Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletko valmis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="trolli";23205033]huomaan kyllä, että kysymyksiini vastaaminen on ylivoimaisen vaikeaa sinulle. helpompi vastailla huutelijoille.

vielä kyllä mainitsisin siitä, että perusteettomasti väitit minun kiroilevan ja käyttävän CAPSLOCKIA etkä sen takia vastaa. haluaisin edelleen perustelut tähän. missä käytän capslockia ja kiroilen niin hillittömästi ettet voi vastata?[/QUOTE]

Lue kommenttini 105, siinä ilmoitin etten halua enää "asioida" kanssasi vaikkakin tätä lupausta oon rikkonut jo 2 kertaa. Teit varsin hyvin pään sisältösi selväksi kommentissa johon kommentoin ja tuollaisen ihmisen kanssa en ole muuten tekemisissä kuin työssäni (tuollaisia ajatuksia on usein vanhemmilla keillä on pahasti oireileva lapsi).
Ja nyt kun taannuit tuohon CAPSLOCK-kysymykseen niin voin kuule todeta että ei paljoo kuule kiinnosta olitko se sinä vai joku muu samantyylinen meuhkaaja joka sitä CAPSLOCKIA käytti, ihan kuule meni terveiset teille molemmille siinä samalla. Ootko nyt tyytyväinen? Ja nyt ei tartte mulle niitä sun "nokkelia" kysymyksiä enää esittää, en aio niihin enää vastata. Ja tämä luultavasti tekee minut tyhmäksi ja sellaiseksi jolta on selitykset loppunut, tai NOT (huomaa CL). En vaan jaksa lukea enää kommenttejasi, teit ajatuksesi varsin hyvin selväksi.

[QUOTE="trolli";23205026]kopsaas tähän että missä sanon suomalaisten asejengien olevan hyvä asia? kiitos etukäteen.[/QUOTE]

Siinä kohtaa, kun osoitit, että sinulle ne eivät edusta mitään rikollista tai vaaraa. Koska ethän toki vastuullisena vanhempana asettaisi lapsiasi tahallaan asejengien vaikutuspiiriin.

[QUOTE="vierailija";23205069]slummien mamutar: mitä vikaa on sinivalkoisissa autoissa? mitäs se mamumiehes oikeen puuhailee ?[/QUOTE]

Aattele "mamumieheni" tykkää pamputtaa, ulvottaa maijaa ja laittaa käsirautoja vaikka kuinka vastustelis... Se on niin raju. Joko raksuttaa? :)

Kyllä tämä slummityyppi on niin vieraantunut suomalaisesta yhteiskunnasta että koen myötähäpeää hänen tekstejä lukiessaan. Ihmisellä ei ole mitään käsitystä mitä tämä holtiton maahanmuuttopolitiikka on kotimaallemme tekemässä. Kai se mamujen seura tekee kaltaisekseen, muuta en keksi.

[QUOTE="vieras";23205097]Kyllä tämä slummityyppi on niin vieraantunut suomalaisesta yhteiskunnasta että koen myötähäpeää hänen tekstejä lukiessaan. Ihmisellä ei ole mitään käsitystä mitä tämä holtiton maahanmuuttopolitiikka on kotimaallemme tekemässä. Kai se mamujen seura tekee kaltaisekseen, muuta en keksi.[/QUOTE]

Vai että oikein myötähäpeää, voi voi sua poloista. Ihanko katsot kädet silmillä mun tekstejä että "Voi iik, mä en keeeeestä, mitä se nyt kirjotttttttaaaaa!" :) Gallupkyssäri sullekin; kuinka monta maumperhettä tunnet henk.koht? Sä et kuitenkaan tiedä paljoakaan mun taustoista, vaikka oonkin aika avoimesti kertonut täällä mun perheestä ja varmasti mut niistä ois helppo tunnistaa. Kuitenkin sen verran aktiivinen olen yhteiskunnallisesti ja työnikin on julkista. Niin että mamujen seura tekee kaltaisekseen, no kai se on niin. Kohta kai mullakin on sitten tumma iho ja hengaan steissillä potkimassa ohikulkijoita niinkö? :D

miten sinä slummien miljönääri eroat rasisteista? yhden viestin perusteella tuomitset ihmisen rasistiksi. melko rasistista ja suvaitsematonta... ja joo, tiedän ettet vastaa enää. koska et tiedä vastauksia, joten takerrut epäolennaisuuksiin. tyypillistä suvaitsevaiston edustajalle.

[QUOTE="vieras";23205111]Onko itsetunto noin matalalla?[/QUOTE]

Siis anteeks, nyt en jummarra. Miten tää nyt itsetuntoon liittyy? :) Perustelun haluan kuulla, on sen verran dr.Philimäinen vastaus varmasti tulossa :D Tää on niin hyvää viihdettä että ei malttais mennä ees nukkumaan, eikä mieheni saa noita teippejään irti silmäkulmista ilman et ripset ja kulmakarvat lähtee mukana! :)

joko tuo slummiprinsessa on provo tai sitten ei oo kaikki muumit talossa. pelottava ajatella että sulla on vielä lapsia...
muistathan sitten sanoa lapsillesi että jos tummapoika lyö koulussa, niin älä lyö takaisin, sillä he ovat kokeneet sodan ja kaiken muun pahuuden, heitä pitää vain ymmärtää..

[QUOTE="trolli";23204745]no hyvänen aika, mene äkkiä kertomaan tuo ajatelmasi sinne somaleille! newsflash: jos he haluavat sotia he sotivat. aivan sama kuinka paljon länsimaat sinne syytää rahaa ja valistusta. ja jos heitä roudataan tänne, he sotivat täällä. raiskaavat, hakkaavat, tekevät rikoksia. ihan niinkuin he tekevät somaliassakin. ei ole meidän asiamme mennä sinne kanaemona selittämään miten heidän pitäisi elää ja olla. 20 vuotta jatkunut sisällissota kertoo siitä, että he pitävät sotimisesta. sotikoon itsensä hengiltä. julmaa joo lapsia ja naisia kohtaan, mutta eipä sen julmempaa kuin todellisuus heidän kulttuurissaan. ehkä jotkut kulttuurit vaan ansaitsevat kuolla omaan mahdottomuuteensa.[/QUOTE]

Nyt on jo kolmas rikkomus lupaustani kohtaan; ja tämä on viimeinen. Niin halusit Trolli tietää miksi pidän sinua rasistina? Lainasin tuota kirjoittamaasi tekstiä ja tarvitseeko enää ihan tosissaan kysyä miksi pidän sinua rasistina? Ihan oikeesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205120:
Vai että oikein myötähäpeää, voi voi sua poloista. Ihanko katsot kädet silmillä mun tekstejä että "Voi iik, mä en keeeeestä, mitä se nyt kirjotttttttaaaaa!" :) Gallupkyssäri sullekin; kuinka monta maumperhettä tunnet henk.koht? Sä et kuitenkaan tiedä paljoakaan mun taustoista, vaikka oonkin aika avoimesti kertonut täällä mun perheestä ja varmasti mut niistä ois helppo tunnistaa. Kuitenkin sen verran aktiivinen olen yhteiskunnallisesti ja työnikin on julkista. Niin että mamujen seura tekee kaltaisekseen, no kai se on niin. Kohta kai mullakin on sitten tumma iho ja hengaan steissillä potkimassa ohikulkijoita niinkö? :D

En tunne yhtään maum-perhettä, onko se joku heimo?

Alkuperäinen kirjoittaja voikyllä;23205134:
joko tuo slummiprinsessa on provo tai sitten ei oo kaikki muumit talossa. pelottava ajatella että sulla on vielä lapsia...
muistathan sitten sanoa lapsillesi että jos tummapoika lyö koulussa, niin älä lyö takaisin, sillä he ovat kokeneet sodan ja kaiken muun pahuuden, heitä pitää vain ymmärtää..

Niin, sitäpä sinä et voi tietää... Mutta kuten joku viisas on sanonut "Se ei ole tyhmä joka provosoi vaan se on tyhmä joka provosoituu..." Kyllä nuo ajatukseni ovat ihan omiani mutta kyllähän sitä nyt hieman on kiva kirjoittaa semmoinen pieni smilenaama-oletus päällä kun tietää että kiihkoilijat vetää papusen nenäänsä ja syvälle.
Ja opetan kyllä lapsiani että jos kuka tahansa lyö koulussa, älä mene sinne samalle tasolle vaan lähde pois.

Slummitar. Sinä ja miehesi varmaan tiedätte miten paljon tuolta jostain tulee muka alaikäisiä turvapaikanhakijoita. Jokainen sanoo jostain kumman syystä olevansa 16 vaikka ulkonäön perusteella ovat selvästi lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä.

Itse olen joutunut myös työskentelemään näiden kanssa ja kovin positiivinen kuva ei ole jäänyt. Tosin, minä työskentelen aikuisten, en lasten kanssa. Sellaisia tarinoita ihan tavalliselta sairaalaosastolta ettei paremmasta väliä. : / Täytyy myöntää että sen kokemuksen vuoden jälkeen mielikuva muuttui negatiivisemmaksi. Maassa maan tavalla tai maasta pois, niin se vaan on.

[QUOTE="sondersson";23204883]ymmärsitkö että tarkoitin nyt mamujen suomalaisia kohtaan osoittamaa rasistista väkivaltaa yms? Ymmärrätkö että se menee myös niin päin? Että ne mamut ei täällä välttämättä tahdo tulla suomalaisten kanssa toimeen? Että he eivät välttämättä halua sopeutua meidän yhteiskuntaan? Ja että siellä kotimaassaan tapahtuvat sodat yms. tapahtuvat heidän tahdostaan?[/QUOTE]

huhuuuu, viittikkö vastata? Ei ole kirosanoja eikä capslockia!

[QUOTE="sama";23205144]Sit sä heräsit painajaisestasi ja todellakin: Soini on pääministeri ja Halla-aho mamuministeri.:)[/QUOTE]

Ja sitten alkaa itku ja huuto, kun mikään ei muutukaan ja mamujakin edelleen vaan tulee Suomeen. Mitäs sitten ajattelit tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja voikyllä;23205134:

Tuollaisia nuo kukkahattutädit nyt vain sattuvat olemaan. Täysin todellisuudesta irtaantuneita haihattelijoita jotka tekevät rahaa Suomen mamuttamisella. Slummiprinsessan toimeentulo tulee partasuisten sotalapsien hyysäämisestä ja ukko tienaa rahaa häkittämällä rikoksia tehtailevia mamuja ja molempien palkkarahat revitään veronmaksajien selkänahasta, mutta onneksi tähän tulee muutos vaalien jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205157:
No huhuu, mä olen vastannut tuohon jo.

sä et vastannut mitään, vaan esitit vastakysymyksen, johon minä ystävällisesti ja asiallisesti vastasin kuten keskustelussa on tapana. Sinä et jostain syystä näin tee?

Yhteistyössä