Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletko valmis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sondersson";23204883]ymmärsitkö että tarkoitin nyt mamujen suomalaisia kohtaan osoittamaa rasistista väkivaltaa yms? Ymmärrätkö että se menee myös niin päin? Että ne mamut ei täällä välttämättä tahdo tulla suomalaisten kanssa toimeen? Että he eivät välttämättä halua sopeutua meidän yhteiskuntaan? Ja että siellä kotimaassaan tapahtuvat sodat yms. tapahtuvat heidän tahdostaan?[/QUOTE]

Saanko kysyä että oletko itse joutunut mamujen syrjimäksi? Vai oletko kuullut tämmöisen jutun joka on käynyt Happosen Pertille kun se kävi kerran Hesassa?

[QUOTE="trolli";23204944]tässä oli kyse maahanmuuttajien jengien uhasta suomessa, maahanmuutosta, etenkin humanitäärisestä. sinä höpiset jostain suomalaisesta partasuujengistä.. kannattaisiko sun jatkaa siihen bandidosketjuun tai aloittaa uusi? vai onko motiivinasi vaan taas kerran vetää ketjun aihe sivuraiteille pois vaarallisilta vesiltä? onko sulla jotain asiaa somalian tilanteesta ja maahanmuuton vaikutuksista suomalaisten elämään ja talouteen?[/QUOTE]

Joka kerta kun näistä asioista puhutaan niin nämä tunkee näitä *kyllä suomalainen raiskaa, kyllä suomessakin on, kyllä suomi......*

Ei niillä ole mitään käsitystä asiasta.

onko se niin helvetin vaikeaa, jos maahanmuuttaja syyllistyy rikokseen, niin kengän kuva perseeseen ja takas sinne mistä tulikin ja sinne jääköön! turha meillä täällä on vankiloita täyttää kaiken maailman mokkakikkeleillä ja muilla karvaranteilla, takas kotimaahansa vaan! (vaikka nykyään on raiskattava aika monta naista että edes pääsee vankilaan!!!)

(en ole rasisti, vaikka siltä kuulostaakin, mutta puhuinkin maahanmuuttaja RIKOLLISISTA. tiedän että täällä kotosuomessamme on paljon töissäkäyviä rehellisiä maahanmuuttajia)

[QUOTE="vieras";23204889]Onko täällä joku joskus ollut sitä vastaan, että esim raiskauksista tuomitut maahanmuuttajat karkoitetaan maasta?[/QUOTE]

No minä en ainakaan ole sitä vastaan. Mun suuhun (tai siis näppikseen) on vain laitettu sanoja kun on haluttu ymmärtää. Olen puhunut ainoastaan nuorten puolesta, alle 18-vuotiasta ei tietenkään tule laittaa pois maasta vaan tehdä kaikkensa että hänet saataisiin vielä sopeutumaan Suomeen. Mutta jos mikään ei mene jakeluun, niin silloin karkotus on ainut vaihtoehto.

Kyllä oikein hyvältä vaikuttaa ja lisää vaan. Sais kaikki mamut lähettää takasi kotimaahasa, että mua niin, raivostuttaa. Nää sais kanssa häipyä jotka noitten mamujen perseitä nuolee. Multa ei ainaka myötätuntoa eikä myöskään ymmärrystä heru, vaikka ois minkälaiset taustat. Enkä myöskään yhenkään mamun kanssa oo missään tekemisissä. Mulle on aivan sama, mitä suomalaiset tekee. Ne ei näissä jutuissa ole pääaiheena, vaan mamut. Mutta, minkäs teet kun täytyy mennä kuin pässi narussa ja ottaa vastaan noita sekopäitä. Ja sit nää, jotka viä silmät kirkkaina voi muka ymmärtää ja on niin, suvaitsevaista. Hohhoijaa, mitä tolvanoita tää maa päällään kantaa.

Kysympä vaan, sillon kun suomessa oli sota, niin kuinka moni vitun rättipää, nekkeri tai iranilainen jne. oli meille auttavaa kättä ojentamassa??!! Vastausta voi jokainen miettiä. Mutta ainiin, eihän täällä näitä nykysiä ihmisiä tunnu kiinostavan vaikka ukkien isät rintamalla meille tän maan vapaaks soti, eikä täälä tunnu keltään kunnioitusta noille veteraaneille tulevan siittä. Ne teki eniten tän meijän 'hyvinvointi valtion' eteen. Vapaus tarkottaaki sitä, että, tänne otetaan ei oman maan kansalaisia vastaan ja hyysätään niitä. Pistettäis neki rahat saatana vanhuksiin ja lapsiin, jotka noihin vitun mamuihin menee. Herätkää ny vittu, siitä teijän typerästä unesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204963:
No minä en ainakaan ole sitä vastaan. Mun suuhun (tai siis näppikseen) on vain laitettu sanoja kun on haluttu ymmärtää. Olen puhunut ainoastaan nuorten puolesta, alle 18-vuotiasta ei tietenkään tule laittaa pois maasta vaan tehdä kaikkensa että hänet saataisiin vielä sopeutumaan Suomeen. Mutta jos mikään ei mene jakeluun, niin silloin karkotus on ainut vaihtoehto.

ja mistä sinä tiedät kuka partasuista on alle 18 ja kuka ei? kun rahaa ja aikaa ei ole ikätesteihin, eikä kukaan partasuu takuulla myönnä olevansa täysikäinen kun vaakakupissa painaa oleskelulupa.
ja entä partasuun perhe? nämä täysikäiset miehet ja naiset? suomalaisten rahoilla lentokoneella suomeen paapomaan rakasta ahmedia? (just muuten huomasin etten ikinä oikeastaan käytä capslockia, päinvastoin kun väitit).

[QUOTE="trolli";23204958]slummien miljonääri tais palata slummeihinsa paapomaan partasuulapsia.. :D ja kiillottelee kukkahattuaan seuraavaa koitosta varten kauheita rasisteja vastaan. :D[/QUOTE]

Heh, en mä enää siellä slummissa edes asu (vaikkei Suvela kyllä mikään slummi oikeesti olekaan, vaan ihana paikka asua) vaan ihan tylsällä pientaloalueella. Mieheni ei halua nähdä liikaa sinivalkoisia autoja vapaa-ajallaan :)
Nyt on pakko tunnustaa yks juttu! Mieheni naurattaa mua tossa vieressä niin että mulla on kohta housut märkänä (jokainen saa arvata mistä syystä)! Se on laittanut teipit silmiin ja lukee jokaisen näistä "maahanmuuttajat vittuun"-kommenteista Mikko Zetterbergin äänellä! Siis se Zetterberg oli niin loistava veto suomalaisuudesta (tai siis eräästä suomalaisesta väestöstä) Krista Kososelta!!! Ja veikkaan ettei osa heistä edes tajunnut että se oli osoitettu vähän niinkuin piikkinä... :D

täällä on valitettavasti niin paljon näitä kukkahattu sossu tätejä... kerran satuin katsomaan jonkun dokumentin joka oli tarkoitettu erityisesti maahanmuuttaja miehille että naista ei saa raiskata. (EIKÖ SE JUMALAUTA OLE ITSESTÄÄN SELVYYS???).. se perustui siis raiskauksiin. siinä se vitun kukkahattutäti toisteli "kun maahanmuuttaja mies ei välttämättä ymmärrä että jos nainen sanoo EI niin se myös tarkoittaa EI.. ne ovat ne kulttuurierot.."
no voi jumalauta!!!! taka sinne helvetin savimajaan, KIITOS!

[QUOTE="vierailija";23204983]täällä on valitettavasti niin paljon näitä kukkahattu sossu tätejä... kerran satuin katsomaan jonkun dokumentin joka oli tarkoitettu erityisesti maahanmuuttaja miehille että naista ei saa raiskata. (EIKÖ SE JUMALAUTA OLE ITSESTÄÄN SELVYYS???).. se perustui siis raiskauksiin. siinä se vitun kukkahattutäti toisteli "kun maahanmuuttaja mies ei välttämättä ymmärrä että jos nainen sanoo EI niin se myös tarkoittaa EI.. ne ovat ne kulttuurierot.."
no voi jumalauta!!!! taka sinne helvetin savimajaan, KIITOS![/QUOTE]

Itseasiassa se meni niin että kukkahattutäti selitti että jos mamulle sanoo EI niin se tarkoittaa monessa kulttuurissa KYLLÄ.. :D

Milläköhän logiikalla? Tais olla mamumies itelläänkin.

[QUOTE="trolli";23204944]tässä oli kyse maahanmuuttajien jengien uhasta suomessa, maahanmuutosta, etenkin humanitäärisestä. sinä höpiset jostain suomalaisesta partasuujengistä.. kannattaisiko sun jatkaa siihen bandidosketjuun tai aloittaa uusi? vai onko motiivinasi vaan taas kerran vetää ketjun aihe sivuraiteille pois vaarallisilta vesiltä? onko sulla jotain asiaa somalian tilanteesta ja maahanmuuton vaikutuksista suomalaisten elämään ja talouteen?[/QUOTE]

Eli suomalaiset asejengiläiset = hyvä, joku jengi jossain muussa maassa = paha? Tämäkö oli sitä mainostamaasi "hyväksyn kyllä mamut, kun eivät rötöstele"-politiikkaa? Vilkaises aihetta uudestaan ja mieti kumpi tässä puhuu otsikon vierestä.

[QUOTE="Mmm";23204970]Kyllä oikein hyvältä vaikuttaa ja lisää vaan. Sais kaikki mamut lähettää takasi kotimaahasa, että mua niin, raivostuttaa. Nää sais kanssa häipyä jotka noitten mamujen perseitä nuolee. Multa ei ainaka myötätuntoa eikä myöskään ymmärrystä heru, vaikka ois minkälaiset taustat. Enkä myöskään yhenkään mamun kanssa oo missään tekemisissä. Mulle on aivan sama, mitä suomalaiset tekee. Ne ei näissä jutuissa ole pääaiheena, vaan mamut. Mutta, minkäs teet kun täytyy mennä kuin pässi narussa ja ottaa vastaan noita sekopäitä. Ja sit nää, jotka viä silmät kirkkaina voi muka ymmärtää ja on niin, suvaitsevaista. Hohhoijaa, mitä tolvanoita tää maa päällään kantaa.

Kysympä vaan, sillon kun suomessa oli sota, niin kuinka moni vitun rättipää, nekkeri tai iranilainen jne. oli meille auttavaa kättä ojentamassa??!! Vastausta voi jokainen miettiä. Mutta ainiin, eihän täällä näitä nykysiä ihmisiä tunnu kiinostavan vaikka ukkien isät rintamalla meille tän maan vapaaks soti, eikä täälä tunnu keltään kunnioitusta noille veteraaneille tulevan siittä. Ne teki eniten tän meijän 'hyvinvointi valtion' eteen. Vapaus tarkottaaki sitä, että, tänne otetaan ei oman maan kansalaisia vastaan ja hyysätään niitä. Pistettäis neki rahat saatana vanhuksiin ja lapsiin, jotka noihin vitun mamuihin menee. Herätkää ny vittu, siitä teijän typerästä unesta.[/QUOTE]

Kiitos kun vastasit gallup-kyselyyn, että et tunne yhtään mamua eikä kiinnosta tutustuakaan. Ja kaikki nuo vitut ja saatanat kans kertoo omaa tuttua juttuaan. Se on jännä kun on stereotypia mamusta joka vaan raiskaa ja hakkaa viattomia, elää sossun rahoilla yms. ja sitten tämä oma havaintoni näistä mamuja jyrkästi vastustavista, aika samanmoista populaa sekin. Saako siis teitä yleistää ja niputtaa ties minkä yleistyksen alle? No, kuinka moni näistä yleistyksistä osuu oikeaan;
-alhainen koulutus
-köyhyys
-huono koulumenestys
-alkoholiongelma
-onneton perhe-elämä
-kannattaa fyysistä väkivaltaa lasten kasvatuksessa
-on lastensuojelun asiakkaana
?????????????????????????????????????????????????

[QUOTE="trolli";23204958]slummien miljonääri tais palata slummeihinsa paapomaan partasuulapsia.. :D ja kiillottelee kukkahattuaan seuraavaa koitosta varten kauheita rasisteja vastaan. :D[/QUOTE]

Ei hitto nyt vasta huomasin että se olit sinä. En mä sulle ois halunnut vasta mitään...

Ainoastaan alle 5v lapset tänne voisi ottaa rättipää maista kun ne vielä oppisi maantavoille ja oppisi kielenkin, 25v tai vanhemmat hesukset ei opi enää mitään eikä haluakaan oppia kun ovat elättäneet itsensä rosvouksilla ja raiskauksilla

[QUOTE="trolli";23205005]oho, neiti rouva miljonääri vastasi yhteen viestiini. toki siihen missä ei ollut ainuttakaan kysymystä hänelle... yllättäen. :D[/QUOTE]

Niin, kun huomasin vasta jälkeenpäin että sinä olit sen kirjoittaja! En olis nimittäin vastannut muuten ollenkaan!!! DAMN!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204877:
Sitten järkytin vanhempiani ja tuttujani kun ilmoitin että muutan Suvelaan. Kaikki katsoi mua suu levällään että et voi olla tosissas! Ja tosissani minä todellakin olin. (jokainen joka ei tiedä millainen alue on Espoon Suvela voi googlettaa, varmasti löytyy jotain urbaanilegendoja) Ja voin sanoa että ne vuodet jotka asuin Suvelassa olivat rikkaimpia vuosia ennen lapsien saamista. Välillä haluan vieläkin ajaa Suvelan läpi ja lapsillenikin olen esitellyt talon jossa silloin asuin ennenkuin lapsia oli. Käymme lasten kanssa joskus Suvelan avoimessa päiväkodissa QUOTE]

Mikset enää asu Suvelassa? Eikö olekkaan hyvä paikka lasten kasvaa? Miksiköhän?

[QUOTE="vieras";23205006]Eli suomalaiset asejengiläiset = hyvä, joku jengi jossain muussa maassa = paha? Tämäkö oli sitä mainostamaasi "hyväksyn kyllä mamut, kun eivät rötöstele"-politiikkaa? Vilkaises aihetta uudestaan ja mieti kumpi tässä puhuu otsikon vierestä.[/QUOTE]

kopsaas tähän että missä sanon suomalaisten asejengien olevan hyvä asia? kiitos etukäteen.

[QUOTE="vieras";23205002]Itseasiassa se meni niin että kukkahattutäti selitti että jos mamulle sanoo EI niin se tarkoittaa monessa kulttuurissa KYLLÄ.. :D

Milläköhän logiikalla? Tais olla mamumies itelläänkin.[/QUOTE]

hyvin paljon mahdollista...
täytyy tässä sanoa että itselläni siis vietnamista kotoisin oleva mies, suomessa asunut kymmenisen vuotta. mutta työssäkäyvä veronmaksaja. :D vaikka ilkeästi tossa mainitsinkin mamuista mutta silti rikolliset takas sinne mistä tulikin.. mun mielestä ihan suomalaisiakin raiskaajia ja muita sairaita perverssejäkin vois lähettää pois täältä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205019:
Niin, kun huomasin vasta jälkeenpäin että sinä olit sen kirjoittaja! En olis nimittäin vastannut muuten ollenkaan!!! DAMN!!!

huomaan kyllä, että kysymyksiini vastaaminen on ylivoimaisen vaikeaa sinulle. helpompi vastailla huutelijoille.

vielä kyllä mainitsisin siitä, että perusteettomasti väitit minun kiroilevan ja käyttävän CAPSLOCKIA etkä sen takia vastaa. haluaisin edelleen perustelut tähän. missä käytän capslockia ja kiroilen niin hillittömästi ettet voi vastata?

[QUOTE="vieras";23205020]
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204877:
Sitten järkytin vanhempiani ja tuttujani kun ilmoitin että muutan Suvelaan. Kaikki katsoi mua suu levällään että et voi olla tosissas! Ja tosissani minä todellakin olin. (jokainen joka ei tiedä millainen alue on Espoon Suvela voi googlettaa, varmasti löytyy jotain urbaanilegendoja) Ja voin sanoa että ne vuodet jotka asuin Suvelassa olivat rikkaimpia vuosia ennen lapsien saamista. Välillä haluan vieläkin ajaa Suvelan läpi ja lapsillenikin olen esitellyt talon jossa silloin asuin ennenkuin lapsia oli. Käymme lasten kanssa joskus Suvelan avoimessa päiväkodissa QUOTE]

Mikset enää asu Suvelassa? Eikö olekkaan hyvä paikka lasten kasvaa? Miksiköhän?

No siksi en enää asu koska muutin välillä Jyväskylään jossa tapasin mieheni. Sitten takaisin muuttaessamme muutimme Helsingin puolelle. Kyllä minä lapsia voisin kasvattaa Suvelassa, mutta mieheni ei halua työnsä puolesta asua alueella jossa näkyy paljon sinivalkoisia autoja. Ja ihan turhaan ne sinivuokot (mieheni lempinimi kotona on muuten Vuokkonen) siellä päivystää, ei siellä ikinä mitään tapahdu. Kaduillakin on ihan autiota myöhään illalla.

[QUOTE="Mmm";23204970]Kyllä oikein hyvältä vaikuttaa ja lisää vaan. Sais kaikki mamut lähettää takasi kotimaahasa, että mua niin, raivostuttaa. Nää sais kanssa häipyä jotka noitten mamujen perseitä nuolee. Multa ei ainaka myötätuntoa eikä myöskään ymmärrystä heru, vaikka ois minkälaiset taustat. Enkä myöskään yhenkään mamun kanssa oo missään tekemisissä. Mulle on aivan sama, mitä suomalaiset tekee. Ne ei näissä jutuissa ole pääaiheena, vaan mamut. Mutta, minkäs teet kun täytyy mennä kuin pässi narussa ja ottaa vastaan noita sekopäitä. Ja sit nää, jotka viä silmät kirkkaina voi muka ymmärtää ja on niin, suvaitsevaista. Hohhoijaa, mitä tolvanoita tää maa päällään kantaa.

Kysympä vaan, sillon kun suomessa oli sota, niin kuinka moni vitun rättipää, nekkeri tai iranilainen jne. oli meille auttavaa kättä ojentamassa??!! Vastausta voi jokainen miettiä. Mutta ainiin, eihän täällä näitä nykysiä ihmisiä tunnu kiinostavan vaikka ukkien isät rintamalla meille tän maan vapaaks soti, eikä täälä tunnu keltään kunnioitusta noille veteraaneille tulevan siittä. Ne teki eniten tän meijän 'hyvinvointi valtion' eteen. Vapaus tarkottaaki sitä, että, tänne otetaan ei oman maan kansalaisia vastaan ja hyysätään niitä. Pistettäis neki rahat saatana vanhuksiin ja lapsiin, jotka noihin vitun mamuihin menee. Herätkää ny vittu, siitä teijän typerästä unesta.[/QUOTE]

Suomen sodassa taisteli kyllä muslimeja suomalaisten sotilaiden rinnalla. Kuten myös esim virolaisia ja ruotsalaisia. Suomi sai myös humanitäärista apua muista maista.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204953:
Saanko kysyä että oletko itse joutunut mamujen syrjimäksi? Vai oletko kuullut tämmöisen jutun joka on käynyt Happosen Pertille kun se kävi kerran Hesassa?

kiroilinko minäkin tai käytinkö capslockia kun et vastannut yhteenkään kysymykseen?

Ja saat kysyä, en sanoisi syrjimäksi mutta haukkumista, nälvimistä ja uhkailua olen kyllä saanut osakseni ja ilman mitään syytä. Ja myös seksuaalista ahdistelua. Tunnen myös muita jotka ovat kokeneet samaa ja näistä jutuista osa ihan kuultua ja osa nähtyä. Esimerkiksi yksi miespuolinen kaverini sai turpaansa nuorelta mamumieheltä törmättyään häneen vahingossa. Ja ihan Jyväskylässä jos se nyt asiaan jotenkin liittyy.

Näitä kaikkia toki on koettu myös suomalaisten miesten ja naisten puolelta.

[QUOTE="vieras";23204801]Saarnaat meille suvaitsevaisuudesta ja siitä ettei saa tuomita toista.
Itse vähättelet perussuomalaisia ja haukut persujen kannattajia junteiksi. Älä tuomitse!

Olethan "suvaitsevainen"[/QUOTE]

Vai oletko?

Yhteistyössä