Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mun mielestä olet herttainen ja vilpitön. Mutta totuus on se että täällä kettuillaan ja pahasti. Se ei näköjään muutu vaikka me puolustettaisiin. Totuus on myös se että palstailu/chat on myrkkyä kun ihminen on masentunut. Tutkimusten mukaan se keskimäärin satuttaa masennuksessa olevaa ihmistä. Eikä tämä ole mun mielipide vaan psykologin mielipide. Asia oli esillä ainakin joskus 4 vuotta sitten. Siihen aikaan psykologit sanoivat ettei pitäisi chattailla jos on masentunut.
Auts, mun pitäis vissin poistua si koneelta!
Sä tiedät itse parhaiten.. Jos tää satuttaa tai tulee "sähköinen" olo niin sitten ei olla enää hyvässä mielessä. Mutta uskon ettei kaikkiin päde kaikki valtaväestön tuskat. Jos on hyvä olo chatissa, niin silloin ei varmaan kuulu valtaosaan tässä asiassa. :heart:
Itse poistun aina jo siitäkin syystä välillä että täällä on tullut tappelu ja en enää palaa ikinä ko ketjuihin vaikka ei edes masenna. Yhdessä vaiheessa raskautta masensi mutta hoidin sen kotihoidolla pois. Silloin olin myös harvemmin täälläkään