A
annmariex
Vieras
On mulla taas ongelmat... Mielipiteitä kaivattaisiin, jotta saisi uutta näkökulmaa omiin sekaviin ajatuksiin.. elikkäs otsikosta asian sisältö jo osittain selviää.. Olen tässä jokusen kuukauden seurustellut miehen kanssa, sanotaan hänen nimekseen nyt Eki. Ekin paras kaveri Teemu seurustelee minun parhaan kaverini Karon kanssa. Minä ja Karo olemme olleet ystäviä jo vuosia. Teemu ja Karo ovat olleet yhdessä pari vuotta. Ekiin tutustuin heidän kauttaan joskus vuosi sitten ja nyt sittemmin lempi leimahti. Karo on todella hyvännäköinen.. Sellainen nainen joka kääntää kaikkien miesten päät.. miltei poikkeuksetta.. Ja kaiken lisäksi on vielä mukavakin.. Että näin.. :/ Eki ja Karo ovat luonnollisesti ystävystyneet myöskin, koska onhan Eki Teemun paras kaveri. Heillä on tiivis kaveriporukka ja yhdessä vietetään aikaa paljon. Muutaman kerran kuitenkin nyt kun olemme viettäneet iltaa kaveriporukassa, olen ollut vaistoavinani Ekin ilmeistä ja eleistä jotain muutakin kuin vain ystävyyttä Karoa kohtaan.. Viime viikonloppuna sitten päästin kysyä asiaa Ekiltä kun tulimme kotiin. Kysyin suoraan, että mikäli Karo ei seurustelisi tämän parhaan kaverin kanssa, olisiko tämä kiinnostunut Karosta ja yrittäisikö jotain.. Eki sanoi, että mikäli Karo ei olisi koskaan tavannut Teemua, niin kyllä hän varmaan olisi ollut kiinnostunut seurustelemaan tämän kanssa.. Tästä minä tietty möksähdin, vaikka toisaalta itsehän kysyin, niin pitäähän se totuus kestää. Kuitenkin löydän itseni tästä tilanteesta, että pähkäilen, olenko joku kakkos vaihtoehto ja haluaisiko Eki kuitenkin olla parhaan kaverini kanssa ennemmin kuin minun.. Ja haluanko elää elämäni miettien haluaisiko mieheni istua Teemun paikalla kun istumme pöydässä pariskunnat vastakkain. Voihan olla, että minun ei tarvitse näitä asioita miettiä ja asian kanssa ikuisesti kipuilla, koska juttumme on kuitenkin sen varran tuore, että ei tässä voi vielä mitään yhtesitä tulevaisuutta hehkuttaa. Mutta silti.. Ei mikään ihan yksinkertainen juttu. Eki tietysti vakuutteli minulle rakkauttaan ja sanoi, että ei nyt enää olisi edes vaihtoehto olla joskus Karon kanssa, koska tämä on Teemun "merkkaama". Mutta kuka hölmö nyt sanoisi tyttöystävälleen et" joo kyl mä sen haluaisin, mut oonpa nyt sun kans kun sitä en saa".Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta ja miten siitä pääsee yli?