E
eräs
Vieras
no noinhan se oikeasti menee ettei töissäkäyvä äiti kykene hoitaan lasta koko päiväisesti hyvin elikkä ei ole tarpeeksi läsnä eikä ole hyvä äiti Kun taas kotona oleva äiti on hyvä äiti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sari:mua vähän harmittaa kun en saanut kuulla mitä siinä ruotsalaistutkimuksessa tarkalleen oli. siis missä päivähoito todettiin hyväksi lapselle, että miksi näin oli. olis kiinnostanut sekin pointti mutta turha siinä oli yrittää mitään järjellistä keskustelua käydä...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Vähän tyhmä koko ketju! Mikkonen halusi painottaa siis, että äiti on lapsen paras hoitaja. Eli noinko moni on sitä mieltä ettei näin ole. No minä ainakin olen paras hoitaja omalle lapselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Vähän tyhmä koko ketju! Mikkonen halusi painottaa siis, että äiti on lapsen paras hoitaja. Eli noinko moni on sitä mieltä ettei näin ole. No minä ainakin olen paras hoitaja omalle lapselleni.
totta tuokin. mutta mikkosesta saa sen käsityksen että äidin tulee olla kotona lapsia varten kunnes ne muuttaa omilleen. ... ja siihen mielipiteeseen en pysty kyllä mukautumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sari:mua vähän harmittaa kun en saanut kuulla mitä siinä ruotsalaistutkimuksessa tarkalleen oli. siis missä päivähoito todettiin hyväksi lapselle, että miksi näin oli. olis kiinnostanut sekin pointti mutta turha siinä oli yrittää mitään järjellistä keskustelua käydä...
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ei.
Asia ei ole noin suoraviivainen:
kotiäiti --> hyvä äiti
työäiti --> huono äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaa:voi halvattu tätäkin kyselyä! Kuinka moni vastasi kahdesti? Entä kolmesti? tais hopeasade nimimerkki olla oikeessa. Lapsellista!