V
"vierailija"
Vieras
slummien mamutar: mitä vikaa on sinivalkoisissa autoissa? mitäs se mamumiehes oikeen puuhailee ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205083:Aattele "mamumieheni" tykkää pamputtaa, ulvottaa maijaa ja laittaa käsirautoja vaikka kuinka vastustelis... Se on niin raju. Joko raksuttaa?![]()
Ja sit sä heräsit ja päästit kissan ulos.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205120:Vai että oikein myötähäpeää, voi voi sua poloista. Ihanko katsot kädet silmillä mun tekstejä että "Voi iik, mä en keeeeestä, mitä se nyt kirjotttttttaaaaa!"Gallupkyssäri sullekin; kuinka monta maumperhettä tunnet henk.koht? Sä et kuitenkaan tiedä paljoakaan mun taustoista, vaikka oonkin aika avoimesti kertonut täällä mun perheestä ja varmasti mut niistä ois helppo tunnistaa. Kuitenkin sen verran aktiivinen olen yhteiskunnallisesti ja työnikin on julkista. Niin että mamujen seura tekee kaltaisekseen, no kai se on niin. Kohta kai mullakin on sitten tumma iho ja hengaan steissillä potkimassa ohikulkijoita niinkö?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voikyllä;23205134:joko tuo slummiprinsessa on provo tai sitten ei oo kaikki muumit talossa. pelottava ajatella että sulla on vielä lapsia...
muistathan sitten sanoa lapsillesi että jos tummapoika lyö koulussa, niin älä lyö takaisin, sillä he ovat kokeneet sodan ja kaiken muun pahuuden, heitä pitää vain ymmärtää..
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205151:Joo se on sen Daim-heimon sukulaisheimo!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voikyllä;23205134:joko tuo slummiprinsessa on provo tai sitten ei oo kaikki muumit talossa. pelottava ajatella että sulla on vielä lapsia...
muistathan sitten sanoa lapsillesi että jos tummapoika lyö koulussa, niin älä lyö takaisin, sillä he ovat kokeneet sodan ja kaiken muun pahuuden, heitä pitää vain ymmärtää..
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205157:No huhuu, mä olen vastannut tuohon jo.