Parisuhteessa olevat, katseletteko muita miehiä/naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Keskustelimme tänään miehen kanssa siitä että kumpikin katselee hyvännäköisiä miehiä/naisia mutta ei kuitenkaan sillä silmällä. Saatamme joskus jopa yhdessä ihailla.

Myönnättekö te että tulee vilkuiltua jos hyvännäköinen yksilö kävelee ohitse? ;)

Kyllä komea/kaunis pään kääntää yleensä aina. Huonoina kausina mietin jopa, miten seksi sellaisen kanssa sujuisi. Kun omassa suhteessa kaikki hyvin, niin totean vain että hyvältä näyttää.

Mä en koskaan ole katsellut ketään "sillä silmällä". Joskus jokin kaunis vaate, makea tyyli tai vaikkapa kauniisti laitetut hiukset saavat ihastelemaan, mutta silloinkin pohdin mistä vaatteet ostettu/miten tukka saatu noin. Harvoin kyllä kiinnitän ihmisiin mitään huomiota...

Mies todennäköisesti katselee perinteiseen malliin naisia, en ole huomannut mutta uskon niin. Ja se on ihan normaalia ymmärtääkseni.

En halua tietää, jos tai kun mies katselee. Itse kehittelen pieniä ihastuksiakin samaan malliin kuin ennen, ne eivät vaan pääse ajatuksenkaan tasolla niin pitkälle kuin olisivat ennen päässeet, ts en ole "lääpälläni". Enkä miehelle kerro noista myöskään kun en halua pahoittaa mieltä ja itse ainakin pahoittaisin, jos hän tuollaisesta kertoisi, vaikka tiedänkin että on ihan normaalia enkä usko että haluaa pettää minua (enkä itsekään halua pettää).

Hyhhyh, hyi että! Ei todellakaan katsella vastakkaisia sukupuolia tuolla silmällä (ja juu, ollaan ihan heteroita, kuten normaalisti ollaankin). Ulkoiset piirteet ei herätä meissä mitään tuollaista ihailua. Enemmänkin, mikäli oikein silmään pistää, että joku on olevinaan kovinkin huoliteltu, niin se saa pitämään kyseistä ihmistä turhamaisena. Täällä olen ollut näkevinäni aiemminkin tällaista keskustelua, ja olen jopa puolisolleni näistä maininnut, ja yhtä suuren ihmetyksen teidän vieraiden ihmisten ihailut puolisossanikin aiheuttaa... o_O Me emme voi yksinkertaisesti tuollaista ymmärtää. Olemme hyvin onnellisia parisuhteessamme, ja ollaan aina vain kiitollisempia toisistamme, kun joudumme tällaista lukemaan. Voihan olla, että näihin tosiaan vastailee pääosin vain sen tyyliset ihmiset, joihin otsikko puree, ja jotka tunnistavat itsensä kuvauksesta... ne siis jotka omaavat jokseenkin harhailevat silmät.

Tämä on näköjään juuri tällainen keskustelu, että tiedetään tekevänsä joskeenkin väärin, mutta kaivataan jonkinlaista vertaistukea, että muutkin tekevät niin, jotta voisi olla sinut asian kanssa, ja sinut koko parisuhteensa kanssa. Huonompi juttuhan tuo on aina, jos ei kykene keskittymään vain siihen omaan puolisoon.

Tämä on näköjään juuri tällainen keskustelu, että tiedetään tekevänsä joskeenkin väärin, mutta kaivataan jonkinlaista vertaistukea, että muutkin tekevät niin, jotta voisi olla sinut asian kanssa, ja sinut koko parisuhteensa kanssa. Huonompi juttuhan tuo on aina, jos ei kykene keskittymään vain siihen omaan puolisoon.
Varmaan hienoo sit toi, että törmäilee tämän tästä kun ei kykene enää nähdä muita ihmisiä.

Se on kyllä totta, että harvoin ihan mieleen jää.

Niin ja mä tohon sun aiempaan kirjoitukseesi sen verran kommentoin, että toki mekin ympärilleemme katsellaan ja joku mikä selkeästi erottuu katukuvasta, herättää jopa keskustelua. Vaikka jonkun hiukset. Tai (upeat) kengät. Tai kävelytyyli.

Mut siis että tarkoituksella katselisi miesten tai naisten ulkonäköä, kuulostaa minusta oudolta. En mä sinkkunakaan tehnyt niin ellen sit ollut sillä mielellä jossain vapaalla...

Niin ja mä tohon sun aiempaan kirjoitukseesi sen verran kommentoin, että toki mekin ympärilleemme katsellaan ja joku mikä selkeästi erottuu katukuvasta, herättää jopa keskustelua. Vaikka jonkun hiukset. Tai (upeat) kengät. Tai kävelytyyli.

Mut siis että tarkoituksella katselisi miesten tai naisten ulkonäköä, kuulostaa minusta oudolta. En mä sinkkunakaan tehnyt niin ellen sit ollut sillä mielellä jossain vapaalla...
Joi samaistun.

Ei me sokeita olla. Ei se silti mitään erityistä kattelua ole. Olis vähän outo suhde, mielestäni, jos pitäisi teeskennellä, että ei enää edes näe muita ihmisiä.:alien:

Ei kaikkien tarvi teeskennellä. Ei mua kiinnosta minkälainen naamavärkki/persaus/kroppa vastaantulevalla ihmisellä on, oli kyseessä mies tai nainen. Peilikuva kyllä kuulostaa jonkinverran ja aviopuolison ulkonäkö sitäkin enemmän...

Kyllä me molemmat noteeraamme kauniita ihmisiä. Ja myöskin tulee mainittua, mikäli joku oikein hyvännäköinen kävelee vastaan.

Ihmiset taisi suurin osa käsittää väärin mitä ajoin takaa.

Meillä ei siis kävellä silmä kovana tuolla kyyläilemässä sillä silmällä vieraita vaan huomioimme jos sattuu joku kaunis ihminen kohdalle.

Olemme onnellisesti olleet naimisissa vuosia ja miestäni en vaihtaisi. Sellaista yksilöä ei ole näkynyt. Mutta miehen kanssa puhuimme siitä että kyllä silmät on päässä ja niin hän kuin minäkin kiinnittää huomiota jos näkee komean/kauniin ihmisen.

- Aloittaja

• Tykkää
Reactions: Peyote
Huolestuisin jos miestä ei enää komiat tissit tai pylly kiinnostaisi, vaikkei ne mun kropassa olisikaan. Sama toisin pain. Ei se, että pitää muitakin hyvännäköisinä, mitenkään vähennä rakkautta tai oman puolison viehättävyyttä.

ts. jos ukkokulta sattuukin jonkun perää(n) vilkaisemaan, kyllä mä olen edelleen yhtä kaunis ja se ainoa pantava hänen silmissään.

Huolestuisin jos miestä ei enää komiat tissit tai pylly kiinnostaisi, vaikkei ne mun kropassa olisikaan. Sama toisin pain. Ei se, että pitää muitakin hyvännäköisinä, mitenkään vähennä rakkautta tai oman puolison viehättävyyttä.

ts. jos ukkokulta sattuukin jonkun perää(n) vilkaisemaan, kyllä mä olen edelleen yhtä kaunis ja se ainoa pantava hänen silmissään.
Asiaa. Ei terve mies vaan voi olla katsomatta kaunista ja uoeavartaloista naista. Mutta se jää siihen. Katson ikäänkuin kaunista taideteosta. En ala kuolaamaan/haaveilemaan kun oma naiseni on tosi haluttava ja on loistava suhde. Hän herättää itsekin suurta huomiota itse kauneudellaan.