Pitäskö jo alkaa uskoa johonki, kummituksiin tai enkeleihin tai jotaki..

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulla oli TAAS vaikea yö... Mut se kummasti parani aamuyötä kohen. En tiä edes olinko herreillä vai oliko tuo nyt unta, todelta se tuntu kuitenki. No jos se oliki unta, niin siinä unessa mie heräsin ja kattelin ympärille, mies nukku, kissat oli hereillä kuitenki. Toinen vaelteli levottomana ympäri makkaria ja mauku.
Ja sitte mie aloin erottaa ääriviivat, minun sängyllä istu joku. Tuntu semmonen lämmin energia, tai henkäys, en ossaa selittää... Mut se oli äiti. Koska näin sen koko ajan paremmin. Istu siinä niissä samoissa vaatteissa missä sen viimisen kerran näin ennen ko kuoli. Istu vaan ja hymyili, mie taisin töllätä :o
Sitte mie ennemminki ajattelin sen sanovan, en niinkään kuullu, että kaikki mennee hyvin ja pittää lakata pelkäämästä. Ja että mulla on vielä suuria tehtäviä eessä.
Ei minua pelottanu tai mittään, mutta mie käänsin kylkeä ja pistin silmät kiinni ja nukuin tosi rauhallisesti aamuun asti... :|

Minen tiä mitä tuo nyt oli, mutta se tuntu niin hemmetin todelliselta, ei se ollu semmonen unenomanen juttu... :snotty:

Asuimme joskus jonkun aikaa edesmenneen mummini ja pappani vanhassa omakotitalossa ex-mieheni kanssa ja siinä talossa vaistosi myös olevan jotain läsnä. Kellarikerrokseen jossa sijaitsi peltiseppä-pappani entiset työtilat en uskaltanut mennä ollenkaan. Äitini oli sanonut kuulleensa sieltä kolinoita usein kun hän joutui olemaan talossa yötä. Mikään tavaroista ei kuitenkaan ollut koskaan tippunut tai muuta mikä olisi voinut sellaista kolinaa aiheuttaa. :|

Lähinnä mie olen tottunu siihen että tuolla meän lapsuudenkodissa kummittellee. Mut nytkö ollaan mökillä, tännekkikö äitee ja isä sitte "yltää" minua tervehtiin :D Isän olen nähny unissa monet kerrat, äitiä harvemmin. Mut nytkö en ees tiä oliko tuo unta... :/

Mun äiti "vieraili" kerran mun luona, olin hiljattain muuttanut pois kotoa ovet paukkuen ja sillä oli hirveä ikävä ja murhe. Yksi yö luulin heränneeni, ja sanoin miehelle että olohuoneeseen on jäänyt valot. Nousin sängystä ja avasin makkarin oven sammuttaakseni ne, niin mun äiti seisoikin siinä oven takana nalle kainalossa. Taisin vähän säikähtääkin, ainakin heräsin oikeasti. Kerroin sitten myöhemmin äidilleni tuosta "vierailusta" niin yllätyksekseni hän kertoikin mulle että on kuulemma "vieraillut" samalla lailla mun mummonikin luona.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Lähinnä mie olen tottunu siihen että tuolla meän lapsuudenkodissa kummittellee. Mut nytkö ollaan mökillä, tännekkikö äitee ja isä sitte "yltää" minua tervehtiin :D Isän olen nähny unissa monet kerrat, äitiä harvemmin. Mut nytkö en ees tiä oliko tuo unta... :/

En ole koskaan nähnyt pappaani eläessäni. Hän kuoli ennenkuin synnyin. Näin vaan joskus oudon unen jossa halasin pappani haamua siellä hänen talonsa kellaritiloissa. Meni vähän kylmät väreet kun heräsin. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luepa tämä kirja, voi vaikka selventää ajatuksiasi siitä näitkö unta vai todellakin enkelin.
Cooper, Diana Ihanat enkelit : anna valon muuttaa elämäsi.

Mielenkiintoinen kirja lukea vaikka ei uskoisikaan enkeleihin.

Mulla oli TAAS vaikea yö... Mut se kummasti parani aamuyötä kohen. En tiä edes olinko herreillä vai oliko tuo nyt unta, todelta se tuntu kuitenki. No jos se oliki unta, niin siinä unessa mie heräsin ja kattelin ympärille, mies nukku, kissat oli hereillä kuitenki. Toinen vaelteli levottomana ympäri makkaria ja mauku.
Ja sitte mie aloin erottaa ääriviivat, minun sängyllä istu joku. Tuntu semmonen lämmin energia, tai henkäys, en ossaa selittää... Mut se oli äiti. Koska näin sen koko ajan paremmin. Istu siinä niissä samoissa vaatteissa missä sen viimisen kerran näin ennen ko kuoli. Istu vaan ja hymyili, mie taisin töllätä :o
Sitte mie ennemminki ajattelin sen sanovan, en niinkään kuullu, että kaikki mennee hyvin ja pittää lakata pelkäämästä. Ja että mulla on vielä suuria tehtäviä eessä.
Ei minua pelottanu tai mittään, mutta mie käänsin kylkeä ja pistin silmät kiinni ja nukuin tosi rauhallisesti aamuun asti... :|

Minen tiä mitä tuo nyt oli, mutta se tuntu niin hemmetin todelliselta, ei se ollu semmonen unenomanen juttu... :snotty:

usko tai älä mutta se voi ihan oikeesti olla mahdollista että äihis on henkenä käynyt sua ja tulevaa lastenlastaan katsomassa ja tuomassa tuon viestin. Mun luonani on myös käynyt henkiä joten tiedän mistä puhun...

Sattumaa että täällä olikin juuri tällaonen aloitus, meillä oli myös merkillinen yö ja aamupäivä lasten kanssa.. Yöllä kuului ihan hirmuinen kolahdus, heräsin siihen mutten lähtenyt katsomaan kun kuulin että lapset kuitenkin nukkuu. Aamulla selvisi syy, tuollainen keittiöjakkara (metallia ja puuta) oli "kaatunut" keittiön nurkasta monta metriä keskelle lattiaa..

Lounasta kun syötiin 2v:n kanssa meni digiboksi JA vahvistin itsestään päälle, kanava oli vielä joku 11 mitä täällä ei kukaan koskaan katsele. Kaukosäätimet olivat tuossa sohvapöydällä eikä niihin taatusti kukaan koskenut..

Paljon muitakin merkillisyyksiä on viimesen kuukauden aikana ollut. 110 vuotta vanha talohan tämä on, joten paljon elämää ja kuolemaa mahtuu historiaan. Ollaan kuitenkin jo 5 vuotta asuttu joten ihmettelen miksi juuri nyt alkaa tapahtua?

Mulla on samanlainen kokemus, en ala tässä sen tarkemin selvittaa, saattaa muuten olla että joku soittaa mulle valkotakkiset :saint:
Mut jos kiinnostaa niin yv tavoittaa!
Ja oikeessahan se äitees on, ei ne asiat murehtimalla parane.

Äitini oli eräänä iltana mennyt nukkumaan sänkyyn, johon hänen mummonsa on kuollut ja äitini syntynyt. Äiti ei kuitenkaan pystynyt tässä sängyssä nukkumaan, koska sänky alkoi täristä niin kovasti, ettei siinä voinut olla. Ei edes samassa huoneessa halunnut nukkua enää sinä yönä, niin oli säikkäyttänyt tuo kokemus. Myöhemminkään äiti ei ole tuossa sängyssä enää halunnut nukkua.

Jospa mulla onki joku kyky... :whistle: Koska minun edesmenneen kaverinki olen nähny monta kertaa. Ihan päiväaikaan, tosin olen pistäny sen viinapirujen piikkiin... :ashamed: Mut tuo kaveri oli aikanaan minun paras ystävä, monesti niinä hetkinä ko olen miettiny synkimpiä juttuja ja suunnitellu ei niin kivoja asioita, on tuo herrahenkilö ilmaantunu minun lähelle. Sen jotenki tuntee, ja sitte jos oikein kattoo niin jopa näkkee. Ääriviivat ja olemuksen, se on semmonen häilyvä, niinku tuulessa lepattais. :|

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luepa tämä kirja, voi vaikka selventää ajatuksiasi siitä näitkö unta vai todellakin enkelin.
Cooper, Diana Ihanat enkelit : anna valon muuttaa elämäsi.

Mielenkiintoinen kirja lukea vaikka ei uskoisikaan enkeleihin.

Aivan ihana kirja kyllä, kuten mmuutkin Cooperin teokset.

Jospa mulla onki joku kyky... :whistle: Koska minun edesmenneen kaverinki olen nähny monta kertaa. Ihan päiväaikaan, tosin olen pistäny sen viinapirujen piikkiin... :ashamed: Mut tuo kaveri oli aikanaan minun paras ystävä, monesti niinä hetkinä ko olen miettiny synkimpiä juttuja ja suunnitellu ei niin kivoja asioita, on tuo herrahenkilö ilmaantunu minun lähelle. Sen jotenki tuntee, ja sitte jos oikein kattoo niin jopa näkkee. Ääriviivat ja olemuksen, se on semmonen häilyvä, niinku tuulessa lepattais. :|

Meillä kaikilla on se kyky :).

Mut onko se sitte niin että ne kuolleet joita näkkee, ei ole saanu rauhaa tms? Koska kyllä mie haluaisin että niin äiti ko isäki ja tuo minun paras ystävä, ois jokanen saanu rauhan kuoleman jälkeen. Vai aiheutanko mie niin paljon niille murhetta ettei ne voi jättää minua :D

Äitis kävi kertomassa sulle hyvän neuvon,ota se vastaan.
Herkät ihmiset aistii asioita,sellaisia mitä tavalliset kuolevaiset ei nää.
Se on hyvä asia.
Mä itse kuulun niihin herkkiin ihmisiin jotka näkee.
Niinsanotut tavalliset ihmiset tätä lahjaa ei ymmärää ja he tekee siitä pilkkaa ja pitää hulluna.
Minäkin oon sanonu että älä pelkää,kaikki menee ihan hyvin.Niin se meneekin.
Edessä on hyviä ihania asioita kaiken pahan jälkeen,sinä oot sen ansainnu.

Mut onko se sitte niin että ne kuolleet joita näkkee, ei ole saanu rauhaa tms? Koska kyllä mie haluaisin että niin äiti ko isäki ja tuo minun paras ystävä, ois jokanen saanu rauhan kuoleman jälkeen. Vai aiheutanko mie niin paljon niille murhetta ettei ne voi jättää minua :D

Ei asia varmaan näin ole. Päinvastoin sinua valmistellaan kenties jotakin tehtävää varten; olet selvästikin herkkä ja intuitiivinen ihminen. Älä pelkää näitä viestintuojia, ole avoimin mielin.

Mäkin olen nähnyt semmoisia outoja unenomaisia välähdyksiä, mutta koska niihin lyhyihin hetkiin ei voi palata niin ei oikein osaa olla varma itsestään. Niinkuin tuolla vanhassa kirkossa jossa kävin ja räppäsin sen yhden "kummituskuvan", mun yli meni juuri siinä kohdalla semmoinen "aalto" kun kävelin sen käytävän läpi. Mä vaan en sillä tavalla jäänyt pysähtymään siihen tilanteeseen vaan keskityin rohkaisemaan mieleni jotta hirvin kiivetä tikkaita ylös kellotornia katsomaan. Sitten kun jälkeenpäin näin sen kuvan niin tuli se tilanne uudelleen mieleen. Ken tietää... ;) :D

Kumpi on tyhmempää, uskoa että tässä on kaikki, tää lyhyt vaivainen elämä, vaikka me ollaan vaan hyttysenkakka koko universumissa, vai että voi olla jotain muutakin.

Kyse ei ole siitä että he vaeltelis siellä tuskissaan sinusta saamiensa traumojen vuoksi :P
Äiti tiesi miten suuri huoli sulla on,hänellä oli vain sinulle asiaa ja rauhoitti unesi,eikö,muutenhan sie olisit lennelly päin seiniä kun hän olis pauhannu et aina sust saa murehtii...
=)

Miehelle tuosta kerroin niin ei se oikeastaan mitenkään kommentoinu, sano vaan joskus nähneensä itekki omasta äitistänsä unta. Ja valitti että oli aamuyöstä kyllä heränny vessassa käymään ja oli ollu ihan pirun kuuma meän makkari, vaikka lattialämmityski on kiinni :whistle: Ja takkaa ei olla lämmitetty ko eilen päivällä. Eikä siellä kyllä minusta niin erityisen kuuma ollu, en tiiä...

Yhteistyössä