Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletko valmis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse ainakin kasvatan lapseni niin, että jos joku tumma taikka vaalea tulee lätkäsemään turpaan niin eikun takas vaan ja vielä vaikka vähän lujempaa! (tämä ei tarkota että kannatan väkivaltaa) mutta puolustaa itseään pitää!!! nykyään jo ala-asteella on sen verran karu ja rankka meininkin, että kyllä pienemmänkin reppulaisen pitää osata puolustautua, kun ei nämä lässynlää opettajat tahdo puuttua mihinkään..

[QUOTE="vieras";23205160]Tuollaisia nuo kukkahattutädit nyt vain sattuvat olemaan. Täysin todellisuudesta irtaantuneita haihattelijoita jotka tekevät rahaa Suomen mamuttamisella. Slummiprinsessan toimeentulo tulee partasuisten sotalapsien hyysäämisestä ja ukko tienaa rahaa häkittämällä rikoksia tehtailevia mamuja ja molempien palkkarahat revitään veronmaksajien selkänahasta, mutta onneksi tähän tulee muutos vaalien jälkeen.[/QUOTE]

Aijaa, että vaalien jälkeen poliiseja ja lasten psykiatriaa ei enää tarvita? No niin, täytyy lähtee varmaan ukkokullan kans opiskelemaan uutta ammattia.

[QUOTE="sondersson";23205164]sä et vastannut mitään, vaan esitit vastakysymyksen, johon minä ystävällisesti ja asiallisesti vastasin kuten keskustelussa on tapana. Sinä et jostain syystä näin tee?[/QUOTE]

No mitä tuohon nyt vastaisi, että voi voi. Olen täällä kyllä sanonut että jos maahanmuuttaja-aikuinen ei sopeudu yhteiskuntaan niin karkoitus on silloin ainoa vaihtoehto.

Rosengård on yksi Ruotsin kolmanneksi suurimman kaupungin Malmön kaupunginosista. Kaupunginosassa asuu noin 21 500 ihmistä, ja se on maa-alaltaan 3,31 neliökilometrin suuruinen. 86 % Rosengårdin asukkaista on ulkomaalaistaustaisia. Eniten maahanmuuttajia on tullut Kosovosta ja Irakista.

Työllisyysaste oli vuonna 2002 työikäisten (20–64-v) keskuudessa vain 37 % (miehet 40 %; naiset 33 %), asukkaista 4 226 oli työssäkäyviä

Joulukuussa 2008 Rosengårdissa oli mellakoita vuokranantajan sanottua irti Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen huoneiston vuokrasopimuksen. Yhdistyksen luovuttua huoneistosta joukko nuoria valtasi sen. Vuokranantaja pyysi poliisia tyhjentämään huoneiston, mutta poliisi joutui perääntymään noin 50 valtaajan muun muassa heitellessä heitä kivillä ja ampuessa ilotulitteita poliiseja kohti.

Kahtena seuraavana yönä mellakat muuttuivat entistä rajummiksi. Mellakoitsijoiden joukossa oli muslimitaustaisten maahanmuuttajanuorten lisäksi antifasistisen AFA Julia -järjestön aktivisteja. Autoja ja roskatynnyreitä sytytettiin tuleen ja poliiseja heitettiin omatekoisilla pommeilla. Poliisin mukaan AFA-järjestön aktivistit olivat pahimpia rettelöitsijöitä.
Tilanne rauhoittui poliisin saatua vahvistusta Göteborgista ja Tukholmasta sekä Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen sanouduttua irti väkivallasta ja lähetettyä 200 aikuista keskustelmaan valtaajanuorten ja heidän perheidensä kanssa.

Nuorten häiriköinnistä on kuitenkin tullut alueella pysyvä ongelma. Nuoriso kivittää paloautoja, jotka tulevat sammuttamaan tuleen sytytettyjä autoja ja roskalaatikkoja. Paloautot eivät enää liiku alueella ilman poliisin tukea ja esimerkiksi Herrgårdeniin ne eivät enää mene sammuttamaan pieniä tulipaloja. Mellakointia rauhoittaneita poliiseja on syytetty rasismista.

Ongelmien ratkaisemiseksi on ehdotettu muun muassa öistä ulkonaliikkumiskieltoa Herrgårdenin nuorille ja vierailukieltoa muista kaupunginosista alueelle.

Mitä mieltä olet tästä?

"sotalapset" asialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205138:
Nyt on jo kolmas rikkomus lupaustani kohtaan; ja tämä on viimeinen. Niin halusit Trolli tietää miksi pidän sinua rasistina? Lainasin tuota kirjoittamaasi tekstiä ja tarvitseeko enää ihan tosissaan kysyä miksi pidän sinua rasistina? Ihan oikeesti...

googletas rasismi, jooko? ja oletko huomannut, että aino kuka tässä ketjussa on vauhkonnut ihonväristä olet sinä itse?

[QUOTE="vieras";23205180]Rosengård on yksi Ruotsin kolmanneksi suurimman kaupungin Malmön kaupunginosista. Kaupunginosassa asuu noin 21 500 ihmistä, ja se on maa-alaltaan 3,31 neliökilometrin suuruinen. 86 % Rosengårdin asukkaista on ulkomaalaistaustaisia. Eniten maahanmuuttajia on tullut Kosovosta ja Irakista.

Työllisyysaste oli vuonna 2002 työikäisten (20–64-v) keskuudessa vain 37 % (miehet 40 %; naiset 33 %), asukkaista 4 226 oli työssäkäyviä

Joulukuussa 2008 Rosengårdissa oli mellakoita vuokranantajan sanottua irti Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen huoneiston vuokrasopimuksen. Yhdistyksen luovuttua huoneistosta joukko nuoria valtasi sen. Vuokranantaja pyysi poliisia tyhjentämään huoneiston, mutta poliisi joutui perääntymään noin 50 valtaajan muun muassa heitellessä heitä kivillä ja ampuessa ilotulitteita poliiseja kohti.

Kahtena seuraavana yönä mellakat muuttuivat entistä rajummiksi. Mellakoitsijoiden joukossa oli muslimitaustaisten maahanmuuttajanuorten lisäksi antifasistisen AFA Julia -järjestön aktivisteja. Autoja ja roskatynnyreitä sytytettiin tuleen ja poliiseja heitettiin omatekoisilla pommeilla. Poliisin mukaan AFA-järjestön aktivistit olivat pahimpia rettelöitsijöitä.
Tilanne rauhoittui poliisin saatua vahvistusta Göteborgista ja Tukholmasta sekä Islamilaisen kulttuuriyhdistyksen sanouduttua irti väkivallasta ja lähetettyä 200 aikuista keskustelmaan valtaajanuorten ja heidän perheidensä kanssa.

Nuorten häiriköinnistä on kuitenkin tullut alueella pysyvä ongelma. Nuoriso kivittää paloautoja, jotka tulevat sammuttamaan tuleen sytytettyjä autoja ja roskalaatikkoja. Paloautot eivät enää liiku alueella ilman poliisin tukea ja esimerkiksi Herrgårdeniin ne eivät enää mene sammuttamaan pieniä tulipaloja. Mellakointia rauhoittaneita poliiseja on syytetty rasismista.

Ongelmien ratkaisemiseksi on ehdotettu muun muassa öistä ulkonaliikkumiskieltoa Herrgårdenin nuorille ja vierailukieltoa muista kaupunginosista alueelle.

Mitä mieltä olet tästä?

"sotalapset" asialla.[/QUOTE]

onko se niin helvetin vaikeaa karkottaa noita karvaperseitä ...

[QUOTE="trolli";23205184]googletas rasismi, jooko? ja oletko huomannut, että aino kuka tässä ketjussa on vauhkonnut ihonväristä olet sinä itse?[/QUOTE]

vastaas hei kysymyksiin

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205175:
No mitä tuohon nyt vastaisi, että voi voi. Olen täällä kyllä sanonut että jos maahanmuuttaja-aikuinen ei sopeudu yhteiskuntaan niin karkoitus on silloin ainoa vaihtoehto.

okei... vähän odotin sellaista "ymmärrän" tai "en ymmärrä"-tyylistä vastausta. Tai edes aiheessa pysymistä. Tietääkseni en kysynyt miten pitäisi toimia jos ei yrittämisestä huolimatta sopeudu yhteiskuntaan. Mutta samapa tuo.

päiväkodissa ei laulettu joulujuhlassa kristinuskoon perustuvia joululauluja, kun tenavien seassa oli muutama mamulapsi.. että semmosta. maassa maan tavalla! jos meijän perhe lähtis irakiin niin kyllä siellä laitettais rätit päähän jos se maa niin vaatisi. onhan se mukavaa kun voi tarjota paremman elämän täällä meidän kotimaassamme, mutta voisivat edes kunnioittaa maatamme.

[QUOTE="vieras";23205044]Suomen sodassa taisteli kyllä muslimeja suomalaisten sotilaiden rinnalla. Kuten myös esim virolaisia ja ruotsalaisia. Suomi sai myös humanitäärista apua muista maista.[/QUOTE]

Eniten apua Suomi sai Neuvostoliitolta niin aseiden kuin miesten suhteen. :)

päiväkodissa ei laulettu joulujuhlassa kristinuskoon perustuvia joululauluja, kun tenavien seassa oli muutama mamulapsi.. että semmosta. maassa maan tavalla! jos meijän perhe lähtis irakiin niin kyllä siellä laitettais rätit päähän jos se maa niin vaatisi. onhan se mukavaa kun voi tarjota paremman elämän täällä meidän kotimaassamme, mutta voisivat edes kunnioittaa maatamme.

Ne on ne suomalaiset ateistit ja vapaa-ajattelijat, jotka haluavat poistaa kaiken uskonnollisuuden kouluista, ei muslimit. Ja se on sitäpaitsi ihan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205169:
Aijaa, että vaalien jälkeen poliiseja ja lasten psykiatriaa ei enää tarvita? No niin, täytyy lähtee varmaan ukkokullan kans opiskelemaan uutta ammattia.

No se nyt ainakin on varmaa, että seuraava hallitus leikkaa isolla kädellä julkisen puolen menoja ja siinä ei säästy poliisit eivätkä psykiatritkaan. Voisitte tosiaan opiskella jonkin hyödyllisen ammatin.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23205120:
Vai että oikein myötähäpeää, voi voi sua poloista. Ihanko katsot kädet silmillä mun tekstejä että "Voi iik, mä en keeeeestä, mitä se nyt kirjotttttttaaaaa!" :) Gallupkyssäri sullekin; kuinka monta maumperhettä tunnet henk.koht? Sä et kuitenkaan tiedä paljoakaan mun taustoista, vaikka oonkin aika avoimesti kertonut täällä mun perheestä ja varmasti mut niistä ois helppo tunnistaa. Kuitenkin sen verran aktiivinen olen yhteiskunnallisesti ja työnikin on julkista. Niin että mamujen seura tekee kaltaisekseen, no kai se on niin. Kohta kai mullakin on sitten tumma iho ja hengaan steissillä potkimassa ohikulkijoita niinkö? :D

Ai mamulla voi olla vain tumma iho ja heidän hupina on hengata steissillä potkimassa ohikulkijoita.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204963:
No minä en ainakaan ole sitä vastaan. Mun suuhun (tai siis näppikseen) on vain laitettu sanoja kun on haluttu ymmärtää. Olen puhunut ainoastaan nuorten puolesta, alle 18-vuotiasta ei tietenkään tule laittaa pois maasta vaan tehdä kaikkensa että hänet saataisiin vielä sopeutumaan Suomeen. Mutta jos mikään ei mene jakeluun, niin silloin karkotus on ainut vaihtoehto.

Jep jep, ja sillä aikaa kun toiset kokeilee pystyisköhän sitä sopeutumaan, niin meidän lapset saavat vastaanottaa näiden pahanolon purkaukset...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23203996:
No mites sä noin viisaan kommentin perustelet? Kai tiiät varsin hyvin ettei siellä oo hyvä kenenkään elää? Ihan kuule haluaisin sulle esittää kysymyksen; heittäisitkö sinä tästä maasta ulos esim äidin pienen vauvan kanssa? Paluulennolla sinne mistä ovat tulleetkin? Vai käännytetäänkö vaan nämä miehet ja pojat jotka tuntuvat olevan näitä ns. raiskaajia ja tappajia tässä maassa? Ootko ottanut huomioon millaisia ovat suomalaisten poikien ja miesten rikostilastot? Minnekäs heidät pitäisi lähettää???

Kuules idiootti... jos sattuisit tietään ihan oikeesti jotain niistä rikostilastoista niin saattaisit vaieta asiasta.
Ulkomaalaisten tekemät rikokset ovat huomattavasti suuremmat kuin kotimaisten pahantekijöiden ja se on luettavissa ihan tilastoista. Tossa on sulle vaikka yksi linkki: http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg
Etsi itse lisää kun olet niin kovin älykäs olevinasi.
Eikös se ole hyvin simppeliä että me hoidetaan omat kriminaalimme niinku ennenkin... ei niitä nyt jumalauta tarvitse ulkomailta lisää tänne raahata.
Mikä siinä on kun näiden hyysärien mielestä mamujen surkuttelu on maailman ihaninta... eikö muka tästä surkeasta maasta löydy ihan supisuomalaisiakin hylkiöitä/vanhuksia, sairaita yms joita voi surkutella. Mamu raiskaa... se on aina yksittäistapaus. Suomipoika vittuilee mamulle... koko kansa on rasisteja, näin se menee.

mamut ja niitten rakastelijat eivät missään keskustelussa ota kantaa tai vastaa mihinkään kritiikkiin. Ei ikinä. Nyyhkytarinoita kyllä kirjotellaan ja voivotellaan somalien puolesta. Jessus mikä tyyppi tuo slummi.

[QUOTE="vieras";23205194]vastaas hei kysymyksiin[/QUOTE]

En mä tolle trollille vastaile enää. Ja mun on ihan turha googletella mitään, trolli on tuolla kommentilla jonka viimeksi lainasin tonne, tehnyt kantansa niin selväksi etten aio mitään kommentoida enää hänelle. Mun syyksi on mitään ihonväriasiaa turha kaataa.

[QUOTE="sondersson";23205199]okei... vähän odotin sellaista "ymmärrän" tai "en ymmärrä"-tyylistä vastausta. Tai edes aiheessa pysymistä. Tietääkseni en kysynyt miten pitäisi toimia jos ei yrittämisestä huolimatta sopeudu yhteiskuntaan. Mutta samapa tuo.[/QUOTE]

No mitä tuohon sit pitäis vastata? Että jos joku ei hyväksy toista eikä halua tulla toimeen, no voi voi. Eikö tää koko keskustelu oo tämmöstä juupas eipäs väittelyä jossa pata soimaa kattilaa. Kukaan ei voi muuttaa muita kuin itseään, loppujen lopuksi.

Toi joululaulujuttu on niin loppuunkoluttu aihe jo että hohhoijaa. Voin sanoa että mun lapsuudessa 80-luvullakaan ei laulettu joulujuhlassa hengellisiä joululauluja vaikkei ollut mamuista tietoakaan. Joulukirkko oli sitä varten. Että lopetetaan jo toi turha napina, jokainen laulakoon virsiä kotonaan sitten jos se on niiiiiiin tärkeä asia.

[QUOTE="vieras";23205214]No se nyt ainakin on varmaa, että seuraava hallitus leikkaa isolla kädellä julkisen puolen menoja ja siinä ei säästy poliisit eivätkä psykiatritkaan. Voisitte tosiaan opiskella jonkin hyödyllisen ammatin.[/QUOTE]

No jos täällä palstalla niin sanotaan, niin pakko kai se sitten on...

Yhteistyössä