En olekaan ehtinyt hetkeen aikaan ilmoittautumaan
Onneksi te muut olette olleet aktiivisempia!
Monskulle jaksamista! Kyllä se siitä vähitellen helpottaa, toivottavasti tietysti mahdollisimman pian. Ja ihan samaa mieltä olen kuin Entu, että todellakin saa valittaa! Sillä vaikka lasta rakastaisi kuinka paljon, niin eihän siitä mihinkään pääse, että tuo alku vaativan vauvan kanssa ON tosi raskasta. Eli totta kai saa ja pitää valittaa silloin, kun väsyttää.
Tosi kiva kuulla, että Joannan ja Jaskan arki sujuu hiukan rauhallisemmissa merkeissä. Tuo muistutus poikavauvojen tavasta suihkia pitkin seiniä oli tosi hyvä
Meillä ongelmaksi tosin muodostuu se, että tuo kodinhoitohuone on talvella kämpän kylmin paikka, eikä ajatus pienen vauvan siellä hoitamisesta siksi tunnu oikein hyvältä. Mutta taidanpa kuitenkin hankkia sinnekin jonkinlaisen hoitoalustan pesukoneen päälle lastenhuoneeseen tulevan hoitotason lisäksi
Ja Aikkukin oli ehtinyt vauva-arjesta kertomaan. Kivalta kuulosti, varsinkin se että jonkinlainen rytmi alkaa jo löytyä ja vanhemmatkin saavat jo paremmat yöunet.
Ewalla alkaa H-hetki olla todella lähellä. Ihan uskomatonta, että jo muutaman päivän päästä tiedänkin pikkuisenne näkee jo päivänvalon ja pääsee äidin syliin
Elviiralle onnittelut sydänäänistä! Tulehan pian kertomaan, miltä pikkuinen ultrassa näytti!
Ja valtavasti onnea myös Inkulle ja pikkuiselle, jonka sydän sykkii! Tosi hieno juttu, että kaikki on niin kuin pitääkin

Tulin niin hyvälle mielelle, kun luin viestisi

Ja olen kyllä hiukan kade tuosta rintavarustuksestasi. Mulla edelleen käytössä samat B-kupit kuin ennen raskauttakin. Ihan viime aikoina tosin ovat alkaneet tuntua hieman ahtailta
Joppulin itkuraivari meinasi sekin hiukan hymyilyttää. Kuulostaa niin kovin tutulta
Mulla on koko raskauden ajan mielialat heitelleet aikalailla laidasta laitaan eikä noilta raivareilta ja itkuilta todellakaan olla säästytty. Meillä mies ei valitettavasti oikein vieläkään tahdo ymmärtää, että nuokin kuuluvat raskauteen. Ottaa mokoma kohtaukseni aina liian tosissaan sen sijaan, että ymmärtäisi nauraa kuten Joppulin mies
Prinressalle tsemppiä pahan olon kanssa painiskeluun. Toivottavasti ei kovin pahaksi ylly kuitenkaan
Jokos Entu on ehtinyt tutustua tarkemmin tilaamiinsa kestovaippoihin? Mä en ole saanut vielä ostettua/tilattua mitään, kun en ole oikein osannut päättää mistä ja millaisia tilaisin. Täytyisi joskus lähi aikoina käydä haastattelemassa ystävääni, joka on pääasiassa kestovaippoja pojallaan käyttänyt. Jos hän vaikka osaisi jotain suositella.
Ihan järkytyin, kun huomasin Entun viestistä, että olet jo viikolla 30+. Hui, sehän tarkoittaa, että mäkin siirryn kolmosella alkaviin viikkoihin viikonloppuna! Tässä taitaa tosiaan loppu häämöttää ennen kuin tajuankaan!
(.) Eipä oikeastaan mitään uutta. Selkä ja lonkat kipeytyy heti, jos joutuu yhtään kumartelemaan. Välillä vihloo tuonne häpyliitoksen seudulle aika ikävästi. Mutta muuten voin ihan hyvin. Ipana liikuskelee omaan rauhalliseen tahtiinsa. Ei siis mitenkään isommin riehu, mutta ilmoittelee kuitenkin yleensä säännöllisesti hengissä olostaan.
Mutta nyt ei jaksa näpytellä enempää
Ilona & Ipana 29+5