Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.
Ja näin on sanonut kuka??
"Tällä haluan vain tuoda esille sen, että eiköhän äitit pidetä ihan niistä omista asioista huoli, eikä puututa toisten elämään."
Ihan kuin olisit tehnyt itse jotain maatamullistavia keksintöjä ja julistat evankeliumiasi. Ja nuo vastaukset mitä sun näppikseltä tulee on sitä samaa, just tuota mainittua hymiöviljelyä jonka mukaan sä oot niin huippurento huumorintajuinen älykkö kun olet tän järkevän aloituksen keksinyt jossa ilmotat alentuvaan sävyyn "kaikille äideille" kehotuksen pitää huoli omista asioistaan.