oon ihastunut toiseen mieheen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi saatana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi saatana

Vieras
omaa miestä kohtaan en enää tiedä tunnenko mitään. en vaan halua riskeerata pitkää suhdetta kertomalla ihastuksestani..

toinen mies on ihastunut minuun, ainakin omien sanojensa mukaan. en uskalla erota tän miehen takia, kun tiedän, että hän on melkoinen pelimies..

tuntuu ihan hirveälle, kun ajattelen koko ajan tätä toista miestä, vaikka oma mies olisi ihan vieressä.
itkettää ihan hirveästi.. :(

no otapa ihan rauhassa... ite jätin oman mieheni suht äkkipäätöksellä. eksä oli kyllä oikea kusipäiden kusipää, et sikäli kun oikea tyyppi osui kohdalle, se auttoi mua että sain itteni repäistyä irti kamalasta suhteesta.
teillä jos kaikki on hyvin niin sitten anna tunteiden jäähtyä. mutta jos et tunne mitään nykyistä kohtaan, eikös se kerro jo tarpeeksi?
anna mennä ja elä!! jos tämä "pelimies" osoittautuu huonoksi vedoksi, ole jonkin aikaa sinkku. siinä kulminoituu jälleen mitä itse elämältä haluaa. eniten miettisin tunteita nykyiseen. omat tunteeni kuolivat jo paria vuotta ennen eroa. mitään ei ollut tehtävissä joten nappasin saaliin. meidän suhteesta ei tullut mitään mutta pääsin helvetillisestä miehestä joka tapauksessa joten ei harmita. ja ajan kuluttua löysin kuin löysinkin sen unelmien miehen. nyt meillä on yhteinen vauvakin :) elämä on elämistä varten, ei sitä varten että vuositolkulla pohditaan mitä tekisi, eikä ole onnellinen.... TSEMPPIÄ!!!

ihan perseestä tää tilanne. en tosiaan tunne mitään kun oma mies koskettaa millään tavalla.
muuten on tasapainoista, ei riidellä oikeastaan ikinä. minusta tuntuu, että ollaan lähinnä kämppäkavereita keskenämme.
minun on hyvä olla, en vaan tunne tuota miestä kohtaan enää sitä samaa tunnetta, kuin mitä rakastuneen pitäisi varmaankin tuntea. enkä oikeastaan nykyiselle miehelle haluaisi olla niin julma, että vaihtaisin hänet lennossa, ilman mitään oikeaa syytä.

ihan hirveää tää tälläinen. :(

Yhteistyössä