PAKKO KERTOA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kun en jaksaa enää!Olen täll hetkellä raskaana ja stressan aika usein miehen kans riitoja ,muutoja, stressejä töissä! \|O olin ajatellut että edes kaksi viimeistä kuukautta pitäis olla stressamatta mut ei!Ei onnistunut!meijän lapsi söi ja melkein tukehtui äsken:ashamed: ,mut huhh nyt on kaikki kunnossa,mutta taas sain stressi ja vieläkin itken ,ja mietin miks vain minulla kaikki menee noin :ashamed: :( :'( varmaa pilan koko ajan vauvan elämää....en tie meneekö kaikki hyvin? :ashamed:

Stressivauvoistakin kasvaa ihan hyviä aikuisia. Yritä järjestää elämäsi siihen malliin, että stressiä on mahdollisimman vähän. Jaksamista!

Ne on ne hormoonit mitkä teettää vaikka mitä :hug:

Onneksi kaikki hyvin eikä muksu tukehtunut =) se säikäyttää lapsen ja äidinkin toki mutta onneksi kaikki nyt hyvin :hug:

Niin on äidit stressannu kautta aikojen ja vaikka mitä sanotaan stressihormoonista raskausaikana niin ei se niin pahaa voi olla koska muutenhan yhellä jos toisella olis asiat menny pieleen ;) ota hetki kerrallaan ja yritä nauttia ja etsiä tarkoituksella positiivisia asioita tapahtumista ja itke ... se helpottaa =)

haleja sinne! :hug: Mä jouduin jäämään sairaslomalle 2 kk ennen äitiyslomaa stressin takia. Töissä oli kauhea härdelli ja miehen kanssa kinaa. Sain ennenaikaisia, kipeitä supistuksia :/ Yritä jaksaa, mulla helpotti synnytys!

Mulla oli TOSI iso stressi raskausaikana ja itkin ja murehdin enemmän kuin koskaan.
Ihan normaalilta toi lapsi nyt näyttää...tosim epäilen kyllä vieläkin, että onnistun sen jollain tapaa pilaamaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:04 Mya kirjoitti:
Mulla oli TOSI iso stressi raskausaikana ja itkin ja murehdin enemmän kuin koskaan.
Ihan normaalilta toi lapsi nyt näyttää...tosim epäilen kyllä vieläkin, että onnistun sen jollain tapaa pilaamaan.

Ainahan me äidit lapsemme pilataan, se on luonnon laki! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:16 JonseredLaLoca kirjoitti:
\

:)

\
\

Mie oon ihan samaa mieltä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:42 Kyykerö kirjoitti:
\
\

Mie oon ihan samaa mieltä :D
nii ;)

se äitien ikuinen huono omatunto ja kaikki omaa vikaa!
Voi siinä kuitenkin olla vähän perää. Monia tuttuja jotka stressanneet kaikesta, huono olo, väsyttää, kaikki vähän vauvan vikaa.
Tosi monella vaativa ja itkuinen lapsi! :o

Yhteistyössä