Ovatko jotkut todellakin sitä mieltä, että seksistä ei voi nauttia ilman orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"Felicia"

Vieras
Itse olen ainoastaan pari kertaa saanut orgasmin yhden miehen kanssa ja se tapahtui niin, että hyväilin klitorista samalla kun mies pani mua. Koskaan en ole lauennut sormettamalla tai suuseksissä. Yksin ollessa kuitenkin saan orgasmin aikaiseksi todella helposti.

Olen monesti täältä lukenut, että miksi harrastaa seksiä jos ei laukea, ei voi nauttia jos ei laukea, alistuu vain miehen pantavaksi jne. Eikä missään nimessä voi tietää mitään seksistä.

Mä tiedän mistä puhun ja sanon, että kyllä todellakin nautin seksistä enkä voisi kuvitellakaan olevani ilman seksiä! Yhtälailla mua panettaa kuin niitä jotka saavan orgasmin toisen kanssa.

Mä en tajua tuollaista ajattelutapaa mitä juuri kerroin. Miten kukaan voi toisen puolesta sanoa, että tämä ei oikeasti nauti ja että pitää lopettaa seksin harrastaminen. :O

En minäkään ihan joka kerta tule ja silti nautin seksistä niinäkin kertoina.
Nautin kyllä enemmän jos orgasmin saan.

Ei kai sitä nyt seksin harrastamista kannata lopettaa, mutta keskittyisin kyllä hiukan enemmän sen orgasmin saannin "harjoittelemiseen" jatkossa.
Voihan mieskin sinua hieroa pannessa, vibralla samalla tai sitten itse kuin jatkossakin.

Etkö sitten joka kerta hiero itseäsi saadaksesi orgasmin?

[QUOTE="vieras";26046711]En minäkään ihan joka kerta tule ja silti nautin seksistä niinäkin kertoina.
[/QUOTE]

Sanonpa samaa. Jos muuten itse pystyt saamaan orgasmin, niin kannatta tuoda se osaksi seksiännekin. Häveliäisyyden tunteiden hälvennyttyä voit itse hieroa itseäsi, vaikka et oliskaan yksin ;)

Mutta ap:n kysymykseen: en kyllä itse ole sitä mieltä, etteikö seksistä voisi nauttia ilman orgasmia. Nuorempana en oikein saanut orgasmeja, mutta nautin seksistä kyllä silloinkn todella paljon. Nyt kun oon löytänyt orgasmit, en kyllä haluais luopua niistä... Mutta vaikka orgasmit jonnekin katoaiskin, niin jatkaisin kyllä seksin harrastamista. Ihan takuuvarmasti :D

[QUOTE="Felicia";26046674]Itse olen ainoastaan pari kertaa saanut orgasmin yhden miehen kanssa ja se tapahtui niin, että hyväilin klitorista samalla kun mies pani mua. Koskaan en ole lauennut sormettamalla tai suuseksissä. Yksin ollessa kuitenkin saan orgasmin aikaiseksi todella helposti.

Olen monesti täältä lukenut, että miksi harrastaa seksiä jos ei laukea, ei voi nauttia jos ei laukea, alistuu vain miehen pantavaksi jne. Eikä missään nimessä voi tietää mitään seksistä.

Mä tiedän mistä puhun ja sanon, että kyllä todellakin nautin seksistä enkä voisi kuvitellakaan olevani ilman seksiä! Yhtälailla mua panettaa kuin niitä jotka saavan orgasmin toisen kanssa.

Mä en tajua tuollaista ajattelutapaa mitä juuri kerroin. Miten kukaan voi toisen puolesta sanoa, että tämä ei oikeasti nauti ja että pitää lopettaa seksin harrastaminen. :O[/QUOTE]

Voi sinua rassukkaa :laugh:

mä olen tullut kerran yhdynnän aikana.. mies kyllä hoitaa asian sitten aktin jälkeen, eikä unohda mun tarpeitani.

nää naiset ei oo vaan tainneet tavata sitä oikeaa miestä :( munkin nykyiseni on ensimmäinen, jonka kanssa oikeasti nautin seksistä.

[QUOTE="vieras";26046711]En minäkään ihan joka kerta tule ja silti nautin seksistä niinäkin kertoina.

Ei kai sitä nyt seksin harrastamista kannata lopettaa, mutta keskittyisin kyllä hiukan enemmän sen orgasmin saannin "harjoittelemiseen" jatkossa.
Voihan mieskin sinua hieroa pannessa, vibralla samalla tai sitten itse kuin jatkossakin.

Etkö sitten joka kerta hiero itseäsi saadaksesi orgasmin?[/QUOTE]

Siis mä olen sinkku nyt ja seurustelin viimeksi tuon miehen kanssa.

En vain pääse kovin helposti sen rajan ylitse, että pystyisin laukeamaan. Lähelle pääsen kyllä. En tykkää siitä, että väkisin hinkutetaan ja yritetään saada mut laukeamaan. Nautin kaikkein eniten itse yhdynnästä enkä jaksa liian pitkiä esileikkejä.

No ei turhaa, mutta jäisi siitä puuttumaan se oleellinen. Muuten jää vaan kiimaiseen tilaan kun kiihko ei pääse laukeamaan.. En kanssa ymmärrä miksi jos osaa itsensä räplätä orkkuun ei tee sitten sitä seksin aikana. Tuntuu helvetin hyvältä..

[QUOTE="mä";26046751]Kyllä, minä olen sitä mieltä, että seksi ilman orgasmia on hukkaan heitettyä aikaa!!! MÄ kuolisin jos mulle tulis ongelmia sen saamisessa...[/QUOTE]

Sä olet juuri sellainen typerys jota aloituksessa kuvailin. Todella ärsyttävää päättää toisten puolesta nauttiiko nämä vai ei. Millä oikeudella sä päätät, että mun harrastama NAUTINNOLLINEN seksi on hukkaan heitettyä aikaa.

[QUOTE="mä";26046805]en kyllä ymmärrä. Toki jos joskus jäis ilman niin asia olis ok, mutta en tiedä miten vois puhua nautinnosta jos ei koskaan sais orgasmia.[/QUOTE]

Sori käytin samaa kuin jo joku toinen aiemmin. Olen siis mä2 :)

[QUOTE="mä";26046805]en kyllä ymmärrä. Toki jos joskus jäis ilman niin asia olis ok, mutta en tiedä miten vois puhua nautinnosta jos ei koskaan sais orgasmia.[/QUOTE]

Miten sä voit toisen puolesta määritellä nauttiiko hän vai ei?

[QUOTE="a p";26046833]Miten sä voit toisen puolesta määritellä nauttiiko hän vai ei?[/QUOTE]

Mä määrittelen ihan omasta puolestani:) Mä en tiedä kuinka voisin puhua nautinnosta ilman orgasmia. Toki seksi on hyvää ilmankin, mutta se tunne orgasmin jälkeen on raukea ja tyytyväinen, kun taas ilman jää vaan kiimaiseksi ja kiukkuiseksi.

[QUOTE="a p";26046811]Sä olet juuri sellainen typerys jota aloituksessa kuvailin. Todella ärsyttävää päättää toisten puolesta nauttiiko nämä vai ei. Millä oikeudella sä päätät, että mun harrastama NAUTINNOLLINEN seksi on hukkaan heitettyä aikaa.[/QUOTE]

No mene hinkuttamaan sitä miestäsi äläkä täällä puolustele nauttimisiasi!

Jos sinä edes tietäisit mitä orgasmi miehen kanssa on niin et olisi täällä vinkumassa

[QUOTE="trolli";26046803]No ei turhaa, mutta jäisi siitä puuttumaan se oleellinen. Muuten jää vaan kiimaiseen tilaan kun kiihko ei pääse laukeamaan.. En kanssa ymmärrä miksi jos osaa itsensä räplätä orkkuun ei tee sitten sitä seksin aikana. Tuntuu helvetin hyvältä..[/QUOTE]

Mä en ole ap, mutta en saa orgasmia yhdynnässä. Itsekseni kyllä, miehen sormettaessa ja suuseksiä saadessani kyllä. MUTTA mulla se vaatii aina oman fantasiamaailmani ja siksi mä en räplää itseäni orgasmiin yhdynnässä. Mähän en olisi muuten paikalla ollenkaan, mä olisin jossain muualla. Mä nautin kyllä muuten yhdynnästä ja haluan silloin olla nimenomaan lähellä miestäni ja mieheni kanssa.

No mene hinkuttamaan sitä miestäsi äläkä täällä puolustele nauttimisiasi!

Jos sinä edes tietäisit mitä orgasmi miehen kanssa on niin et olisi täällä vinkumassa

Niinpä. Jotenkin kuulostaa kummallisen kiukkuiselta (et oo vähään aikaan saanu ap? :D )ja hyökkäävältä. Ukko on surkea sängyssä ja akka estynyt. Ja nyt todistellaan kuinka mahtavaa seksi on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mä2;26046855:
Mä määrittelen ihan omasta puolestani:) Mä en tiedä kuinka voisin puhua nautinnosta ilman orgasmia. Toki seksi on hyvää ilmankin, mutta se tunne orgasmin jälkeen on raukea ja tyytyväinen, kun taas ilman jää vaan kiimaiseksi ja kiukkuiseksi.

Toistan itseäni: mä nautin seksistä miehen kanssa vaikka en laukeaisikaan. En todellakaan lopeta seksin harrastamista teidän iloksi.

Mua suoraan sanoen vituttaa tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä, että voivat sanoa kuka nauttii ja kuka ei. Ja jollakin ihmeen oikeudella sanotaan saako joku harrastaa seksiä.

[QUOTE="vieras";26046874]Mä en ole ap, mutta en saa orgasmia yhdynnässä. Itsekseni kyllä, miehen sormettaessa ja suuseksiä saadessani kyllä. MUTTA mulla se vaatii aina oman fantasiamaailmani ja siksi mä en räplää itseäni orgasmiin yhdynnässä. Mähän en olisi muuten paikalla ollenkaan, mä olisin jossain muualla. Mä nautin kyllä muuten yhdynnästä ja haluan silloin olla nimenomaan lähellä miestäni ja mieheni kanssa.[/QUOTE]

Ehkä kannattaisi siirtää ne fantasiamaailman orkut ihan reaaliseksiin.. lähentää ja parantaa suhdetta kummasti.
Mun mies ainakin olisi pettynyt suoritukseensa jos en saisi. Mutta hän välittääkin oikeasti naisen nautinnosta..

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="trolli";26046901]Niinpä. Jotenkin kuulostaa kummallisen kiukkuiselta (et oo vähään aikaan saanu ap? :D )ja hyökkäävältä. Ukko on surkea sängyssä ja akka estynyt. Ja nyt todistellaan kuinka mahtavaa seksi on. :D[/QUOTE]

Niinpä :laugh:

[QUOTE="trolli";26046901]Niinpä. Jotenkin kuulostaa kummallisen kiukkuiselta (et oo vähään aikaan saanu ap? :D )ja hyökkäävältä. Ukko on surkea sängyssä ja akka estynyt. Ja nyt todistellaan kuinka mahtavaa seksi on. :D[/QUOTE]

Ei, vaan mua vituttaa tuollaiset ihmiset. Te ette voi määritellä sitä kuka nauttii ja kuka ei. Mun mielipide olisi täysin sama vaikka laukeaisin joka kerta. En mä silloin alkaisi irvistelemään naiselle joka ei laukea ja uskoisin häntä kun kertoisi nauttivansa.

Ei kai kukaan ole niin idiootti, että harrastaa seksiä jos ei siitä kerran nauti.

[QUOTE="a p";26046903]Toistan itseäni: mä nautin seksistä miehen kanssa vaikka en laukeaisikaan. En todellakaan lopeta seksin harrastamista teidän iloksi.

Mua suoraan sanoen vituttaa tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä, että voivat sanoa kuka nauttii ja kuka ei. Ja jollakin ihmeen oikeudella sanotaan saako joku harrastaa seksiä.[/QUOTE]

Nyt meni vähän yli. En ole sanonut missään, että sinä et nauti seksistä enkä todellakaan kieltänyt sua harrastamasta seksiä.

Rivien välejä ei kannata yrittää lukea, lukee vain sen mitä on kirjoitettu. En ymmärrä mitä sä haet tällä avauksella jos sun kans ei voi olla eri mieltä orgasmin tarpeellisuudesta. Mulle se on seksissä tärkeetä ja onneksi tavallista ihan oman siipan kanssa.

[QUOTE="a p";26046796]Siis mä olen sinkku nyt ja seurustelin viimeksi tuon miehen kanssa.

En vain pääse kovin helposti sen rajan ylitse, että pystyisin laukeamaan. Lähelle pääsen kyllä. En tykkää siitä, että väkisin hinkutetaan ja yritetään saada mut laukeamaan. Nautin kaikkein eniten itse yhdynnästä enkä jaksa liian pitkiä esileikkejä.[/QUOTE]

Minusta sinulla ei ole mitään ongelmaa, nauti seksistä sen minkä pystyt nauttimaan uusien kumppanien kanssa. On ihan normaalia, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä ja että vieraalla miehellä menee aikaa oppia koskettelemaan sinua oikeista paikoista. Sinun jännityksesi vähenisi varmasti vakituisen kumppanin kanssa ja hän oppisi tekemään sinulle orgasmin sormin. Minäkin pidän tilannetta aika onnettomana, jos ei vakituisen kanssa saa orgasmia ainakin lähes joka kerta.

Yhteistyössä