V
venja
Vieras
[QUOTE="vieras";28829950]No kai sitä ihminen voi olla välittämättä toisesta tai olla haluamatta harrastaa seksiä tämän kanssa ja on silti tunne-elämältään normaali. Teidän suhde ei varmaan nyt vaan ole hyvä, mutta ei se miehestä luonnevikaista tee. Sinä kuulostat luonnevikaisemmalta, jos kuvittelet, että vain sinua haluamalla ja rakastamalla ihminen on normaali.[/QUOTE]
no miksihän se meni mun kanssa naimisiin,teki lapsen, on ollut mun kanssa monta vuotta..
voin silloin lähteä oletuksesta että hän rakastaa,tai on ainakin rakastanut..
mutta tarvitseeko sun rakastaa jotakuta jotta voit koskettaa häntä kun hänellä on pahaolla? et pysty siis lohduttaa ketään muuta kuin lapsiasi ja ehkä miestäsi?
minä kosketan esimerkiksi olkapäälle, ja kuuntelen/keskustelen ihmisen kanssa jos hänellä on pahaolla.. eikä mun tartte rakastaa tätä ihmistä..
no miksihän se meni mun kanssa naimisiin,teki lapsen, on ollut mun kanssa monta vuotta..
voin silloin lähteä oletuksesta että hän rakastaa,tai on ainakin rakastanut..
mutta tarvitseeko sun rakastaa jotakuta jotta voit koskettaa häntä kun hänellä on pahaolla? et pysty siis lohduttaa ketään muuta kuin lapsiasi ja ehkä miestäsi?
minä kosketan esimerkiksi olkapäälle, ja kuuntelen/keskustelen ihmisen kanssa jos hänellä on pahaolla.. eikä mun tartte rakastaa tätä ihmistä..