Paino ei putoa kiloakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi, ainakin mulla toimiva vinkki voisi olla se, että

Aamulla aina rasvaa (jotta rasva-aineenvaihduntakin käynnistyy)

Hiilihydraatit aamulla ja lounaallä pääsääntöisesti

ja treenin jälkeen aina proteiinia

Ku siis illalla on turha kiskoa hiilihydraattipitoista polttoainetta ellei satu olemaan unissajuoksjia.

• Tykkää
Reactions: Echo

Ku siis illalla on turha kiskoa hiilihydraattipitoista polttoainetta ellei satu olemaan unissajuoksjia.
Kiitos loistavi vinkkejä. Yritän syödä hiilihydraatit aamupäivän aikana tästä lähtien.

Mä aina pelkään etten saa unta jos en saa iltahiilareita. :laugh:
No ilmankos lihoinkin.

Eikö tämä ole keskustelupalsta? Eli jokainen halutessaan voi aloittaa keskustelun itseään kiinnostavasta tai mieltä askarruttavasta aiheesta, eikö? Ja jos tulee paljonkin vastauksia, niin ehkä jopa siitä keskustelun avauksesta tuleekin ketju! Mieluusti sitten toivoisi, että jos ei ole aiheeseen mitään sanottavaa, muuta kuin jotain random valitusta keskustelun aiheesta, niin silloin voisi katsoa niitä muita aloituksia, jos sieltä löytyisi itselle sopivaa keskustelua. Ja jos ei löydykään, niin sitten voi myös olla hiljaa/vastaamatta.

Sori aapee, jatka ihmeessä keskustelua. Oletkin saanut kivasti ohjeita ja vinkkejä.
Oon taas täällä ja kiitos vinkeistä. En oo ollu pariin päivää kun on ollut töitä. Mutta näköjään täällä yhdellä kirjoittajalla ei niitä ole kun mutisee että täällä pitäisi päivittäin kirjoitella.
AP

Pari esimerkkiä. Lisää löytyy kyllä.