pinotaanpa kauniit lasten nimet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytöt: Maya, Evita, Minea (mainittukin täällä jo), Alma, Anni, Agatha, Eea, Inna... i could go on and on :)

Pojat: Alexander, Samuel, Nicholas, musta on mahtipontinen nimi :ashamed: Ramses.. niinko se faarao :D , Moses on komea kans ja Aton.. mikähän mussa on vikana ko Kallet ja Reinot ei kolahda..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Tytöt: Maya, Evita, Minea (mainittukin täällä jo), Alma, Anni, Agatha, Eea, Inna... i could go on and on :)

Pojat: Alexander, Samuel, Nicholas, musta on mahtipontinen nimi :ashamed: Ramses.. niinko se faarao :D , Moses on komea kans ja Aton.. mikähän mussa on vikana ko Kallet ja Reinot ei kolahda..

Ramses piti tulla meidän pojasta, mutta ehkä se mielleyhtymä ei sit ois ollut kovin hyvä kuitenkaan... Koirasta sit tulee Ramses jonain päivänä, kun sellainen tulee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Tytöt: Maya, Evita, Minea (mainittukin täällä jo), Alma, Anni, Agatha, Eea, Inna... i could go on and on :)

Pojat: Alexander, Samuel, Nicholas, musta on mahtipontinen nimi :ashamed: Ramses.. niinko se faarao :D , Moses on komea kans ja Aton.. mikähän mussa on vikana ko Kallet ja Reinot ei kolahda..
Kiva että meitä on muitakin, joihin tavisnimet ei kolahda. :heart: :saint:

Noista sun mainitsemista nimistä Maya, Eea ja Inna löytyy mun Ihanien Nimien Listalta eli tiedostosta, jonne oon keräillyt ihania nimiehdotuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi nykyään pitää antaa niin erikoisia nimiä lapsille....

ennen annettiin jotain anna, minna, sanna, johanna...
jukka, mikko, janne, mika, kalle, toni...

Meillä Sanna vuosimallia 2006. Ei nykyään kovin yleinen. Jos joskus vielä tulee tyttö niin Minna on sitten nimi.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltää :laugh: Aikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!

Sofian ja Lucan äiti
 
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltää :laugh: Aikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!

Sofian ja Lucan äiti

Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dffghg:
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltää :laugh: Aikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!

Sofian ja Lucan äiti

Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.

Enpäs tiedäkkään, mutta aika monta vuotta saa nimeään kantaa ennenkuin on naimaiässä. Toivottavasti ei jäänyt vanhaksipiiaksi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja dffghg:
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.

Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa. :)

Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltää :laugh: Aikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!

Sofian ja Lucan äiti

Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.

Enpäs tiedäkkään, mutta aika monta vuotta saa nimeään kantaa ennenkuin on naimaiässä. Toivottavasti ei jäänyt vanhaksipiiaksi....

No nimen saa toki vaihdettua, jos alkaa rassaamaan vanhanapiikana että ei oikein sukunimi soinnu etunimen kanssa.
Ja entäs jos Kirsi ei osaa ärrää sanoa, niin voi kiesus täytyiskö senkin vanhempien hävetä kun ei laps osaa edes nimeään lausua....
Mutta tyhmyys kestää läpi elämän.
Vai mitä etelän hetelmä? :snotty:
 

Yhteistyössä