti viel että minä ylireagoin ja olen vainoharhainen. Kun sanoin et ystävä soitti, väitti että ehkä ystävällä jotain kateutta et haluaa rikkoa meidän onnen!!! Tai että ehkä ystävä on häneen ihastunu salaa..Juupajuu.

Kenkää perseelle niin että muutkin akat sen kengän kuvan näkee!!!

Tosin ihmeellisesti nuo paskakasat löytää sekunnissa uuden hyväuskoisen.

Ei kai miehesi nimikirjaimet ole T.P.M? Niillä nimikirjaimilla varustettu vaalea kultakutri on sitten ihan sama ku kaatais saavillisen paskaa päähänsä.

joo kyl mä uskonkin , mut jotenkin haluaa ajatella et jos ei kuiteskaan niin haluan saada miehen kiinni itse teossa. Oi itselle helpompaa myöntää asia siinä ku ei ois enää mitään muttia.
seuranhaku viestissä ei ollu oikeeta nimeä eikä kuvaa, nimimerkki saman tyyppiminen mitä mies käyttää, et jos se puhuukin koko ajan totta ja tiedän olen naiivi, mutta sitä kuitenkin haluaa uskoo että mies puhuis totta

Lähetin sille sitten tekstiviestin palvelun kautta, ja koitan vedättää miestä. En tiedä kuinka pitkälle homman veis, niin että saa "kunnolla" rysän päältä kiinni.

Mitähän sinä sitten siitä hyödyt, kyllä toi jo mun mielestä on täysin rysän päältä kiinni! Valitettavasti meillä ainakin ukko olisi ollut ulkona jo ajat sitten!

Lupaudut tapaamaan miehen ja menet tapaamiseen??
Saisi kunnolla nenilleen!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tota mäki aattelin. Saattaa leuka loksahtaa, kun sovitulla treffipaikalla on kohtuullisen tutun näköinen seuralainen...

Siis hei mammat kuulkaas nyt järkipuhetta. Ajatelkaas nyt itte tätä tilannetta.. Jos teijän miehellä olis tällasia hommia selän takana, niin miks ihmeessä te edes jaksaisitte sitä epäillä. Ja ap sano et "sais rysän päältä kii ettei jää epäselvää", no eikait oikeesti kukaan nainen ole nuin TYHMÄ että tosissaan kuvittelee miehen vielä olevan rehellinen eikä pettäis..
Ja jos mä löytäsin tollasia juttuja mun miehestä tuskin antaisin yövuoron jälkee nukkua, enköhän olis jo ollu ovella vastassa kyn töistä tulee. Ja ap koko ajan keksii lisää juttua että "ei ole kunnolla miehen kanssa keskustellu koska.....". Olen 100varma että siellä ap naureskelee ki mammat hysteerisinä "kotikyttääjinä" kyselee ja jotkut jopa yötämyöten valvoo tällasten juttujen kanssa.
Kyllähän tällasta voi sattua, ei sillä, mutta kun tuntuu koko ajan tulevan uutta juttua jne jne... Ja jos mun miehen mesekaveri ekana kirjottaa et sormetan kyllä olisin miehelle laittanu et haista...
Todella naurettava juttu koko alotus. Ettekai te tosissanne usko tätä? Ajatelkaas nyt itsekin...

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm...:
Siis hei mammat kuulkaas nyt järkipuhetta. Ajatelkaas nyt itte tätä tilannetta.. Jos teijän miehellä olis tällasia hommia selän takana, niin miks ihmeessä te edes jaksaisitte sitä epäillä. Ja ap sano et "sais rysän päältä kii ettei jää epäselvää", no eikait oikeesti kukaan nainen ole nuin TYHMÄ että tosissaan kuvittelee miehen vielä olevan rehellinen eikä pettäis..
Ja jos mä löytäsin tollasia juttuja mun miehestä tuskin antaisin yövuoron jälkee nukkua, enköhän olis jo ollu ovella vastassa kyn töistä tulee. Ja ap koko ajan keksii lisää juttua että "ei ole kunnolla miehen kanssa keskustellu koska.....". Olen 100varma että siellä ap naureskelee ki mammat hysteerisinä "kotikyttääjinä" kyselee ja jotkut jopa yötämyöten valvoo tällasten juttujen kanssa.
Kyllähän tällasta voi sattua, ei sillä, mutta kun tuntuu koko ajan tulevan uutta juttua jne jne... Ja jos mun miehen mesekaveri ekana kirjottaa et sormetan kyllä olisin miehelle laittanu et haista...
Todella naurettava juttu koko alotus. Ettekai te tosissanne usko tätä? Ajatelkaas nyt itsekin...

nojoo, voihan se provo ollakkin. mutta itse ihan samanlaisen tekstin olen vauvalehden aihevapaalle kirjoittanut viitisen vuotta sitten. eikä todellakaan ollut provo, vaan ihan mun elämää. ap tietenkin voi olla provo, mutta tilanne on monelle taatusti nyt nettiaikana tuttu.
myös tuo miehen vastaus oli sama kun mulla. ja myös tuo, ettei tahdo jättää ilman kovia todisteita.

ei sitä vaan voi lähteä parisuhteesta, jos on pienikin mahdollisuus että on väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm...:

no miksei se ap lisäisi sitten vettä myllyyn ja kertoisi vielä mitä muuta se äijä teki..

no onko se tosiaan niin hirveetä teidän itsetunnolle, jos vaikka joku tästä hyvät naurut saisikin?
Musta on ainakin hauska lukea tälläistä ketjua.
Osittain otan todesta jutut, koska tällaisia edelleenkin tosielämässä tapahtuu. Osittain en viitsi kuin viitata kintaalla joillekin jutuille.
Ei ole mun elämäni loppu, jos aapee saisikin tästä paskaset naurut =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

Tota mäki aattelin. Saattaa leuka loksahtaa, kun sovitulla treffipaikalla on kohtuullisen tutun näköinen seuralainen...

Niinpä!Ehdottomasti teet näin!!!

Ota huomioon ettei tee välttämättä deittejä koska on saanut varoituksen siitä mitä voi menettää! Voihan olla että miehesi itsetunto on niin huono että sille pitää tukea hakea "naisilta". Ei hän välttämättä ole sinua pettänyt (ihan sanan varsinaisessa merkityksessä) vaan on vedellyt händyyn siinä tietsikalla istuessa. Mutta vaadi ehdottomasti rehllisyyttä sillä mulle ei ainakaan tuo muuten vain pitää mesessä näitä naisia selitys menisi läpi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

Niinpä!Ehdottomasti teet näin!!!
Mutta uskoisiko mies, että vaimo tiesi olevansa menossa omaa miestään tapaamaan? Jos ei usko, niin mies syyttää naista samasta asiasta, mistä nainen miestä; seuranhausta netin kautta.

Yhteistyössä