Striptease tanssijana olen työskennellyt muutaman vuoden, ainoastaan yökerhoissa/klubeilla Ympäri suomen. Palkkaus riippuu ihan illasta. Melko tuuripeliä mitä milloinkin jää käteen.
Toista tonnia olen tienannut yhdessä illassa ainoastaan tanssimalla! Mitään seksikontaktia en ole ikinä myynyt. ”Nolla-iltoja” tulee kaikille tytöille, parhaimmillekin ja joskus monta iltaa putkeen hiljaista… ja sesongista riippuen, eli iltoja ettei tienaa mitään tai sitten vaivaisen kympin.
Perus tanssitaidoilla pärjää hyvin! Lavalla ei olla ikinä alasti! Ainoastaan yläosaton.
Minä olen tehnyt tätä muutaman vuoden. Olen mukavan näköinen ja hoikka suomalaistyttö, joka on alalla iso etu
Keski-ansio klubitanssijalla on jos tekee vaikka joka viikonloppu, sanoisin noin 2300€ plus miinus.
Sesonki aikana (kesät, pikkujoulukausi) Palkka voi hipoa 10 000€/kuussa, kun taas joinain kuukausina tienaa vain ehkä muutaman satkun vaikka tulisit klubille joka viikko.
En suosittele työtä yleisesti kellekään. Vaihtelevaa ja raskasta, halventavaa työtä jossa joutuu valvoa öitä ja sietaa lääppimistä ja torjumista. Aluksi ihan hauskaakin, koska shampanjaa ja biletystä mukavien ihmisten kanssa työ toki sisältää myös, mutta ei pidemmän päälle sovi kovin monelle. Ihmisillä myös paljon ennakkoluuloja strippareista, osa pitää jopa huorina, vaikka seksiä ei myydä.
Jos rahaa tarvitset ja haluat itsenäiset joustavat työ-ajat, tee vaikka koti-siivouksia toiminimellä ja laskuta esim 50 euroa tunti. Varmempaa hommaa ja voi olla, että myös rahakkaampaa. Riippuu kai sekin.
Toivottavasti tästä jollekin apua joka miettii tanssijan työtä. Mikä estää kokeilemasta? Jokainen tekee itse valintansa.