17 000 . Työssäkäyvä olen. Tarkoitus on sijoittaa ainakin osa pörssiosakkeisiin, kunhan olen käynyt aiheeseen liittyvän kurssin loppuun. Tykkään, että tilillä on sen verran rahaa, ettei esim. koiran sairastuminen tai auton hajoaminen aiheuta paniikkia.
Rahastoissa on tällä hetkellä erikseen säästöt, mutta nekin siirrän osakkeisiin, kunhan olen expertti sillä saralla
Rahastoissa on tällä hetkellä erikseen säästöt, mutta nekin siirrän osakkeisiin, kunhan olen expertti sillä saralla
