Koska haukutte mua aina ja tänään oli koko päivää todella pahaa mieli.Eilen yks sanoi että olen ihan sekaisin ja miks mun lapset ei siitä huoma.En tiedä miksi olen aina palstalla, vaikka ei ole sellaista keskustelua missä mua haukutaan.Miks te olette sellaisia,onko ihmiset muuttuneet niin paljon vai mikä vika?Miksi te haukutte joka ketjussa mua,jos jotain kysyn?Minulla ei ollut ikinä tukea ,olen pärjänyt aina koko elämää itse ja juu,nyt mä kaipan tukea,mä haluan puhua omista murheista,miksi se on niin vaikea ymmärtä.
Koko päivä mulla on tänään niin pahaa mieli ja ajattelen että oikeasti olen sitten sekaisin,ei minun saa ajattella mitään pahaa,pakko kai olla robotti ja ajttella vain hyviä asioita.... :ashamed:
Minulla on vielä stressaava työ alkaa 2-3vkon päästä,en tiedä miten sen kestän kun on kova vastu sielä. :ashamed: Miks luen vielä sen lisääk teijän haukkuja,en tajua...
Koko päivä mulla on tänään niin pahaa mieli ja ajattelen että oikeasti olen sitten sekaisin,ei minun saa ajattella mitään pahaa,pakko kai olla robotti ja ajttella vain hyviä asioita.... :ashamed:
Minulla on vielä stressaava työ alkaa 2-3vkon päästä,en tiedä miten sen kestän kun on kova vastu sielä. :ashamed: Miks luen vielä sen lisääk teijän haukkuja,en tajua...