Plussanneet Viilaajat 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsit Elviiralla jo huomenna rakenneultra! Kyllä kai se pitää uskoa että aika oikeasti kuluu :D. Itsestä vaan tuntuu että se matelee niiiiiiiin hiiiiiiiitaaastiiiiii, sitä kun vaan odottaa ja on raskaana ja odottaa. Tämä loppuaika on kyllä ihan kamalan piinallista, kun koko ajan vaan jännää, että miten ja milloin se synnytys tällä kertaa alkaa. Mulla on tuo häpyluu äitynyt aivan naurettavan kipeäksi, kovalla tuolilla istuminenkin tekee kipeää ja kävelylenkin jälkeen vihloo ihan mielettömästi. Jospa se tuo Löydös kohta kiinnittysi (neuvolassa sanoivat että vähän vielä pää liikkuu muuten on lähtökuopassa) viimeksi ainakin nämä "luukivut" hellitti kiinnitymisen jälkeen.

Prinressalle onnittelut hyvästä vaunuhankinnasta! Tuon takia kannattaakin aloittaa tuo hankintojen teko ajoissa, ehtii hyötymään tuollaisista tilaisuuksista ja jakaantuu kustannuksetkin vähän tasaisemmin. Ei ole sitten ihan peppuaukinen, kun vaavi syntyy :). Huutonettiä muuten suosittelen, meidän neidin vaatevarasto on suurimmaksi osaksi sieltä hankittu.

Loputtomasti raskaana oleva Entu&Löydös rv36+5

Täälläkin on hiukan sellainen olo, että tämä raskaana oleminen alkaisi vähitellen riittää. Eipä silti, että fyysisesti olisi vieläkään mitenkään erityisen ahdistava olo. Mutta henkisesti alan olla aika loppu. Onneksi Ipana on nyt kuitenkin ollut aika aktiivisella tuulella, joten ei ole noita liikkeitä tarvinnut niin hysteerisenä kuulostella. Mutta onhan tuossa aktiivisuudessakin sitten kääntöpuolensa, jäi nimittäin unet aika vähäisiksi, kun pikkuinen jumppasi niin innolla puoli yötä. Ja aamulla piti taas herätä käymään niissä verikokeissa.

Me päädyttiin kasaamaan Ipanan pinnasänky ja hoitopöytä makuuhuoneeseemme eikä siis muutettu tätä työhuonetta vielä lastenhuoneeksi. Jotenkin se tuntui kuitenkin käytännöllisemmältä ratkaisulta näin aluksi. Mutta kunhan Ipanan kasvaa hiukan niin järjestellään sitten taas uusiksi…

Uskomatonta kyllä, että Elviiralla on jo rakenneultra! Tsemppiä vaan kovasti huomiseen!

Oletkos Entu muuten jo katsonut vauvalle kotiutumisvaatteet valmiiksi? Mä ajattelin mennä kohta hiukan hypistelemään vaihtoehtoja :-) Jotenkin olen vaan aika epävarma siitä kuinka paljon/ kuinka lämmintä vaatetta pikkuinen tarvitsee...

Ilona & Ipana 36+2

Hui Ilona ja Entuhan alkaa olla jo lähtökuopissaan, kyllä se aika vaan lentää! Tsemppiä loppuajalle! :-)

Meidän neiti kohta 4 kk, viime tiistaina oppi kääntymään massulleen ja on alettu kiinteitä maisteleen, pottu ja porkkana maistu eka päivänä mutta sitten on syljetty pihalle, luumusose maistuu ja kakka lentää sen jälkeen! :-) Vaunuttelukin on alkanut onnistua, joka aamupäivä on nyt käyty tunnin-kahden tunnin kävelyllä. Enemmän myöhemmin, nyt pitää yrittää nukuttaa neitiä!

Aikku ja Kiira melkein 4 kk

Jee, Elviira, rakenneultraan!! Mulla on siihen vielä ikuisuus, yli 6vkoa. Miks mä en päässy jo 18+ viikolla, pläh. On sulla sitten maha kasvanut, hihih! Tuskin maltan odottaa omaa! Voi kyllä olla, et sit kun on tossa Entun pisteessä niin ei paljon jaksa enää mahasta riemuita, mutta näin alussa se on ihan parasta. Onko sulle tullut jo linea negra mahaan, mulle alkaa huolestuttavasti hahmottua...

-Inkku rv 14+3

Perun puheeni kymmenestä sentistä. Mittasin rauhassa uudelleen. ja... vyötärön kapein kohta: normaalisti noin 74cm, nyt 84 ja sijaitsee kylkiluiden alla. Lantio tasan metrin, ennen vähän enemmän. ja Navan korkeudelta ympärysmitta 95cm!!!!!

Eli tosiaankin kasvua havaittavissa:) Nyt se oikeastaan saisi lakata vähäksi aikaa, ettei olo tukaloidu.. tänään tukivyö ekaa iltaa päällä, selkä on alkanut kipeytyä.

Mutta linea negraa ei vielä näy. Eiköhän sekin aikanaan...

Nyt nukkumaan päin jo, aikainen aamu ja jotenkin olisi yritettävä nukkua taas tarpeeksi. Vähän jännittää jo:)

Niin ja Entulle ja Ilonalle, kuten myös, muistan kun ilmoittauduin tänne ja te olitte jo tosi pitkällä.. no olettehan nytkin:) Koittakaa kestää, ei se ole kuin viikoista enää kiinni:)

Elviiralla on tänään rakennu ultra, jännittää... Tuu heti kertomaaan kuulumiset..

Itsellä olo ei vaan tästä hupene. Päivät vaihtelee niin paljon, huomenna ajattelin mennä lääkäriin ja saavat ottaa kaikki näytteet että onko mulla nyt joku bakteeri tulehdus kun vatsa niin löysällä jo pitkään, ihania puheita. Jouduin lähteä koulustakin kesken kaiken kun vatsaan koski. Tai setti mulla on joku laktoosi-intorelanssi.. Noh ajattelin huomenna mennä selvittämään asiaa, rupeaa jo hermo menemään...

Tällästä ihanaa tänne siis...

Juu meillä on tulevalle vaaville omahuone kun asutaan omakotitalossa ja vielä jää yksi huone "työhuoneeksi". Välillä tuntuu että tilaa on liikaakin ainakin silloin ku pitäis imuroida. ;-)

Prinressa ja nöpö rv 13+2