Onko täällä muita ketä seksi ei vois vähempää kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Ei vaan kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut. Ainoastaan lisääntymismielessä. Kaksi lasta meillä on.

Miten usein harrastatte seksiä ja miltä silloin tuntuu? Ymmärtääkö mies ja mitä hän on mieltä?
Kertokaa kokemuksia.

Ei tälle mitään erityistä syytä ole. Tällanen mä vaan olen. Ei mua ole seksi koskaan sen enempää kiinnostanut. Kiihotun kyllä, mutta seksiä en välittäis harrastaa.

Kiinnostaisi kuulla ja tietää muitakin aseksuaaleja.

Kerran viikossa, tuntuu raiskatulta. Mies on niin tottunut että minua ei saa mukaan, että ei häntä haittaa. Hän keskittyy itseensä ja aika kovaäänisesti. Sekin minua häiritsee, että silloin hyvin harvoin kun minä olisin lähdössä mukaan mies vaikuttaa enemmän poissaolevalta. Ei voihki vaan suorittaa. Minusta tuntuu, että minun nautintoni vie hänen nautintonsa ja oma olo lopahtaa siihen. Sitten tyydyn hienovaraiseen teeskentelyyn. Jos joskus lähden mukaan ja saan vielä orgasminkin, se o on hyvin lattea ja nopea. Hups se meni jo, ennenkuin ehti ah sanoa. Yksin ne ovat paljon voimakkaampia ja tuntuvat pitkiltä.

Kun seksiä on vähän, laukean usein unissani. En tunne jääväni paitsi mistään, mutta miehen kohtelu tuntuu kylmältä. Näen hänet välillä säälittävänä seksinhaluisena raukkana. Nykyään kuulen hänen kehumisessaankin vain taka-ajatukset enkä usko mitään kauniiita puheita. Intohimoa ei enää tähän kuvioon saada. Välillä toivon tosissani, että mies löytäisi salarakkaan johon purkaa puutteensa.

[QUOTE="vieras";24257222]Kerran viikossa, tuntuu raiskatulta. Mies on niin tottunut että minua ei saa mukaan, että ei häntä haittaa. Hän keskittyy itseensä ja aika kovaäänisesti. Sekin minua häiritsee, että silloin hyvin harvoin kun minä olisin lähdössä mukaan mies vaikuttaa enemmän poissaolevalta. Ei voihki vaan suorittaa. Minusta tuntuu, että minun nautintoni vie hänen nautintonsa ja oma olo lopahtaa siihen. Sitten tyydyn hienovaraiseen teeskentelyyn. Jos joskus lähden mukaan ja saan vielä orgasminkin, se o on hyvin lattea ja nopea. Hups se meni jo, ennenkuin ehti ah sanoa. Yksin ne ovat paljon voimakkaampia ja tuntuvat pitkiltä.

Kun seksiä on vähän, laukean usein unissani. En tunne jääväni paitsi mistään, mutta miehen kohtelu tuntuu kylmältä. Näen hänet välillä säälittävänä seksinhaluisena raukkana. Nykyään kuulen hänen kehumisessaankin vain taka-ajatukset enkä usko mitään kauniiita puheita. Intohimoa ei enää tähän kuvioon saada. Välillä toivon tosissani, että mies löytäisi salarakkaan johon purkaa puutteensa.[/QUOTE]

no miksi ylipäänsä olet hänen kanssaan, jos hän tuntuu niin vastenmieliseltä?

[QUOTE="vieras";24257209]no harrastatko omaa kivaa? saako miehesi tyydytettyä sinut (orgasmiin asti). Katsotko itse aikuisviihdettä yksin?[/QUOTE]

Omaa kivaa harrastanut muutaman kerran. Mies ei tyydytä, enkä katso aikuisviihdettä.

Rakastan miestäni ja haluan lää hänen kanssaan loppuelämäni. Elämämme on ihanaa! Ei ole siis kyse siitä. Seksi vaan ei innosta. Meillä on sitä hyvin harvoin, teen parhaani eläytyäkseni mukana. Ja mies tietää mun "juttuni". Mies on silti onneksi tyytyväinen, eihän se muuten mun mies olisikaan :)

Kertokaa ASEKSUAALIT elämästänne ja parisuhteestanne. Mieheensä kyllästyneiden ei tarvitse kertoa kokemuksiaan, vain sellaiset kenellä haluttomuus on pysyvää. Kiitos.

[QUOTE="vieras";24257238]no miksi ylipäänsä olet hänen kanssaan, jos hän tuntuu niin vastenmieliseltä?[/QUOTE]

Meillä on perhe. En minä eläimellisen vetovoiman takia yhteen mennytkään, joten miksi sen puuttumisen takia eroaisin? Ei hän tunnu vastenmieliseltä vaan hänen käytöksensä, joka on muuttunut. Ei hän ollut niin "halukas" vielä nuorena kun yhteen menimme. Kuka olisi kuvitellut, että keski-iässä halut vain toisella kasvavat?

Kertokaa ASEKSUAALIT elämästänne ja parisuhteestanne. Mieheensä kyllästyneiden ei tarvitse kertoa kokemuksiaan, vain sellaiset kenellä haluttomuus on pysyvää. Kiitos.

Anteeksi jos en ole ASEKSUAALI mutta en minä myöskään mieheeni kyllästynyt ole! En ole varsinaisesti koskaan kokenut intohimoa, yhtään ketään miestä tai edes fiktiivistä hahmoa kohtaan. Orgasmikin on minulle reaktio eikä tavoite ollut koskaan.

Mieheni on alusta saakka tiennyt tämän ja kuten sanoin se ei häntä haittaa.

Olen mies enkä erityisemmin ole koskaan tykännyt seksistä. Nuorempana sitä harrasti lähinnä kait kun tyttöystävät tahtoivat ja heitä piti miellyttää, mutta nykyään nelikymppisenä sitä ei ole onneksi pakko enää tehdä. Vaimonikaan ei siitä välitä joten hyvä näin. Silti olemme mielestäni hyvä pari. Harrastamme kaikkea muuta ja olemmekin myös mitä parhaita ystäviä keskenämme ja tuttavapiirimmekin on aika laaja. Jotenkin seksi on vaan ällöttänyt minua aina.

[QUOTE="vieras";24257148]kannattaisko mennä lääkäriin? haluttomuuteen on aina syynsä...[/QUOTE]

Miksi pitäisi? Eihän haluttomuus välttämättä haittaa elämää millään tavalla. Joissain tapauksissa haluttomuudesta voi olla jopa hyötyä.

Täällä yksi..
En tosin ole varma johtuuko käyttämästäni lääkkeestä..
Mieheen en ole kylllästynyt, ei minua kiinnosta kenenkään kanssa.
Harrastetaan miehen kanssa kuitenkin, koska kuuluu parisuhteeseen ja onhan meillä lapsikin. :)

Yhteistyössä