pinotaanpa kauniit lasten nimet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyllä Stella :heart: vaan mun mielestä on kaunein tytön nimi aina... Pojista Samuel on kiva, mutta sekä tyttöjen että poikien nimiä on niin hirveästi tosi ihania, että vaikea on valita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä ainakin on hienoja =):
Samuriina (tyttöjä, 2 kappaletta Suomessa)

Joonatar (tyttöjä, myös kaksi kipaletta)

Kasperiina (tyttöjä, 9 kappaletta)

Jesperiina (tyttöjä, 2 kappaletta)

toki myös Panu-Teppana tai Pasi-Kullero ovat kivoja nimiä.

tavallisista tavallisin on kuitenkin Kati Emilia ,joka nyt ei edes tähän kivat nimet osioon sovi .

Panu-Teppana :laugh: jotenkin suloinen mutta silti mua alkoi naurattaa.

Ei kai Teppanaa ole etunimenä?!? Sukunimihän se on...?

Alkuperäinen kirjoittaja jade-julia:
Meidän tytön nimi on minusta niin ihana Juliaana Lilja sofia. Meijän pojillakin on ihanimmat nimet, Valentin, Joonatan, Samuel, Daniel ja vielä yksi jota en kerro!

mikset? Onko se joku Pertti? ei rimmaa muiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
hitsi kun haluaisin antaa lapselleni nimeksi Noel, mutta kun eihän sellasta voi kesällä syntyvälle antaa :(

Minustakin ihana nimi, mies vaan ei ota kuuleviin korviinsakaan, kuulemma hirveä. Miksi ei voi antaa kesällä syntyvälle tuota nimeä?

No kun se tarkoittaa joulua/jouluna syntynyttä.

Meiltäpä löytyy joulupoika Noel :)
Muita kauniita Lumina, Eleonoora, Andrea

Tyttöjä: Taika, Seela, Aava, Louna, Pihla, Vilja, Raili, Kaisla, Vanamo, Taimi, Ilma, Aamu, Tarina, Kaneli, Kanerva, Lumi...

Poikia: Otso, Valo, Sisu, Ukko, Tarmo, Kivi, Viimo, Myrsky, Pyry, Ahti, Jouka, Naava, Kauri, Kuutti, Touko, Voitto, Toivo, Urho...

miksi nykyään pitää antaa niin erikoisia nimiä lapsille....

ennen annettiin jotain anna, minna, sanna, johanna...
jukka, mikko, janne, mika, kalle, toni...

Nämäkin nimet olivat aikoinaan erikoisia, uusia ja aluksi jopa harvinaisia.

Ei pidä, mutta saa.
Kuten ennenkin.
Mun ala-asteella oli mm. Inna, Tiitus, Mirkku, Unni...
Ja edelleen enemmistö lapsista on perussettiä, tyyliin Niko, Joni, Neea ja Sofia.

Oli ne silloin erikoisia :D.

Mä ainakaan en ole ajatellut koko asiaa, että ovatko erikoisia vai ei (siis mun suosikit). Musta ne on vaan kauniita, ja "mun näköisiä".

Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

mut huvittavinta on se, että lapset on jotain charlotteja sekä isabelleja ja vanhemmat ovat tyylin matti ja maija...

Alkuperäinen kirjoittaja ritke ja ruuke:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

mut huvittavinta on se, että lapset on jotain charlotteja sekä isabelleja ja vanhemmat ovat tyylin matti ja maija...

Eipä kyllä pidä tämäkään paikkaansa meidän kohdalla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ritke ja ruuke:

Ei se itse nimiä kuitenkaan rumenna, vaikka noin olisikin =)

Tytöistä: Vilja, Taika, Aurora, Jade, Lumi, Säde, Minja, Pihla, Pinja, Sointu, Saara, Veera

Pojista: Onni, Toivo, Vili, Lenni, Leevi, Sulo, Sampo, Joel, Noel, Kristian, Eemil, Miska, Miro

Tiesitkö et silloin ko Sinikka nimi on tullu markkinoille ;) niin sitä ei ole aluksi edes hyväksytty.

Yhteistyössä