palstan pepunkloorausrinki:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Monestihan mä oon Ninan kanssa ollut eri mieltä...mutta sanon sen nätisti, en "vittu sä oot sekaisin, hiton pelle, mee kotiis kasvamaan, lastensuojeluilmoitus susta pitäis tehdä, hiton kakara!"- tyylillä. Lupaan parantaa/pahentaa tapani, jos se Lunista helpottaa :xmas:

Mutta miksei sua haittaa sun oma pikku perseenlipoja, wannabe-sinä, joka peesaa ja lipoo sua miltei joka ketjussa ja kopioi tyyliäsi? :D

Kukas tämä on?
nYT KIINNOSTAA.

Ryysyrannan prinsessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kommentoida, että Kowalski kyllä nuoleskeli ninaTT:tä aina keskusteluissa...ja en voi olla mainitsematta, miten tytsi-89 aina palvoi Blumea :D

Juu, toi Kowalskin ja ninan erityinen suhde oli silmiinpistävä.

Lisään tytsin listalle, miten sen unohdinkaan.. kuuluu myös tähän kuuluisaan "Turun livontaseuraan". :headwall:

Turun livontaseura :D

Monestihan mä oon Ninan kanssa ollut eri mieltä...mutta sanon sen nätisti, en "vittu sä oot sekaisin, hiton pelle, mee kotiis kasvamaan, lastensuojeluilmoitus susta pitäis tehdä, hiton kakara!"- tyylillä.
Luultavasti joidenkin mielestä nätisti sanominen on sama kuin olla samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Monestihan mä oon Ninan kanssa ollut eri mieltä...mutta sanon sen nätisti, en "vittu sä oot sekaisin, hiton pelle, mee kotiis kasvamaan, lastensuojeluilmoitus susta pitäis tehdä, hiton kakara!"- tyylillä.
Luultavasti joidenkin mielestä nätisti sanominen on sama kuin olla samaa mieltä.

En tarkoittanut tätä. Vaan tylsyvää kynää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii :
En tarkoittanut tätä. Vaan tylsyvää kynää.
Voisin kuvitella, että joillain kynä on tylsynyt kenties sen vuoksi, että ei enää vaivauduta kovinkaan syvällisiin keskusteluihin. Halua siihen ehkä olisi, mutta ei enää viitsitä, koska ketjut tuppaavat menemään tappeluiksi. Joskus jopa siten, että alkuperäisellä aiheella ei ole mitään tekemistä tapeltavan aiheen kanssa vaan pari palstailijaa rähisee ketjussa aiheesta, josta ovat tapelleet joskus jossain toisessa ketjussa. Mä ainakin olen huomannut ajattelevani nykyisin hyvin usein, että "jaahas, tämäkin meni taas tällaiseksi" ja monesti jätän kokonaan kommentoimatta johonkin sinällään ihan mielenkiintoiseen aiheeseen, koska aavistan, että ketju on taas kohta tappeluareena. Enkä yleensä ole edes erehtynyt :D

Taasko täällä riidellään..

Ei tämä ole riita-alotus, pelkkä toteamus. Tutut nikit ei kerro totuuden sanoja toisilleen koska eivät halua loukata kavereitaan. :D
Keskusteluntaso menee livonnaksi helposti, jos kolmekin noista edellämainituista on samassa ketjussa keskenään.

Tää on niiin totta ja siihen voi lisätä sekä päättömän, että Imperialin myöskin jos ei oo jo lisätty.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Taasko täällä riidellään..

Ei tämä ole riita-alotus, pelkkä toteamus. Tutut nikit ei kerro totuuden sanoja toisilleen koska eivät halua loukata kavereitaan. :D
Keskusteluntaso menee livonnaksi helposti, jos kolmekin noista edellämainituista on samassa ketjussa keskenään.

Tää on niiin totta ja siihen voi lisätä sekä päättömän, että Imperialin myöskin jos ei oo jo lisätty.

jaa että nyt mä olen aina samaa mieltä. perkele. viimeks mä en ollu mitään mieltä.
sovitaan että mun jutuissa ei ole mitään mieltä.

Tytsi toimii myös seuran cheerleaderinä.
Kun rinki on saatu pyöreäksi, Tytsi seisoo keskellä, ottaa viuhkat esiin ja huutaa "LI PO KAA , huuuuuRAAAAA!" , samalla hän hyppää ilmassa jalat haara-asennossa.

Kun rinki on saatu pyöreäksi, Tytsi seisoo keskellä, ottaa viuhkat esiin ja huutaa "LI PO KAA , huuuuuRAAAAA!" , samalla hän hyppää ilmassa jalat haara-asennossa.

koita rauhottua. mun piti just syödä, mutta nyt jäi syömättä..

Cokikset näppäimistöllä. Kiitos Lunkku! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jaa että nyt mä olen aina samaa mieltä. perkele. viimeks mä en ollu mitään mieltä.
sovitaan että mun jutuissa ei ole mitään mieltä.

Mä pyysin sitä jo anteeks |O

no sä sitä vähiten huomauttelit. ja senkin vähän reilusti kirjautuneena. en sua nyt tarkottanu..