Palstamammojen mukaan mä ainakin olen erittäin huono äiti...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vietras:
AP älä välitä :D muhun pätee useempikin kohta noista, ja ihan kunnollisia lapia nuista on tullu. täällä taas mammat höyryää

Bravo, tässä ensimmäinen oikea vastaus ap:n makuun. :flower:


mä en tiedä kenen makuun tää on, pääasia et ite oon tätä mieltä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vietras:
AP älä välitä :D muhun pätee useempikin kohta noista, ja ihan kunnollisia lapia nuista on tullu. täällä taas mammat höyryää

Bravo, tässä ensimmäinen oikea vastaus ap:n makuun. :flower:

Ei ole oikeita eikä vääriä vastauksia tähän ketjuun :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Just näin minäkin tämän näjen.
Ap on mielestään oikea rento regina, hippimammojen kuningatar..
Nolottaa oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Just näin minäkin tämän näjen.
Ap on mielestään oikea rento regina, hippimammojen kuningatar..

100% peesi (mutta me kaikkihan ollaan huumorintajuttomia pellejä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Just näin minäkin tämän näjen.
Ap on mielestään oikea rento regina, hippimammojen kuningatar..
Nolottaa oikein.

Hahhaa :D Mä olen kaukana hippimammasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Just näin minäkin tämän näjen.
Ap on mielestään oikea rento regina, hippimammojen kuningatar..
Nolottaa oikein.

Hahhaa :D Mä olen kaukana hippimammasta :D

No tottakai olet tooooodella kaukana siitä :D :D :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Ja näin on sanonut kuka??

"Tällä haluan vain tuoda esille sen, että eiköhän äitit pidetä ihan niistä omista asioista huoli, eikä puututa toisten elämään."
Ihan kuin olisit tehnyt itse jotain maatamullistavia keksintöjä ja julistat evankeliumiasi. Ja nuo vastaukset mitä sun näppikseltä tulee on sitä samaa, just tuota mainittua hymiöviljelyä jonka mukaan sä oot niin huippurento huumorintajuinen älykkö kun olet tän järkevän aloituksen keksinyt jossa ilmotat alentuvaan sävyyn "kaikille äideille" kehotuksen pitää huoli omista asioistaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Ja näin on sanonut kuka??

"Tällä haluan vain tuoda esille sen, että eiköhän äitit pidetä ihan niistä omista asioista huoli, eikä puututa toisten elämään."
Ihan kuin olisit tehnyt itse jotain maatamullistavia keksintöjä ja julistat evankeliumiasi. Ja nuo vastaukset mitä sun näppikseltä tulee on sitä samaa, just tuota mainittua hymiöviljelyä jonka mukaan sä oot niin huippurento huumorintajuinen älykkö kun olet tän järkevän aloituksen keksinyt jossa ilmotat alentuvaan sävyyn "kaikille äideille" kehotuksen pitää huoli omista asioistaan.

No mutta eikö se ole niin, että on parempi pitää huoli omista asioista, kuin puuttua toisen asioihin?? Mikäs hemmetti tässä nyt on niin kamalaa? Ei oo enää todellista, oot ehkä hiukkasen tosikko immeinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Ja näin on sanonut kuka??

"Tällä haluan vain tuoda esille sen, että eiköhän äitit pidetä ihan niistä omista asioista huoli, eikä puututa toisten elämään."
Ihan kuin olisit tehnyt itse jotain maatamullistavia keksintöjä ja julistat evankeliumiasi. Ja nuo vastaukset mitä sun näppikseltä tulee on sitä samaa, just tuota mainittua hymiöviljelyä jonka mukaan sä oot niin huippurento huumorintajuinen älykkö kun olet tän järkevän aloituksen keksinyt jossa ilmotat alentuvaan sävyyn "kaikille äideille" kehotuksen pitää huoli omista asioistaan.

No mutta eikö se ole niin, että on parempi pitää huoli omista asioista, kuin puuttua toisen asioihin?? Mikäs hemmetti tässä nyt on niin kamalaa? Ei oo enää todellista, oot ehkä hiukkasen tosikko immeinen.

Tai sä ylimielinen. Kumminkohan mahtaa olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ei ole oikeita eikä vääriä vastauksia tähän ketjuun :)

No miksi sä haukut täällä ihmisiä pelleiksi?

What?? Mä en ole haukkunut ketään pelleksi...

Ai se pelle olikin "vain" Lunatic.

Siis mistähän te nyt puhutte? Onko mulla jäänyt jokin juttu välistä, vai miksi sanotte että haukun teitä pelleksi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Hahhaa :D Mä olen kaukana hippimammasta :D

No sen kyllä huomaa, siksi se onkin noloa että luulet silti itse olevasi perin rento äiti.

No olenko mä sitten jäykkä äiti, vai? Mitä ajat takaa, kerro ihmeessä suoraan niin säästytään turhalta ajalta.
 
Tää on oikeesti niin hemmetin huvittavaa. Teitä ehkä ärsyttää, kun ette saa mua suuttumaan noilla teidän jankutuksilla, ja siksi jo sanotte että olen ylimieleinen hippimamma. Ette te saa mua vajoamaan sinne alas vaikka kuinka yritätte. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tää on oikeesti niin hemmetin huvittavaa. Teitä ehkä ärsyttää, kun ette saa mua suuttumaan noilla teidän jankutuksilla, ja siksi jo sanotte että olen ylimieleinen hippimamma. Ette te saa mua vajoamaan sinne alas vaikka kuinka yritätte. :)

Hatun nosto, kyllä jaksat vauhkota ja räksyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tää on oikeesti niin hemmetin huvittavaa. Teitä ehkä ärsyttää, kun ette saa mua suuttumaan noilla teidän jankutuksilla, ja siksi jo sanotte että olen ylimieleinen hippimamma. Ette te saa mua vajoamaan sinne alas vaikka kuinka yritätte. :)

Hatun nosto, kyllä jaksat vauhkota ja räksyttää.

vauhvauhvauh, räksräksräks!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
No olenko mä sitten jäykkä äiti, vai? Mitä ajat takaa, kerro ihmeessä suoraan niin säästytään turhalta ajalta.

Alotuksen ja vastauksien perusteella olet. Jäykkä ja huumorintajuton massakansalainen.. täydellinen pikku äiti, joka hoitaa täydellistä pikku kotia... ihan kuten miljoonat muut samanlaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tää on oikeesti niin hemmetin huvittavaa. Teitä ehkä ärsyttää, kun ette saa mua suuttumaan noilla teidän jankutuksilla, ja siksi jo sanotte että olen ylimieleinen hippimamma. Ette te saa mua vajoamaan sinne alas vaikka kuinka yritätte. :)

Sinä olet ylhäällä ja me muut täällä alhaalla?
 

Yhteistyössä