Pinoon kaikki joiden äiti on kuollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nauta

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
1 177
2
36
Miten se on vaikuttanut elämääsi?

Itsellä on sellainen, että moni asia on jäänyt kysymättä, ja sanomatta. Mm. se, että oli maailman paras äiti! Se harmittaa, ettei ehtinyt nähdä minun lapsiani. :snotty:

mulla mennyt molemmat. kuukauden välillä. itse olin silloin vasta 16v. koville otti silloin ja nytkin ajattelen päivittäin.varsinkin kun lapset jotain puuhailee niin ajattelen että voi kun olisitte näkemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja marru-75:
mulla mennyt molemmat. kuukauden välillä. itse olin silloin vasta 16v. koville otti silloin ja nytkin ajattelen päivittäin.varsinkin kun lapset jotain puuhailee niin ajattelen että voi kun olisitte näkemässä.

Tiedän tunteen!

:hug:

Todella ikävää! Töissä meillä oli 19v tyttö ja häneltä yllättäen kuoli äiti, koskaan ei voi lapsiaan äidille näyttää ja varmasti olisi ollut vielä paljon kysyttävää.
Oma äitini näki kaikki lapseni, toivon todella että itsekin eläisin vielä niin kauan että näkisin myös kuopuksen lapset!

Äiti kuoli 13v sitten hoitovirheeseen 40vuotiaana. Otti pirun lujille.

Surettaa kun ei ole äitiä kertomassa mimmonen olin itse lapsena eikä ole lapsilla sitä mummoa.

Mun äiti kuoli kun olin 25, 46-vuotiaana. Paljon jäi puhumatta ja ikävä on yhä olemassa. Joskus kun on ollut syystä tai toisesta hankalaa aikaa, tulee äiti uniin. Ja se tunne, kun herää ja tajuaa ettei oikeasti voikaan jutella, on jotain pohjatonta pettymystä...

Äiti,maailman paras,kuoli alkuvuodesta.En tiedä selviänkö tästä surusta ikinä.Lapsillakin on iso ikävä niin rakasta mummoa.Olisi niin paljon asioita mitä kertoa äidille,kysyä,kiittää...Äitiä ei kukaan,koskaan voi korvata.

minulta äiti kuoli kun minä olin 14v,kyllä se vaikutti monellakin tapaa elämääni jo silloin.ja nytkin..varsinkin se että äiti ei ehtinyt nähdä lapsiani surettaa eniten :( ja paljon olisi ollut kysyttävää,isltäkään ei voi enään kysyä kun kuoli kohta 2v sitten :'( äiti kuoli siis 49v ja isä 62v.

isä kuitenkin ehti nähdä kaksi lapsistani,mutta kuoli kun odotin kuopusta,josta en ollut kerinnyt hänelle edes kertoa :(

äitini kuoli 32 vuotta sitten rintasyöpään. olin silloin 13 vuotias. aika selvästi muistan äitin viimeiset ajat. ja sen kun kävin häntä viimeiset kerrat sairaalassa katsomassa. nyt eniten surettaa se, että ei saanut nähdä lastenlapsiaan, eikä vaikuttaa niiden elämässä, se on lapsillekin niin suuri rikkaus, jos on mummoja ja pappoja. meidän lapsilla ei ole kumpiakaan, kuin kaikki on kuolleet.

Yhteistyössä