V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja piip:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ei saa aikaa, työnhakijana ei voi olla ellei voi ottaa työtä vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten usein semmosia kursseja on ja montako tuntia päivässä? Saako siinä ees sit aikaa hankkia lapselle hoitopaikkaa vai pitäskö se olla jo hoidossa?Onneks on iso kaupunki, josko ois paljon kurssilaisia niin ei sinne joutas heti.
Kotihoidon tuella voit olla täysin vailla huolia.
ei kannata neuvoa mikäli et tiedä asioista, voi olla työtön vaikkei lapsella ole valmiiksi hoitopaikkaa. Luuletko että se pitäisi olla valmiina ja jos työtä ei löydykään niin mitäs sitten. Ja jos kurssille tulee kutsu lapsen hoito pitää jotenkin järjestää kyllä ja siihen saa jonkin verran yleensä aikaa.
Ei voi ainakaan Joensuussa olla työtön jos ei lapsella ole jo hoitopaikkaa. Minä sain kunnolla tapella että sain 3kk olla työtön niin että lapsi oli kotona mun kanssa kesän ja vasta syksyllä meni päiväkotiin.
Miten tuo voi olla mahdollista edes? Jos olen ollut monta vuotta kotona, ja sitten ilmottaudun työttömäksi työnhakijaksi, niin onko olettamus että vien lapseni hoitoon?