Paha mieli......

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Koska haukutte mua aina ja tänään oli koko päivää todella pahaa mieli.Eilen yks sanoi että olen ihan sekaisin ja miks mun lapset ei siitä huoma.En tiedä miksi olen aina palstalla, vaikka ei ole sellaista keskustelua missä mua haukutaan.Miks te olette sellaisia,onko ihmiset muuttuneet niin paljon vai mikä vika?Miksi te haukutte joka ketjussa mua,jos jotain kysyn?Minulla ei ollut ikinä tukea ,olen pärjänyt aina koko elämää itse ja juu,nyt mä kaipan tukea,mä haluan puhua omista murheista,miksi se on niin vaikea ymmärtä.
Koko päivä mulla on tänään niin pahaa mieli ja ajattelen että oikeasti olen sitten sekaisin,ei minun saa ajattella mitään pahaa,pakko kai olla robotti ja ajttella vain hyviä asioita.... :ashamed:
Minulla on vielä stressaava työ alkaa 2-3vkon päästä,en tiedä miten sen kestän kun on kova vastu sielä. :ashamed: Miks luen vielä sen lisääk teijän haukkuja,en tajua...

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Koska haukutte mua aina ja tänään oli koko päivää todella pahaa mieli.Eilen yks sanoi että olen ihan sekaisin ja miks mun lapset ei siitä huoma.En tiedä miksi olen aina palstalla, vaikka ei ole sellaista keskustelua missä mua haukutaan.Miks te olette sellaisia,onko ihmiset muuttuneet niin paljon vai mikä vika?Miksi te haukutte joka ketjussa mua,jos jotain kysyn?Minulla ei ollut ikinä tukea ,olen pärjänyt aina koko elämää itse ja juu,nyt mä kaipan tukea,mä haluan puhua omista murheista,miksi se on niin vaikea ymmärtä.
Koko päivä mulla on tänään niin pahaa mieli ja ajattelen että oikeasti olen sitten sekaisin,ei minun saa ajattella mitään pahaa,pakko kai olla robotti ja ajttella vain hyviä asioita.... :ashamed:
Minulla on vielä stressaava työ alkaa 2-3vkon päästä,en tiedä miten sen kestän kun on kova vastu sielä. :ashamed: Miks luen vielä sen lisääk teijän haukkuja,en tajua...

voimia sulle, haleja. Älä ota niin tosissaan näitä äitejä täällä. Nimettömänä on niin helppo haukkua, ja purkaa omaa pahaa oloaan. Onko sulla hyviä ystäviä? Tänne ei varmsti kannata kovin purkaa omaa oloaan jne, kun voi varautua, että niitä haukkujakin aina löytyy. Mutta jaksuja sulle!

Savanna, sinä olet mittaamattoman arvokas, Jumalan luotu etkä ansaitse paskaa täällä niskaasi. kaikki ei ajattele sinusta pahasti, mutta sinulla on paljon kaikkea ja aivan kauniit ja ihanat lapset. Ihmisiä suututtaa, miksi sulla on kaikki se.

Musta on kivaa, että sulla on kaikkeqa, hyvä elintaso ja mies ja lapset. älä kuule välitä, olet aivan ihku, vaikka sulla ois välillä vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Savanna, sinä olet mittaamattoman arvokas, Jumalan luotu etkä ansaitse paskaa täällä niskaasi. kaikki ei ajattele sinusta pahasti, mutta sinulla on paljon kaikkea ja aivan kauniit ja ihanat lapset. Ihmisiä suututtaa, miksi sulla on kaikki se.

Musta on kivaa, että sulla on kaikkeqa, hyvä elintaso ja mies ja lapset. älä kuule välitä, olet aivan ihku, vaikka sulla ois välillä vaikeaa.

Ne on niin ihanat sanat että oli pitänyt näyttää miehelle =) :heart: :hug: :hug: Kiitos hirveästi! =) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Ehkä se on siinä et kerrot jokasen narahduksenkin tänne, porukka rupee kyllästymään. En tiiä onko tuo syynä mut arvelisin.

Mutta eihän kenenkään oo pakko lukea!.

Usen näyttää olevan niin, että täältä vaan otetaan joku silmätikuksi, johon voi si purkaa omaa pahaa mieltään!!!

Mun mielestä olet herttainen ja vilpitön. Mutta totuus on se että täällä kettuillaan ja pahasti. Se ei näköjään muutu vaikka me puolustettaisiin. Totuus on myös se että palstailu/chat on myrkkyä kun ihminen on masentunut. Tutkimusten mukaan se keskimäärin satuttaa masennuksessa olevaa ihmistä. Eikä tämä ole mun mielipide vaan psykologin mielipide. Asia oli esillä ainakin joskus 4 vuotta sitten. Siihen aikaan psykologit sanoivat ettei pitäisi chattailla jos on masentunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mun mielestä olet herttainen ja vilpitön. Mutta totuus on se että täällä kettuillaan ja pahasti. Se ei näköjään muutu vaikka me puolustettaisiin. Totuus on myös se että palstailu/chat on myrkkyä kun ihminen on masentunut. Tutkimusten mukaan se keskimäärin satuttaa masennuksessa olevaa ihmistä. Eikä tämä ole mun mielipide vaan psykologin mielipide. Asia oli esillä ainakin joskus 4 vuotta sitten. Siihen aikaan psykologit sanoivat ettei pitäisi chattailla jos on masentunut.

Auts, mun pitäis vissin poistua si koneelta!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Sama mieltä mun lääkäri,mutta hän on sen takia sen mieltä,kun luen netistä kaikki maailman tutkimuksia :ashamed: :ashamed: ja otan niitä todella henkilökohtaisesti :ashamed:

Tiedätkö (tämä ei ole haukku, vaan ystävyydellä kirjoitettu!), minä ihan oikeasti ajattelen, että tämä palstailu ei välttämättä ole paras tapa hakea parempaa mieltä. Minä ainakin tulen monesti kiukkuiseksi, jos istun pitkään koneella. Ja aina keskustelut jotenkin luisuvat kinasteluksi, mikä ei varmaan tasapainoisia ihmisiä hetkauta, mutta me herkkikset saadaan niistä ahdistusta.

Mitäpä jos koittaisit hakea arkeesi rutiinin, jonka avulla saisit elämäsi hallintaan jä pääsisit ahdistuksesta. Laitat aamiaista, touhuat lasten kanssa, ulkoilet, ja valmistaudut tulevaan työkoitokseen. Unohdat hetkeksi palstailun ja sen mitä muut sinusta tai tapettivalinnoistasi ajattelevat.

Minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus. Parhaana apuna siihen pidin sitä, että pakotin itseni elämään täysiä päiviä. Tein ja touhusin paljon. Menin vaunukävelylle aina samaan aikaan, seurasin vuodenajan vaihtumista ja todella yritin nauttia jokaisesta hetkestä. Vähitellen se yrittäminen sitten väheni ja tilalle tuli aito ilo.

Voimia sinulle!

Yhteistyössä