Puhuuko MIKKONEN asiaa?(otetaan ihan prosenttiluku, moniko on puolesta/vastaan. Ekat 100 vastaajaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no noinhan se oikeasti menee ettei töissäkäyvä äiti kykene hoitaan lasta koko päiväisesti hyvin elikkä ei ole tarpeeksi läsnä eikä ole hyvä äiti Kun taas kotona oleva äiti on hyvä äiti.

mua vähän harmittaa kun en saanut kuulla mitä siinä ruotsalaistutkimuksessa tarkalleen oli. siis missä päivähoito todettiin hyväksi lapselle, että miksi näin oli. olis kiinnostanut sekin pointti mutta turha siinä oli yrittää mitään järjellistä keskustelua käydä...

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
mua vähän harmittaa kun en saanut kuulla mitä siinä ruotsalaistutkimuksessa tarkalleen oli. siis missä päivähoito todettiin hyväksi lapselle, että miksi näin oli. olis kiinnostanut sekin pointti mutta turha siinä oli yrittää mitään järjellistä keskustelua käydä...

Oliko se mamujen keskuudessa tehty tutkimus, niin kuin Mikkonen väitti?

Maahanmuuttajien sopeutumisen kannaltahan on todettu, että varhainen päivähoito on hyvä vaihtoehto.

tähän ei voi vastata kyllä tai ei koska 50% sen jutuista on asiaa jotka allekirjotan mutta se toinen puoli... ja osa asiasta jää kauheen kohkaamisen ja raivoomisen jalkoihin.

ihan ku rauhallisesti jäsennellen esittäis asiansa eikä niin että hänen mielipiteensä on ainoa oikea, niin ehkä sieltä löytyis se punanen lankakin :xmas:

Onneksi en tiedä mistä puhuu eikä kiinosta, joten ei tarvi stressiä ottaa sen sanomisista. Onko sillä jokin asiantuntemus tähän hommaan vai miksi noin paljon kuohutaan yhden eukon sanomisista?

Vähän tyhmä koko ketju! Mikkonen halusi painottaa siis, että äiti on lapsen paras hoitaja. Eli noinko moni on sitä mieltä ettei näin ole. No minä ainakin olen paras hoitaja omalle lapselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Vähän tyhmä koko ketju! Mikkonen halusi painottaa siis, että äiti on lapsen paras hoitaja. Eli noinko moni on sitä mieltä ettei näin ole. No minä ainakin olen paras hoitaja omalle lapselleni.

totta tuokin. mutta mikkosesta saa sen käsityksen että äidin tulee olla kotona lapsia varten kunnes ne muuttaa omilleen. ... ja siihen mielipiteeseen en pysty kyllä mukautumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

totta tuokin. mutta mikkosesta saa sen käsityksen että äidin tulee olla kotona lapsia varten kunnes ne muuttaa omilleen. ... ja siihen mielipiteeseen en pysty kyllä mukautumaan.

Se sanoin niin monta eri näkökantaa asiaansa, että ei niistä pysty vetämään yhtä johtopäätöstä, että onko puolesta vai vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sari:

Tässä unicefin tutkimus aiheesta:
http://www.unicef.org/media/media_46814.html
Suomeen liittyen raportissa sanotaan, että Suomi kuuluu niihin hyviin maihin, joissa hoito on laadukasta. Ja "High quality early childhood education and care has a huge potential to enhance children's cognitive, linguistic, emotional and social development," says Marta Santos Pais, Director of UNICEF IRC. "It can help boost educational achievement, limit the early establishment of disadvantage, promote inclusion, be an investment in good citizenship, and advance progress for women."

Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaa:
voi halvattu tätäkin kyselyä! Kuinka moni vastasi kahdesti? Entä kolmesti? tais hopeasade nimimerkki olla oikeessa. Lapsellista!

Tehdäänhän muistakin asioista galluppeja,voihan niissäkin vastata useamman kerran,jos joku tahtoo...

Yhteistyössä