Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";26052297]Montako kertaa se pitää tähän ketjuun kirjoittaa, että asia ei ole mulle ongelma. Mua vain ärsyyttää eräiden tietty asenne. Koita lukea tätä ketjua ja mieti onko osa kommenteista pätkääkään asiallisia. Eli kenellä se loppujen lopuksi on kova paikka se, että jotkut naiset nauttivat seksistä miesten vaikka eivät laukea.

Jos ei olisi tuota joidenkin typerää asennetta tätä asiaa kohtaan, niin en olisi tätä koko aloitusta edes tehnyt. Jos sulla on oikeus sun mielipiteeseen, niin kyllä on oikeus mullakin sanoa, että pidän aika tyhminä ihmisiä jotka eivät tajua, että seksistä voi nauttia vaikka ei saisi orgasmia.

En mä ainakaan niin tyhmä ole, että panisin jos en siitä pitäisi.[/QUOTE]

Ensiksi, en ole väittänyt etteikö seksistä voisi nauttia ilman orgasmia. Sanoin vain näkökantani, orgasmiton seksi jää MIELESTÄNI vajaavaiseksi. Ja itse en sellaista todellakaan harrastaisi.
Silti tässä aletaan hyppimään mun silmille, koska en ITSE tyytyisi orgasmittomaan seksiin.
Muut saa tehdä kuten tahtovat. Ja tekevätkin. Ja sen lisäksi alkavat asiattomiksi tässä keskustelussa ja vääntävät sanojani. Kyllä sieltä heijastuu rivien välistä selkeä tyytymättömyys siihen ettei miehen kanssa vaan onnistu laukeamaan. En keksi mitään muuta syytä siihen, miksi muuten saisin happamia kommentteja kun kerron millaiseen seksielämään en itse tyytyisi.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="vieras";26052365]Minä saan orgasmin ehkä kerran vuodessa, seksiä 3-4 kertaa viikossa. Nautin suuresti mm. anaaliseksistä (ihan orgasmin rajoille pääsen siinäkin), mutta minulla on jokin esto kai päällä, kun niin harvoin saan orgasmin. Ei tulisi mieleenikään sen takia kuitenkaan vähentää seksin määrää - päin vastoin![/QUOTE]:flower:

[QUOTE="a p";26052262]:flower:

Niin ja kyse oli lähinnä siitä, että jotkut ovat sitä mieltä ettei nainen voi nauttia seksistä ilman orgasmia. En kysynyt sitä, että mitä te tekisitte jos ette saisi orgasmia vaan aiheuttaa suurta ihmetystä tuo, että joidenkin mielestä ei voi nauttia ilman orgasmia ja parempi lopettaa seksi kokonaan.

Kuinka moni teistä muka oikeasti olisi täysin ilman seksiä jos ette saisi orgasmia? Eikö seksi ole teille mitään muuta kuin se orgasmi?[/QUOTE]

Minä ainakin näen tämän ylimielisen asenteen joidenkin kirjoituksissa, ja ymmärrän, että se ärsyttää. Mutta eipähän se nettikeskusteluissa yllätä, että jotkut tahtovat provosoida ja loukata. Moni on kuitenkin myös keskustellut aiheesta ihan asiallisesti.

Ja itse en todellakaan olisi ilman seksiä, vaikken saisikaan orgasmia. Onhan se nyt nautinto se itse puuhakin, ei pelkkä orgasmi. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26052417:
Ensiksi, en ole väittänyt etteikö seksistä voisi nauttia ilman orgasmia. Sanoin vain näkökantani, orgasmiton seksi jää MIELESTÄNI vajaavaiseksi. Ja itse en sellaista todellakaan harrastaisi.
Silti tässä aletaan hyppimään mun silmille, koska en ITSE tyytyisi orgasmittomaan seksiin.
Muut saa tehdä kuten tahtovat. Ja tekevätkin. Ja sen lisäksi alkavat asiattomiksi tässä keskustelussa ja vääntävät sanojani. Kyllä sieltä heijastuu rivien välistä selkeä tyytymättömyys siihen ettei miehen kanssa vaan onnistu laukeamaan. En keksi mitään muuta syytä siihen, miksi muuten saisin happamia kommentteja kun kerron millaiseen seksielämään en itse tyytyisi.

Ei luoja. Mulla EI edelleenkään ole ongelmaa tämän asian kanssa vaan sellaisten ihmisten kanssa jotka väheksyvät mun seksielämää. Älä tulkitse sellaista mitä ei ole.

Mä en tajua miten mun seksielämäni liittyy mitenkään siihen, että ärsyynnyn tietyistä asioista ja vastaan sen mukaan.

[QUOTE="a p";26052358]

Sulla on todella ylimielinen asenne etkä taida edes huomata sitä. Käytät sanoja: vajavainen, tyytyä jne. Aivan kuin tietäisit miten toiset kokee oman seksielämänsä.[/QUOTE]

Käytän sanaa VAJAAVAINEN, koska koen henkilökohtaisesti seksin johon ei kuulu orgasmi, sellaiseksi. Ymmärrätkö sen? Kyse on siitä miten kukakin asiat kokee. Sinullehan sellainen seksi ei ole vajaavaista, joten koet asian toisella tapaa. Ja ymmärrän sen täysin.
Tässähän on kyse siitä mitä kukakin seksiltä haluaa.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";26052406]En sanonut etten saa orgasmia. Tuo sinun kirjoituksesi niille jotka eivät saa, on ala-arvoinen. Etkö huomaa? Pienenä vinkkinä, koitapa opetella ajattelemaan mitä näppikseltäsi päästät. Ei se sinun orgasmisi sinua mitenkään tyytyväiseksi näytä saavan. Siis täysin turhaa seksiä? Mä en usko että sinä saat paljonkaan irti jos et osaa nauttia matkasta. Sinulle riittää vähempi.[/QUOTE]

:flower: :flower:

Helvetin ärsyttävää kun joku väittää mun saamaani seksiä turhaksi!

[QUOTE="a p";26046903]Toistan itseäni: mä nautin seksistä miehen kanssa vaikka en laukeaisikaan. En todellakaan lopeta seksin harrastamista teidän iloksi.

Mua suoraan sanoen vituttaa tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä, että voivat sanoa kuka nauttii ja kuka ei. Ja jollakin ihmeen oikeudella sanotaan saako joku harrastaa seksiä.[/QUOTE]

:laugh:

Apua :D Oliko joku kenties sanonut, ettet sinä saa harrastaa seksiä tai nauttia siitä? :D Vähennä vähän tota hyökkäävyyttäs.. :D

• Tykkää
[QUOTE="a p";26052708]Lue tätä ja muita aiheeseen liittyviä ketjuja niin saatat huomata joidenkin todella typerän asenteen toisia naisia kohtaan.[/QUOTE]

Olen kuule lukenutkin. :D Ja tuo sinun kommentti oli vielä ekalla sivulla, eikä sitä ennen ollut kovin moni ehtinyt vastata aloitukseesi ja silti ehdit tällaisen päätelmän tehdä. Tässä ketjussa aloittajalla itsellään taitaa olla melko typerä asenne toisia naisia kohtaan, kun ottaa huomioon, että vastaajat puhuivat vain OMASTA PUOLESTAAN ja sinä käänsit sen heti niinpäin, että sinua nyt kovastikin kiellettiin harrastamasta seksiä kun et siitä kerta yhtään nauti!

:D

• Tykkää
Mun mieheni ei saa aina orgasmia. Esimerkiksi jos on stressiä, se voi jäädä tulematta. Mies sanoo, että häntä ei haittaa; hänen mielestään läheisyys on seksissä se tärkein juttu.

Minä taas en tiedä, viitsisinkö harrastaa seksiä, jos en saisi orgasmia. Tuntuu, että tulen vain kiukkuiseksi, jos jään ilman. Niin erilaisia olemme me ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja en muista enää mun nimimerkkii;26052877:
Olen kuule lukenutkin. :D Ja tuo sinun kommentti oli vielä ekalla sivulla, eikä sitä ennen ollut kovin moni ehtinyt vastata aloitukseesi ja silti ehdit tällaisen päätelmän tehdä. Tässä ketjussa aloittajalla itsellään taitaa olla melko typerä asenne toisia naisia kohtaan, kun ottaa huomioon, että vastaajat puhuivat vain OMASTA PUOLESTAAN ja sinä käänsit sen heti niinpäin, että sinua nyt kovastikin kiellettiin harrastamasta seksiä kun et siitä kerta yhtään nauti!

:D

Mä käskin lukea muitakin vastaavia ketjuja. Todella monesti on ollut esillä juuri se, että ei kannata harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia yms. todella typerää.

Mä olen oikeasti ollut aika sinut tämän asian kanssa jo pitkään, en ole ap. Mutta teidän kirjoitukset loukkaa mua nyt. Nyt alan tuntemaan itseni epänormaaliksi.

Mä olen pitkään harrastanut seksiä, yhden illan juttujakin joskus harvoin, koska nautin niistä. En siksi että antaisin jollekin saamatta mitään itse. Kyllähän mä saan siinä nautintoa, vaikka en orgasmia saakaan. En mä sitä muuten tekisi?

Mulla on ollut jopa pelkkä seksiin perustuva suhde puolen vuoden ajan joskus ja se seksi oli todella hyvää.

Mä en nyt ymmärrä tätä teidän ajattelutapaanne, että mä en saisi seksistä mitään jos en saa orgasmia. Mä olen aina kokenut saavani paljonkin.

Mä oikeastaan ihmettelen teidän näkemystä siitä, että seksi ilman orkkua on turhaa. Onko siis koko muu akti turhaa? vain loppuhuipennus merkitsee?

Onpas pitkä ketju; ilmeisesti asia herättää jotain intohimoja.

Mä nautin seksistä, mutta kyllä jää tyhjäks olo jos ei tule. Onneks yleensä tulee.

Ja kun kysyin mieheltä, niin kyllä hänellekin se tuntui olevan aika tärkeetä että kumppanillekin tulee.

Niin että vähän se vaisuksi ainakin mun kohdalla jää jos jää tulematta.

Kyllä Horuksen Silmän ja Rytkäätyksen kommentointi on turhaa vaikka he eivät tietenkään väitä, että muiden pitäisi seksi lopettaa jos ei saa orkkua.

Oletteko mieltä, että perhe on vajavainen jos sinne syntyy vain poikia? Olisiko aika lähteä pois epätäydellisyydestä? Tai jos perheessä ei kokata JA ONNISTUTA SIINÄ sunnuntaisin yhdessä, niin onko se vähän turhaa ja vajavaista sitten?

Onpas pitkä ketju; ilmeisesti asia herättää jotain intohimoja.

Mä nautin seksistä, mutta kyllä jää tyhjäks olo jos ei tule. Onneks yleensä tulee.

Ja kun kysyin mieheltä, niin kyllä hänellekin se tuntui olevan aika tärkeetä että kumppanillekin tulee.

Niin että vähän se vaisuksi ainakin mun kohdalla jää jos jää tulematta.

Ihan oikeasti, näillä kommenteilla latistatte turhaa toisten naisten itsetuntoa. Ymmärrän provoilun ja trollailun, mutta rajansa kaikella...
Toivottavasti kaikki eivät ota tosissaan näitä teidän kommentteja.
Ja kaikkien miehet eivät ole typeriä, vaan ymmärtävät fysiologiset faktat joiden takia naisten on vaikeampi saada orgasmia, kivahan se on jos sen saa, mutta tärkeämpää on minusta, että nauttii KOKO toimituksesta ja ottaa toisen huomioon eikä syyllistä itseään tai toista orgasmittomuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26052417:

Jos mää miettisin, että seksi ilman orgasmia olisi vajaavaista, pitäisin itseäni erittäin typeränä ja menisin katselemaan peilistä itseäni, että enkö välitä mistään muusta kuin vain siitä orgasmista lopunviimein.

Mää ainakin miettisin sitten, että viittiikö sitä seksiä harrastaa ollenkaan, kun kerta sormettamalla homma hoituisi 2minuutin aikana, miksi vaivaantua sekstaileen kauemmin, kun kerta se orgasmi merkitsee vain siinä seksipuuhassa. Tuntisin itseni aika panopuuksi, kun kerta vain pelkkä orgasmi vaikuttaa siihen, että nautinko siitä seksistä vai en.

Eli jos miettisin samanlailla, niin kyllä mää tuntisin itseni tyhmäksi ja panopuuksi, kun kerta sormettamalla homma hoituisi nopeammin.

Pointti on siis, että haukkumistyylejä on monenlaisia.

Niillä jotka sanovat, että "orgasmi on tärkeä ellei tärkein osa" tai "en harrastaisi seksiä jos en saisi" niin hypotettinen valinta :

1) seksiä miehen kanssa ilman orgasmia
2) omaa sormirunkkua orgasmiin asti.

Kumman valitsisit jos olisi pakko?

VAUVA-PAlstalla aika mielenkiintoinen aloitus. http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1599840/miksi_ma_menen_ihan_lukkoon_sangyssa
Nainen ei halua seksiä, mutta saa orgasmin väkisin :/

Ihan oikeasti, näillä kommenteilla latistatte turhaa toisten naisten itsetuntoa. Ymmärrän provoilun ja trollailun, mutta rajansa kaikella...
Toivottavasti kaikki eivät ota tosissaan näitä teidän kommentteja.
Ja kaikkien miehet eivät ole typeriä, vaan ymmärtävät fysiologiset faktat joiden takia naisten on vaikeampi saada orgasmia, kivahan se on jos sen saa, mutta tärkeämpää on minusta, että nauttii KOKO toimituksesta ja ottaa toisen huomioon eikä syyllistä itseään tai toista orgasmittomuudesta.

Niin luojan kiitos on miehiä jotka tajuavat nuo asiat. Mä en voi sietää sitä, että väkisin yritetään saada naiselle orgasmi aikaan. Se tuntuu vain turhauttavalta eikä se orgasmi väkisin yrittämällä tule, päinvastoin menee mielenkiinto koko hommaan! Parempi ottaa rennosti ja tehdä sitä mitä toinen tykkää ja pyytää eikä esim. yrittää jatkaa suuseksiä loputtomiin vaikka toinen haluaa jo siirtyä yhdyntään.

Voi hyvä luoja tää ketju on aivan uskomaton!!

Jos joku sanoo että HÄNEN mielestään seksi ei ole hyvää ilman orgasmia niin se ei tarkoita sitä että HÄNEN mielestään ap:n ja kanssasisariensa EI PIDÄ harrastaa seksiä.

Koittakaa nyt ymmärtää (sinäkin ap) että jos joku kertoo oman (erilaisen) kokemuksensa asiasta niin se ei ole hyökkäys toisenlaisia ihmisiä kohtaan.

Olkaa helkkari soikoon ylpeitä itsestänne älkääkä kitiskö sitä kun kaikki eivät ole kanssanne samaa mieltä!!

Mahtuuhan tähänkin ketjuun niitä tahallaan ärsyttäjiä ja alkakaa sitten halutessanne heidän kanssaan väittelemään mutta älkää tekään lytätkö niitä jotka sanovat että harrastavat seksiä siksi että saavat orgasmin. He ovat vain eri mieltä kanssanne, he eivät kerro kuinka teidän pitää elämänne elää...

Alkuperäinen kirjoittaja voi tätä näinkin haukkua;26055670:
Jos mää miettisin, että seksi ilman orgasmia olisi vajaavaista, pitäisin itseäni erittäin typeränä ja menisin katselemaan peilistä itseäni, että enkö välitä mistään muusta kuin vain siitä orgasmista lopunviimein.

Mää ainakin miettisin sitten, että viittiikö sitä seksiä harrastaa ollenkaan, kun kerta sormettamalla homma hoituisi 2minuutin aikana, miksi vaivaantua sekstaileen kauemmin, kun kerta se orgasmi merkitsee vain siinä seksipuuhassa. Tuntisin itseni aika panopuuksi, kun kerta vain pelkkä orgasmi vaikuttaa siihen, että nautinko siitä seksistä vai en.

Eli jos miettisin samanlailla, niin kyllä mää tuntisin itseni tyhmäksi ja panopuuksi, kun kerta sormettamalla homma hoituisi nopeammin.

Pointti on siis, että haukkumistyylejä on monenlaisia.

:laugh:

Mutta sehän on ihan sun henkiläökohtainen asiasi jos ajattelet noin.

Jos haluasin haukkua ihmistä, tekisin sen avoimesti, ilman mitään akkamaisia kieroiluyrityksiä naamioida halukkuminen mielipiteen varjoon.
Sori vaan, mutta vaikka kuinka sua ärsyttäis, en voisi OMALLA kohdallani laskea orgasmitonta sekisä hyväksi seksiksi. Eikä mun niin tarvitsekaan.

[QUOTE="Vieras";26055802]Niillä jotka sanovat, että "orgasmi on tärkeä ellei tärkein osa" tai "en harrastaisi seksiä jos en saisi" niin hypotettinen valinta :

Kumman valitsisit jos olisi pakko?[/QUOTE]

Jos omin sormin kykenee laueta, kykenee taatusti toisenkin ihmisen kanssa. Joten valitsisin partnerin, joka kykenisi tyydyttämään minut.

[QUOTE="Vieras";26055802]Niillä jotka sanovat, että "orgasmi on tärkeä ellei tärkein osa" tai "en harrastaisi seksiä jos en saisi" niin hypotettinen valinta :

Kumman valitsisit jos olisi pakko?[/QUOTE]

No itse tietysti. Mikä ihmeen järki, katatko itsellesi lautasen, haarukan ja veitset ja kaikki, jos et kumminkaan aio syödä? tai jos kaapissa ei ole ruokaa, niin katatko itsellesi lautasen? minä en ainakaan.

Yhteistyössä