[QUOTE="vieras";24257222]Kerran viikossa, tuntuu raiskatulta. Mies on niin tottunut että minua ei saa mukaan, että ei häntä haittaa. Hän keskittyy itseensä ja aika kovaäänisesti. Sekin minua häiritsee, että silloin hyvin harvoin kun minä olisin lähdössä mukaan mies vaikuttaa enemmän poissaolevalta. Ei voihki vaan suorittaa. Minusta tuntuu, että minun nautintoni vie hänen nautintonsa ja oma olo lopahtaa siihen. Sitten tyydyn hienovaraiseen teeskentelyyn. Jos joskus lähden mukaan ja saan vielä orgasminkin, se o on hyvin lattea ja nopea. Hups se meni jo, ennenkuin ehti ah sanoa. Yksin ne ovat paljon voimakkaampia ja tuntuvat pitkiltä.
Kun seksiä on vähän, laukean usein unissani. En tunne jääväni paitsi mistään, mutta miehen kohtelu tuntuu kylmältä. Näen hänet välillä säälittävänä seksinhaluisena raukkana. Nykyään kuulen hänen kehumisessaankin vain taka-ajatukset enkä usko mitään kauniiita puheita. Intohimoa ei enää tähän kuvioon saada. Välillä toivon tosissani, että mies löytäisi salarakkaan johon purkaa puutteensa.[/QUOTE]
no miksi ylipäänsä olet hänen kanssaan, jos hän tuntuu niin vastenmieliseltä?